#Relatable, zar ne?: Expectations vs Reality

20:03

U poslednje vreme mi se dešava toliko random stvari koje se, izgleda, većini dešavaju. Ponekad pomislim da to samo ja radim, ali izgleda da nije tako... Zbog toga sam odlučila da napravim novu rubriku na blogu "#Relatable, zar ne?", jer znam da će se mnogi od vas pronaći i da ćemo se možda bolje upoznati i zbližiti.


Prilično sam sigurna da se ovo svakome od nas dešava. Ako imate neki prilično veliki događaj u životu, očekujete mnogo toga, nadate se... Ali realnost je potpuno drugačija.
Ne da mi se jednom ovo desilo, već ne znam više ni ja koliko puta. Ne znam zbog čega, ali ja se uvek nadam da će se desiti nešto najbolje što se može desiti, a mogućnosti za to su veoma male. Da li je to zato što sam gledala filmove u kojima je sve prilično nestvarno ili što sam veoma pozitivna osoba i svemu dajem šansu, iako znam da neće proći baš najbolje, ne znam ni sama.
Prvi primer: Moja ekskurzija (u osnovnoj) - Mislim da smo svi imali i te kako ogromna očekivanja od ekskurzije, a da smo dobili nešto sasvim drugo. Pre svega sam očekivala mnogo više druženja i ludovanja u hotelu, čega jeste bilo ali nedovoljno da bi ispunilo moja očekivanja. Zatim, očekivala sam da ćemo ići na more kao što su svi išli, ali je došlo do promene plana, pa smo završili obilazeći Srbiju. To i nije bilo tako loše, ali ipak-more je more. Ipak, ta ekskurzija nije bila baš toliko užasna, možda je bila i jedan od boljih događaja do sada, ali svakako je da sam to sasvim drugačije zamišljala.
Sledeći primer je moja matura. Neću vam mnogo pričati o maturi jer sam već pisala post o tome koji možete pročitati OVDE. Nisam ja očekivala nešto previše od mature, ali sam se nadala da će to veče biti najlepše veče u mom dosadašnjem životu. Malo je reći da je bila potpuna suprotnost, i to ne samo meni, nego i većini. Prvenstveno, muzika je bila toliko loša da niko nije znao pesme koje su bile, mene su baletanke toliko žuljale da nisam mogla da se krećem, i bila sam svesna toga ali nisam odustala od njih... Svi su nekako bili smoreni (nemoguće je pronaći bolju reč od ove da bih opisala kako je zaista bilo) i onda je i atmosfera bila sve lošija. Barem sam ja tako osetila. Zaista sam bila srećna taj dan jer je i vreme bilo prelepo i sve je prošlo savršeno ali na kraju, samo veče mi je nekako pokvarilo utisak. A sad kada se setim koliko sam ja očekivala tu maturu, bukvalno godinu dana unapred sam razmišljala kako će to sve izgledati. I na kraju je bilo tako da sam ja potpuno zaboravila to veče...

Želim da vam kažem da, koliko god da je veliki neki događaj, potrudite se da što manje razmišljate o njemu, jer ćete biti razočarani. Na primer jedan storytime: Pre nekoliko godina, trebalo je da sa porodicom odem na zimovanje, ali mi smo odustali od toga. Ja jesam bila i tužna i razočarana, ali sam znala da ne mogu ništa da učinim i pomirila sam se sa tim. I taj dan kada je trebalo da krenemo, tata je došao i  rekao: "Pakujte kofere, rezervisao sam zimovanje!" Mi smo, naravno, bili u šoku, i nismo poverovali, ali kada nam je pokazao da je zaista rezervisao sobu, bukvalno smo se spakovali za pola sata i krenuli na put. I mogu vam reći, to mi je bilo najlepše putovanje ikad!

Ne kaže se bez razloga, najlepše stvari se dese kada se najmanje nadamo. I to je zaista tako, mislim da ste se i vi u to uverili.  Sledeći veliki događaj koji me očekuje jeste maturska ekskurzija. Ja znam da ću ja toliko razmišljati o tome, jer ja ne bih onda bila ja, ali ću se zaista potruditi da ne očekujem previše. Donekle znam kako će biti, jer je moj brat već prošao kroz to. Kada je došao rekao mi je da ću najviše biti u autobusu i da ću stalno biti umorna. Mada sam naučila na nekim njegovim greškama, tako da sam već sada spremna.

Nadam se da ste me razumeli i da ste se pronašli, jer je to i poenta ovog posta, zar ne?

Želim da čujem vašu priču: da li ste nekada očekivali mnogo od nekog događaja a posle svega ste bili potpuno razočarani? Pišite mi u komentarima, jer bih volela da znam da nisam jedina!

xx Maria

  • Share:

You Might Also Like

10 komentari

  1. Great post :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Uhhhhh kad bih počela nabrajati koliko sam takvih događaja imala, ne bih do sutra završila. Naprimjer, u osnovnoj, za 7. i 8. razrede organizirao bi se ples za valentinovo, ja sam u 7.razredu mislila da će to biti nešto predobro, da ću plesati sa svojom simpatijom i tako svašta nešto, klasično za curu od 13 godina, na kraju je bilo sve obrnuto i plesala sam s prijateljem koji je bio za tri glave višlji od mene i sve je bilo jako...akward... Toliko o predobroj noći hahah

    Odlična ideja za post :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh. Da. Sto vise razmisljam o nekom vaznom dogadaju, bude bezveze hahah.
    Meni je ekskurzija bila dobra. No opet nije bila bas super, a matura... otisla sam kuci oko 3, a inace je vecina ostala do 7-8, meni to bas nije bilo zabavno haha.
    Bas je super ideja za post :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  4. Prije svega moram da ti kažem da ti je ova nova rubrika savršena i da obavezno nastavš s njom, jako je riginalno, a što se tiče teme i ona je veoma dobra, jako lijepo si ti sve to objasnila i definitivno bih se složila da se najljepše stvari dešavaju kada najmanje očekujemo. Barem je to tako sa mnom uvijek bilo

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. e, da upravo tako, sto se manje nadam da cu se negde lepo proz=vesti ja se provedem najv=bolje do sada!
    super ti je post
    zapratila sam te :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/top-5-knitted-dresses.html

    OdgovoriIzbriši
  6. -Odličan post!Uživala sam čitajući!Nova rubrika je predobra!Obavezno nastavi sa ovakvim postovima!Zaista se najlepše stvari dešavaju onda kada to ne očekujemo!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajmee... haha, stvarno imaš puno događaja i baš sam sa uživancijom čitala. Baš mi se sviđa ova rubrika i jedva čekam novi post *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova rubrika je genijalna! Svaka čast na ideji, zaista, nadam se da ćeš nastaviti sa pisanjem iste. :) Inače, što se eskurzije tiče, delimo apsolutno isto iskustvo ;)

    Marsyly

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lep post. Rubika je veoma interesantna. Žao mi je i zbog ekskurzije i zbog mature i zbog svega. Čekam još postova iz ove rubrike. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  10. With me this also happens ... The main thing is not to wait much.

    xoxo

    guralesya.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši