10 Favourite Drugstore Makeup Products

20:38

Nikada nisam volela da dajem novac na nešto što mi nije od velike važnosti i što mogu uzeti i po manjoj ceni a da je takođe dobrog kvaliteta. Moja bukvalno cela kolekcija šminke se sastoji od tih "ne tako skupih" proizvoda i zaista mi ne smeta, jer meni ne treba puno šminke pa se čak ni ne vidi da li imam nešto na licu a posebno da li je to neka "marka". Naravno da je važan kvalitet ali ja iskreno ne vidim poentu bacanja novca na skupu šminku a isti efekat mogu postići i sa nečim što se zove "drugstore product", ili proizvodi koji se kod nas mogu naći u DM-u ili Lilly apotekama. Zato ću danas da pišem o mojim omiljenim drogerijskim proizvodima.



1. Maybelline Lash Sensational & Maybelline The Falsies Push Up Drama


Moje trenutno omiljene maskare i mislim da Maybelline ubedljivo ima najbolje maskare. Stavila sam ove dve maskare zajedno jer ih zajedno koristim ali samo u specijalnim prilikama, odnosno kada želim da imam jako duge trepavice. The Falsies Push up Drama zaista opravdava svoj naziv jer zaista izduži trepavice ali nekako ostavlja mnogo proizvoda na trepavicama i čini ih retkim. Zato ja prvo nju nanesem, zatim Lash Sensational i onda izledaju gušće i dobijem efekat veštačkih trepavica. Za školu koristim samo Lash Sensational jer daje prirodan izgled trepavicama.

2. NYX Jumbo Eye Pencil-Milk

Iako se kod nas NYX proizvodi ne mogu naći u drogerijama, ipak ih ubrajamo u drogerijske proizvode. NYX je za mene odlična marka i njihovi proizvodi su zaista dobrog kvaliteta. Ova NYX olovka je bukvalno must-have, multifunkcionalna je, ja je koristim kao highlighter, kao bazu za senke, olovku za donju vodenu liniju oka... Savršena je, kremasta je i lepo se razmazuje. NYX kod nas možete naći u Alexandru ili u Kivi prodavnicama.

3. Essence Quattro eyeshadow

Ne koristim puno senke za oči, ali i kada ih koristim onda su to samo neke nude nijanse. Ova paletica senki je meni sasvim dovoljna za školu, takođe je dobra i za putovanja. Ovu najtamniju senku koristim i za obrve tako da imam dva proizvoda u jednom. Senke su pigmentovane i preporučujem ovu paleticu za one koji počinju sa šminkanjem jer je sasvim dovoljna.

4. Maybelline Affinitone foundation

Puder je zaista važan, posebno meni jer je skoro nemoguće naći toliko svetao puder da bi meni odgovarao a da opet ima dobru pokrivenost. Ovaj puder je meni super, jako je lagan, nema baš veliku pokrivenost ali možete svakako staviti više slojeva. Sadrži vitamin E i maslinovo ulje, hidrira kožu i meni zaista nije "uništio" kožu jer nije jak. Još uvek nemam potrebu za nekim puderima sa velikom pokrivenošću tako da je ovaj puder za mene savršen.

5. Rimmel Stay Matte powder

Već svima poznat puder u kamenu, i to zaista nije bez razloga! Jedan od najboljih pudera za setovanje uopšte, i još je u tom 'drogerijskom' rangu. Moj je transparentni i najbolje mi deluje za setovanje ispod očiju. Ako ga već nemate, ne znam šta čekate?

6. Aura Correct Me concealer

Aura ima jako kvalitetnu šminku, ali moj omiljeni njihov proizvod je korektor. Njihovi tečni ruževi su takođe dobri, imam još i njihov prajmer ali mi se nije baš najbolje pokazao, dok je sa korektorom potpuna suprotnost. Ja korektore prvenstveno biram po nijansi i uzimam bilo koji najsvetliji korektor. Tako sam promenila mnogo korektora, ali mi je za sada omiljeni Aurin. Prekriva jako dobro i što je najvažnije, konačno je u dobroj nijanisi! Čak je i malo svetliji pa posluži kao highlight ispod očiju!

7. Essence Camouflage cream concealer

Jako dobar korektor za pokrivanje problematičnih delova. Ovo je dobro korisiti ako vam je ujutru iznenada izašla ogromna, crvena, bolna bubuljica (niste jedini) te je morate nekako prekriti. Inače koristim Essence-ove proizvode i meni su odlični (što se može zaključiti i iz ovog posta jer je 3/10 Essencovih proizvoda) koristim i njihov regularni korektor i zaista vam preporučujem da probate njihove proizvode, ako već niste!

8. Essence lash & brow gel mascara

I još jedan Essence-ov proizvod... Mislim da već znate za ovaj gel za obrve ili gel maskaru, ja ga isključivo koristim za obrve, za trepavice mi i nema nekog efekta... Više volim ove providne gelove za obrve nego one u boji. Ovo mi je jedan od must-have proizvoda, ujutru kada nemam snage da se spremam, obrve oblikujem pomću ovoga i spremna sam!

9. NYX Lip liner

NYX proizvodi su po meni jedni od najboljih drogerijskih proizvoda, po kvalitetu su bliži onim skupljim proizvodima. Posebno svi pričaju o njihovim olovkama za usne kojih ima u raznim, mogućim nijansama. Jako su kvalitetne a opet jako pristupačne. Možete koristiti samo olovku ali to malo isuši usne, tako da ih ja često kombinujem sa mat tečnim ruževima. Takođe postoje brojni lip-combos sa NYX-ovim proizvodima za usne koje stalno gledam i tražim šta sledeće da kupim...

10. NYX soft matte lip cream

I kao što sam već napomenula, same olovke vam isuše usne, onda ja preko olovke nanesem NYX mat tečni ruž, koji btw predivno miriše, i usne budu znatno hidrirane, ali i mat. Imam samo ova dva koja su naizgled potpuno ista ali, ipak se malo razlikuju... Njih kombinujem uz sve nude nijanse i dovoljna je jako mala količina za cele usne, te mislim da ih nikada neću potrošiti! xD

Koliko god da su odlični oni "skuplji" proizvodi, ipak možete barem sličan efekat postići i sa drogerijskim. Najvažnije je da znate šta i kako da koristite, onda se neće ni primetiti da li je ta šminka nekog poznatog brenda ili je "drogerijska". I preporučujem vam, dok još nemate potrebe za nekom skupljom šminkom, nemojte je ni koristiti...

Koji su vaši omiljeni drogerijski proizvodi?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

66 komentari

  1. Odličan post! Imaš predivnu šminku i fotografije su savršene *-*

    OdgovoriIzbriši
  2. Great darlings :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, kvalitetan kao i tvoj blog.
    Pratim te!
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Really nice products. I like the Maybelinne mascara and the lipliners.
    Following you back dear :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Super tema, a ujedno se slažem sa tvojom tvrdnjom :). Ni ja nisam neko ko voli "bacati pare" na skupocjene proizvode. Ok ako su to proizvodi koji će koristiti za neki duži vremenski period i da se isplati dati koju marku više, ali ovako ne. Od svih proizvoda koje koristiš posjedujem Rimmel puder, a o NYX sam toliko čitala da nestrpljivo čekam da potrošim trenutne zalihe pa da ih mogu kupiti :D.
    Hvala na posjeti mom blogu. Uzvratila sam ti praćenje i nadam se da ćemo se i dalje družiti uz dobre postove ;) :*

    https://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Svakako isprobaj NYX-ove proizvode, veuj mi, nećeš se pokajati! ♥

      Izbriši
  6. Odlican post, svi proizvodi su fenomenalni, a neke od njih i koristim trenutno :-) <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/11/brasov-romania.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni proizvodi, većinu od istih mnogi hvale, tako da ne sumnjam u kvalitetu, fotografije su veoma dobre i profesionalne, svaka čast :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello Maria Ilic,
    Thank you for visiting my blog. I am following your blog, too.
    I also recommend the Maybelline Push Up Drama WP and the Lash Sensational Mascara, but I don't like the NYX Eye Pencil Milk, because it is always creasing on my oily eyelids. Have a nice weekend.
    Nancy :)
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  9. I need that NYX white milk pen
    xx

    www.sakuranko.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlične recenzije! Od ovih proizvoda koristim aurin korektor, u istoj nijansi i odličan je stvarno, a za ove 2 maskare sam čula, dosta ih hvale i jutjuberi i blogeri, tako da verujem da su i ostali proizvodi sjajni, isprobaću ih najverovatnije. Zanimljiv post stvarno, uživala sam čitajući ga:* Pošto sam prvi put na tvom blogu, moram pre svega pohvaliti njegov izgled, stvarno je savršen *-* Takođe dopada mi se način na koji pišeš i fotografije su jako lepe i kvalitetne, čime fotografišeš?
    P.S. uzvratila sam praćenje:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Verovala ili ne, ovo sam fotografisala telefonom Samsung Galaxy J5, i sama sam iznenađena kvalitetom fotografija. ♥

      Izbriši
  11. I love all these products!
    My fav are similar to yours :D I love the Stay Matte powder, tha Maybelline Falsies Push Up Drama mascara and the Essence brow & lash gel mascara :D


    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  12. Awesome post <3 I love it :*

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  13. Love your blog!
    Followed you back ^^

    eyelineronfleek93.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  14. great products! :)
    i followed you back <3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  15. http://magicworldofpanda.blogspot.hr/ follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  16. NYX and Maybelline is one of my favorite product. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  17. Uh nice cosmetnic ! :o


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Dosta dobar post,slažem se sa time da skupa šminka ne znači da je dobra,i da uzeti nešto po manjoj cijeni je sasvim super.Čula sam dosta dobrih komentara o nekim proizvodima iz ovog posta,a vidim da se ni ti nisi razočarala!

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Svakako ti preporučujem da probaš neke od ovih proizvoda, jer mislim da se nećeš pokajati. ♥

      Izbriši
  19. Amazing products, I love them too.


    www.tessyonyia.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Amazing products, I love them too.


    www.tessyonyia.com

    OdgovoriIzbriši
  21. I love Rimmel stay matt powder ! :) I'm following u :)
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. I know and love most of the items in here. Great post.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan post kao i proizvodi!♥ Želim ti puno uspeha u daljem pisanju zaista si sjajna! ♥
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  24. Takoder se i moja kolekcija sastoji od jeftinijih proizvoda. Koristila sam auta korektor, bit ce u potrosenim proizvodima ali cu ga svakako kupiti opet jeer mi je to najsavrseniji korektor koji sam isprobala.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  25. moram da probam ove nix sjajeve izlgedaju predobro!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/11/baby-blue-on-camel-how-to-wear-camel.html

    OdgovoriIzbriši
  26. Pills frequently twice in Paravex Male Enhancement step with day. Take 1 or 2 of pills each day with plain water or milk. keep it for as a minimum 4 months to get finest and fine effects. This herbal sexual enhancement drugs can be used for a long length with none hesitation, due to the fact it is completely herb-based totally product.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    OdgovoriIzbriši
  27. capable of reap this? exercise periods and regimens have been re-evaluated for the most fulfilling approach to muscle gaining extra briskly, and bigger.http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdgovoriIzbriši
  28. groups building exercises. these workouts will now not simplest make you slim but construct muscle mass that will lead you into having a extra disciplined life-style. exercises suggest hard paintings. A lean physique is an accomplishment that may be http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdgovoriIzbriši
  29. Given underneath are a number of the natural remedies that can be used for male enhancement Siberian ginseng: Siberian Ginseng is one of the .http://testoupmaxfacts.com/vmax-male-enhancement-reviews/

    OdgovoriIzbriši
  30. Imaš najsavršenije slike na svijetu, svaka čast! Od svih tih stvari moram da pohvalim Essence quattro seknice jer ih imam i super su, kao i Stay Matte puder od Rimmela:) Divan post :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  31. Odličan post! Pratim te pa ako želiš uzvrati: http://mlmr16.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  32. Odličan post. Jako zanimljive stvarčice. Neke stvarcice sam probala i koristim, a neke ne ali ću ih sigurno isprobati.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  33. Fotografije su ti super. Od ovih proizvoda sam samo koristila NYX ruževe i rimel puder u kamenu :)
    A omiljeni su mi catice korektor, essence olovke za usne.
    Zapratila sam te :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  34. Odlican izbor. Treba posedovati takve proizvode. Moj favorit su essence stvarcice :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  35. So many great products :D Thanks for your comment! I am a new follower :D
    Xoxo ❤
    EVENING BREEZE

    OdgovoriIzbriši