HOW TO: Improve your photography

14:15

Spomenula sam u prethodnom postu da imam ovaj blog već 2 godine. Iako izgleda kao kratak period, za 2 godine se može mnogo toga promeniti i doživeti. Konkretno na blogu, uradila sam bezbroj promena - od izgleda, naziva bloga, do načina pisanja i fotografija. Mislim da svaki bloger mora da prođe kroz ove promene i nemoguće je da odmah započnete profesionalni blog, sa savršenim fotografijama i izgledom... Jednostavno, moramo proći kroz proces i sami videti naš progres i koliko smo se zapravo poboljšali.
Pored izgleda bloga koji je i te kako važan i samog sadržaja bloga, mislim da su od toga važnije fotografije. Blog nije blog bez fotografija, a najbolje je da koristite svoje fotografije za postove. Zato želim da vam pomognem kako da poboljšate vaše fotografije i da vam blog izgleda profesionalnije.


Možda mislite da pišem ovaj post zato što sam dobila fotoaparat pa mi je lako pisati o ovome, ali zapravo, oprema je, pa mogu reći najmanje važna. Naravno da je bonus ako koristite bolje kamere, ali sve je do fotografa.

1. Osvetljenje. Pretpostavljam da već znate koliko je osvetljenje važno u fotografiji. I ne, nemamo svi osvetljene Pinterest prostorije, ali to i nije potrebno. Nađite najveći prozor koji imate u kući ili stanu, mogu to biti i balkonska vrata i pripremite svoj mali studio za fotografisanje. Ukoliko ste u prilici da fotografišete napolju, bolje za vas! Život u stanu mi ne pruža takve mogućnosti, mada, ne žalim se...

2. Podloga. Skoro sam shvatila koliko je podloga, odnosno, pozadina na fotografiji važna. Najviše radim beauty postove gde su proizvodi raspoređeni na stolu ili nekoj drugoj podlozi te je ova stavka prilično važna. Možete da vidite kakve sam fotografije pravila pre dve godine, kada sam proizvode postavljala na tepih i fotografisala uz veštačku svetlost. Sada sam prešla na običnu belu pozadinu, zapravo imam sto na rasklapanje i premeštam ga gde mi odgovara i gde je svetlost najbolja. Ono što bih ja volela da imam jeste neka marble podloga i imam neki plan u glavi kako da napravim svoj mini studio za fotografisanje, ali biće poseban post o tome. Zaključak: obična bela pozadina, sigurna sam da imate nešto belo u kući...

Nekad

Sad

3. Dekoracija.  Kada imate podlogu/pozadinu, pomalo je jednostavno samo poredati proizvode, mada i to nekada može izgledati lepo. Mnogo je lepše imati i neke 'random' stvarčice u uglovima fotografije i oko samog proizvoda koji daju živost fotografiji. Koristim bukvalno sve što imam a da je lepo, najviše biljke, zatim nakit, neke naočare, magazini... To je sve što sam sigurna da imate kod sebe a može mnogo da promeni. Planiram i da kupim neke stvari koje će izgledati još lepše ali za sada mogu da posluže i ove koje imam.


4. Način fotografisanja. Jedna veoma jednostavna a opet veoma važna stavka. Kod beauty postova je važna tzv 'ptičja perspektiva' ili fotografisanje sa visine. Ja se trudim da postavim kameru pod uglom od 90 stepeni u odnosu na površinu koju fotografišem. Mislim da je to najbolji način za fotografisanje beauty proizvoda i svega što možete postaviti na ravnu površinu.

5. Editovanje. Mislila sam da editovanje fotografija i nije toliko važno, naravno, pogrešila sam. Dugo sam editovala preko PicMonkey-a i to sam samo editovala osvetljenje (ne volim njihove filtere). Fotografije nisu bile loše, ali sam ipak želela nešto profesionalnije, želela sam Photoshop. Verovali ili ne, nisam nikada imala Photoshop i stalno sam tražila tutorijale kako da ga preuzmem besplatno. Pokušala sam nešto i uspela (ne pitajte, ni sama ne znam kako)! Još uvek ne znam kako sve funkcioniše, samo sam naučila neke osnovne stvari i za sada sam prezadovoljna. Ja bih vam svakako preporučila Photoshop ili online verziju PicMonkey.

Ovo su 5 stavki koje ja primenjujem i koje su mi zaista pomogle da poboljšam fotografije da izgledaju profesionalnije. Pretežno sam se bazirala na fotografije za beauty postove i postove koje sami fotografišete i gde ste vi svoj majstor, dok za outfit fotografije je odgovoran neko drugi. Možda se pitate zašto nigde ne spominjem kameru, to je zato što, kao što sam već napomenula, nije važna kamera nego onaj koji je koristi. Da, važna je na neki način zbog kvaliteta ali ako znate da koristite kameru i telefon može odlično obaviti posao. Pogledajte i sami...

Fotografisano telefonom Samsung Galaxy J5

Imate li vi neki savet koji može poboljšati fotografije? Odakle uzimate inspiraciju za vaše fotografije?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

28 komentari

  1. Super savjeti! Ja sam prije sadašnjeg bloga imala drugi koji sam vodila nešto više od godinu dana... To je poprilično dug period, tako da sam mnoge stvari naučila i prije sadašnjeg bloga.

    What I eat in a day: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični savjeti! Ovo će mi zasigurno trebati i svaka čast! Odlična ideja za post!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast za post! Ja sam isto imala pre blog,ali mislim da sam ga nešto kratko vodila možda oko dve nedelje,čak i manje. Ali stvarno kada pogledam biti na blogu je prelepi osećaj, biti deo celokupne zajednice.
    Objavila sam novi post, pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila svoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/sta-blog-znaci-za-mene-3day.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Procitala sam post od samog pocetka pa do kraja, hvala ti do neba na ovome!
    Ja sam kupila onu mermernu podlogu i samo mi je potrebno ostalo dekorisanje.
    Ja smatram da je samo potrebna kreativnost da sve bude najbolje! :)
    Takodje se slazem za kameru, bitna je i ona aliii ne bas toliko, kao sto si rekla najmanje je vazna.
    Ja uredjujem slike preko telefona i korisim VSCO i odlican mi je a tebi svaka cast za fotosop sto si uspela da ga skines! Meni je samo problem to osvetljenje, jer kada izadjem napolje uvek se pravi ona senka od proizvoda jer je sunce previse jako, najbolje bi bilo da imam onu belo svetlo i nesto sam razmisljala da probam nabaviti opremu za to i nadam se da cu uspeti u tome.
    Jos jednom ti mnogo hvala na ovom postu, uvek sam se divila tvojim slikama.

    Novi post:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo na ovom komentaru! Zaboravila sam da napomenem VSCO tu uređujem fotografije za Instagram, takođe odlična aplikacija. Ja sam takođe razmišljala da kupim Softbox ali mislim da mi nije potrebno, pre bih kupila zilberice (reflektore svetlosti) i koristila prirodnu svetlost. Izbegavaj direktnu sunčevu svetlost, ja postavim proizvode pored prozora kada sunce nije na toj strani. Još jednom hvala ti od srca! ♥

      Izbriši
  5. Odličan post! Prvo, definitivno sam očarana tvojim fotografijama, vidi se da imaš talenta *-* Drugo, savjeti su odlični i vjerujem da će svima pomoći :DD
    Novi post ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i super savjeti. Mislim da mi ova ptičija perspektiva najteže pada :D
    Koliko sam niska i na krevetu da slikam bilo bi pod 45 stepeni :D
    Šalu na stranu, ali divno si ovo napisala i smatram da će mi koristiti neke stvari koje nisam znala.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  7. I like products from Nivea :). Great products :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. I try to improve my photos) but light is really a big deal

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, voljela bih da sam ga pročitala kada sa tek počela sa blogovanjem, jer su mi fotografije bile očajne. Složila bih se sa svim tačkama i naglasila da je i editovanje važno, iako izgleda nevažno fotografiju može promijeniti iz korijena

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Svima su fotografije bile očajne na početku, prosto moramo da prođemo kroz taj period ♥

      Izbriši
  10. Ja uvijek volim da citam ovakvu vrstu postova. Uvijek je dobro znati sta kokoristi jer tako i saznamo za neke nove editore :) .. Ja koristim picmonkey za neke sitnice npr (text, overlays i slicno) , a vsco cam koristim za dodavanje filtera i ostalih stvarcica :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Koristim i ja VSCO ali ne za fotografije za blog, svakako, odlična aplikacija. ♥

      Izbriši
  11. Thanks for following. I m following you back. Keep in touch 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice photos! Lush cosmetics are really nice.

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for sharing those wonderful informations. I m following you and I hope you follow back.
    deryaninsporgunlugu.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Great post dear :* I like your pics :)
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. WOW!!!
    This is the most wonderful thing i have ever experience and i need to share this great testimony.
    About how i get my ex husband after a breakup.
    I never believed it, because i never heard nor learn anything about it before.
    My name is Willie B. Garcia from US Florida
    I'm so excited sharing this testimony here about how I got my ex husband back after a long time break up that almost led to a divorce all thanks to Dr Ahmed for his wonderful help. Am a woman who love and cherish my husband more than any other thing you can imagine on earth. My husband was so lovely and caring after 3 years of marriage he was seriously ill and the doctor confirm and said he has a kidney infection that he needed a kidney donor, that was how I start searching for who can help, doctor has given me a periodic hour that he will live just 24 hours left, that was how I ask the doctor if I can be of help to my husband that was how he carried out the text, the confirming was successful, I was now having this taught that since 3 years now we got married I have not be able to get pregnant, can I ever get pregnant again? That was the question I ask the doctor, he never answer his response was did you want to lost your husband? I immediately reply no I can't afford to lose him. After the operation my husband came back to live and was healthy I was also ok with the instruction given to me by the doctor, after 3 months my husband came home with another lady telling me, that is our new wife that will give us kids and take care for us, that was how I was confused and started crying all day, that was how my husband ran away with his new wife cleanable. Since then I was confuse don't know what to do that was how I went back to the doctor and tell him everything, he told me that, this is not just ordinary, it must be a spiritual problem that was how he gave me this Email: Ahmedutimate@gmail.com that I should tell he all my problem that he can help, that was how I contacted he and I do as instructed. After 22 hours and I have done what he ask me to do, my husband start searching for me and went back to the doctor, that was how he came back to me, he also told me not to worry that I will get pregnant, this month making it ten Months I contacted he, and am now having a baby of nine months and 2 weeks old all thanks to Dr Ahmed for his help that is why I have put it as a must for me to spread the news about Dr Ahmed is a place to resolve marriage/relationship problems? Contact: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com... Call him or what’s-app: +2348160153829 stay bless

    OdgovoriIzbriši