Prom: My experience + how to survive!

18:36

Sezona je matura i velikih i malih, vreme stresa i razmišljanja i o maturi ali i o prijemnom. Mnogi još nisu sigurni šta žele upisati i šta će dalje u životu i još vam samo fali da razmišljate o maturi i kako će to sve na kraju da izgleda. Zato sam ja tu da sa vama podelim moje iskustvo i kako sam ja prošla kroz taj proces male mature.


Dakle - matura. Za devojke jedan ogroman stres, za momke običan dan! Ne bismo mi devojke bile devojke da ne razmišljamo o svemo a posebno o tako velikim događajima koji se dešavaju jednom u životu (ili dva puta)! Završavate osnovnu školu, proveli ste 8 godina u toj školi prošli kroz sve i svašta, svoja prva iskustva doživeli ste baš u osnovnoj školi i sada je red da je završite na što lepši način! A upravo to svaka devojka želi, da izgleda savršeno na maturi.

Ja, koja volim da mi je u životu skoro sve savršeno ali znam da ne može biti, prošla sam kroz taj period stresa i okupiranosti oko mature. Imam starijeg brata koji je tako lako prošao kroz to, mislila sam "Ma i ja ću tako..." Ali ne! Naravno da to ne može tako lako da prođe! Već kada u školi drugarice počnu da pričaju kako su našle haljine, kupile ih, spremne su, zamislile su već sve, a vi i ne znate kad vam je matura, počinjete polako da ulazite u tu fazu razmišljanja i usresređenosti samo na taj dan. Pa tako svoje slobodno vreme provodite na internetu tražeći inspiraciju i nadajući se da ćete brzo pronaći haljinu koju ste zamišljali, ali ne ide to baš tako.

Haljina - najvažnija stvar od svega po mišljenju svake devojke. Ali ipak, videćete da vam haljina neće kasnije ništa predstavljati ako vam je bilo dosadno tokom same večeri. Pre mature svakako pogledajte neke haljine, čisto da imate neki osnov šta tražite uopšte. Ja sam našla neku haljinu koja mi se mnogo svidela, ali uopšte nisam znala gde je mogu kupiti jer sam je videla u nekom časopisu. Otišla sam u Beograd da tražim jer imaju baš veliki izbor, za razliku od grada gde ja živim. Naravno, prvo sam pogledala u svom gradu ima li išta slično onome što ja tražim, ali naravno, nije bilo. Tamo sam otišla u butik QUIZ koji je danas, nažalost, zatvoren u Beogradu ali mislim da ima jedan u Novom Sadu. Čula sam za taj butik možda dan pre nego što ću tražiti haljinu i odmah sam otišla tamo, jer nisam ni znala gde da tražim haljinu.


Ja sam imala veliku sreću, kada sam ušla u butik odmah sam videla haljinu koja mi se baš svidela. I mislila sam da neće biti broja za mene ali bilo je i odmah sam je probala i savršeno je izgledala na meni. Bila sam presrećna da sam našla haljinu u roku od 10 min! Sad je problem naći cipele, tašnu, nakit... Ali opet sam imala sreće! Uz tu haljinu se dobije komplet tašnica i baletanke! Bile su i cipele sa štiklom ali ja se nisam usudila da stanem na štikle tako da sam se ipak odlučila za baletanke. Još su imali i nakit, gde sam uzela narukvicu i prsten. Bukvalno sam sve završila za 20 min! Ja i moji roditelji smo bili u šoku jer nismo očekivali da ćemo tako brzo naći sve! Ja sam naravno, bila presrećna!


Frizuru i šminku možete i sami napraviti, ja sam ipak to obavila kod frizerke koja me je i našminkala. Nisam nešto bila zadovoljna frizurom jer mi je kosa bila samo uvijena, a svako zna uviti kosu. Ali eto ja sam tada htela da to ipak bude savršeno, bla bla bla... A šminku sam imala samo na očima i ustima i malo pudera koji je bio za nijansu tamniji. Tako da sam i to mogla sama uraditi ali opet ja i moji zahtevi... Uradila sam i nokte koji su bili ogromni za mene, ne znam ni sama što sam dozvolila tolike nokte. Ali sve u svemu bilo je lepo na kraju.


Saveti: - Pretražite na internetu kakvu haljinu želite. Negde mesec dana pre pogledajte butike da vidite ima li nešto slično onome što tražite i ako ima uzmite odmah jer će se prodati i vi ćete se pokajati. Ako vam se baš ništa ne sviđa onda sašijte haljinu.
- Kada ste kupili haljinu, ostalo ćete lako naći. Pošto je mala matura, gledajte da to što ćete obući bude u skladu sa vašim godinama i ako baš želite štikle, obujte ih ali neka bude peta malo niža, lakše je i vama da hodate.
- Nemojte da se razočarate ako neko ima istu haljinu, u mojoj generaciji 3 devojke su imale haljinu kao ja i tašnicu i baletanke. Naravno bilo mi je krivo i bila sam ljuta ali sam ubrzo shvatila da su moji roditelji toliko uložili samo da ja budem srećna i zadovoljna, i kada sam im rekla da već neke devojke imaju istu haljinu i njima je bilo žao. Ali shvatila sam da je toliko nebitno, da sam ih ja na kraju ubeđivala da mi ne treba nova haljina. Uopšte se ne opterećujte haljinom i izgledom, jer sam baš sa drugaricom skoro pričala o našoj maturi i ona i ja se ne sećamo šta je ko obukao.
- Najvažniji deo večeri jeste sam provod i to što ćete biti svi na jednom mestu, ipak ste proveli sa njima 8 godina i sada odlazi svako na svoju stranu. Ja se i nisam baš najlepše provela jer su mi baletanke bile tesne i muzika je bila loša ali opet pamtiću to do kraja života.

Ne znam još kako će proći velika matura, sada sam drugi razred gimnazije ali neću toliko razmišljati o tome, sigurno!
Možda je ovaj post dosadan za neke, ali znam koliko to znači devojkama koje baš sada prolaze kroz to. Nadam se da sam vam bar malo olakšala posao i pomogla!

xx Little Girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

39 komentari

  1. Odlican post!♥ Uzivala sam citajuci,super saveti dosta ce pomoci.
    Vec sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    aleksandrascorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post! Sjecam se trke koja je bila oko mature i tolike price oko toga kakvu ce imati ko haljinu a na kraju je sve bilo gotovo za par sati :)
    Sada za mjesec dana imam veliku maturu i opet slusam razne price oko haljina mada sam neke od tvojih savjeta vec poslusala i primjenila :)

    Pratim te vec od ranije na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Eto ti si prošla kroz to i već znaš da nema potrebe za tolikom brigom. ♥

      Izbriši
  3. Prelepe su slike, haljina je fantasticna :)


    Nagradna igra traje još malo: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si prelijepo izgledala u toj haljini, meni je sad mala matura i ostalo mi je još samo dakupim torbicu i to ću ubrzo riješiti, pošto sam oko toga već skoro gotova više me brine što se još nisam odlučila koju školu upisat i sve oko prijemnog, problemima nikad kraja. :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/moja-kolekcija-avonovih-parfema-2-dio.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Rešila si najveći problem a to je haljina! Sada se skoncentriši na školu, ali nemoj previše da brineš jer je sve to sastavni deo života i tako će brzo proći. ♥

      Izbriši
  5. Odlični i jako korisni savjeti! :-)

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. wow you look gorgeous! your dress is so pretty!

    I'm following you blog, I love everything about it! Please hop on my blog and follow me too, if you like what's happening there!
    have a great day! :)

    the-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. lovely post, and lovely photos
    simplylovebeingme.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. omg ovaj post je preodlican! Definitivno sam uživala čitajući, također slike su predobre!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se dopada tvoja haljina, stvarno je jedinstvena..Moja matura iako je bila davno, uvijek ću je se sjećati, prelijepo iskustvo, svaki stres se na kraju isplati xoxo


    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. excellent post, beautiful photo!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow your dress is wonderful and you look gorgeous :) You have a lovely blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas si lepo izgledala :D ne volim ono kad se srede za maturu kao da imaju 30 godina :P

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja uvek govorim da bi trebalo da se obučemo u skladu sa našim godinama. ♥

      Izbriši
  14. Wonderful post, love it! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan post, a pre svega jako koristan svim osmakinjama ali i onima koji treba da proslave veliku maturu :) Jako je lepo sto si na super nacin podelila sa nama svoje iskustvo <3 Bravo!

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. prelepa haljina :*
    uzivala sam citajuci :)

    ksendzi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican post, sigurno ce nekome biti od pomoci :-)
    Vec sam uclanjena na tvoj blog <3

    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE, I ALWAYS FOLLOW BACK :-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/04/i-love-you-to-moon-and-back-boho-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlican post,sigurna sam da ce mi saveti pomoci.Ja sam tek za dve godine mali maturant :).

    mywonderland-xoxo.blogspot.com --uzvrati pracenje ❤

    OdgovoriIzbriši