DIY

Holiday: Gift ideas!

23:24

Konačno je decembar! Poslednji mesec u ovoj godini, mesec od kojeg najviše očekujemo da nam se desi sve što se nije desilo ove godine, mesec praznika, ali i mesec svih mogućih testova u školi. Kako se bliže praznici, odlučila sam da napravim post o idejama šta biste mogli da poklonite nekome! Znam da svako od nas želi neki specijalan poklon za nekoga koga voli, a evo i mojih predloga. Ovi pokloni nisu skupi, jer ja još ne zarađujem svoj novac pa da mogu da kupujem ne znam ni ja šta, već ove poklone možete uzeti i od novca koji ste štedeli ove godine :)


Pa da počnemo! Prva ideja je za drugaricu ili sestru ili nekoga ko voli da čita. Poklon sadrži:
-papuče ili kako se već ovo zove; preeetople su i fantastične za cozy nights.
-knjiga; ja sam izabrala od Zoi Sag "Onlajn devojka" jer je onako baš teen knjiga i mislim da se svima može dopasti. Naravno, uvek možete zameniti sa knjigom za koju znate da je voli osoba kojoj poklanjate ovaj poklon.
-kafa ili čaj; ja sam ubacila instant kafu jer se brzo sprema i veoooma je ukusna, a vi možete ubaciti i kesicu čaja.
-ukrasna kesa; bilo koja, meni je ova nekako lepa i jednostavna pa sam nju odabrala.
Ovo je poklon za cozy winter night za koji sam sigurna da će svi voleti, ma kome da ga poklonite!



Sledeće je za osobu koja voli šminku. Ja mislim da svaka devojka voli šminku i sa ovim poklonom nećete pogrešiti. Sve što vam treba je:
-labelo; bilo koje, ja sam uzela Baby lips u boji Cherry Me, nekako mi je boja baš za zimu, ali svako labelo može proći.
-senka za oči; ova je od Essence, 4 boje koje su neutralne, 2 su mat a 2 su sa šljokicama, mislim da će se svakome svideti, pogodne su za sve prilike, a opet nisu skupe.
-lak za nokte; meni je presladak, srebrne je boje i mali je ali je dovoljno samo 1 sloj laka da se premaže celi nokat. Ja sam ga probala i predivna je boja, nekako metalna, fantastičan je! Iskreno, mislila sam da je ovo neki nekvalitetan lak, ali pogrešila sam, predivan je i ostaje jako dugo na noktima. Svaki lak može da dođe u obzir svakako.
-ukrasna kutija, mislim da ih možete naći u nekim većim marketima.
Dodala sam i ukrasne kamenčiće i malo ovog materijala da bih ukrasila malo kutiju.



Za posebnu osobu ili osobu koja voli nakit,  poklon sadrži:
-narukvice; koje sami možete da napravite, svi znamo i volim Loom bands, napravite i dve iste ako želite pa da budu neka vrsta friendship bracelets!
-lančić; ne mora da bude neki specijalan, ovakav lančić je dovoljan, možete uzeti i privezak Best friends i poklonite ga najboljoj drugarici!
-minđuše; ovakve su svima potrebne, male su a opet elegantne i mogu da posluže za svaku priliku!
-figura anđela; jednostavno je preslatko i još nešto po čemu će vas pamtiti osoba kojoj ga poklanjate!
-kutija; neka manja, kutija od sata ili nešto slično.



Poklon koji možete svima da poklonite a koji je svakako ono što svakome treba, sadrži:
-slušalice; predivne su, a i neko ne voli da nosi kapu, pa ove slušalice su fantastične.
-šal; gledajte nekako da vam se slaže sa slušalicama da bude kao komplet.
-rukavice; isto gledajte da se slažu.
-ukrasna kugla; još jedan poklončić koji možete dodati svakom poklonu i osoba će se uvek setiti vas kada vidi ovaj ukras, meni je jednom drugarica poklonila jednu kuglu i svaki put kada je vidim setim se nje :)

Sve ove poklone možete da spakujete u neku ukrasnu kutiju, ili da jednostavno ih stavite u ukrasnu kesu. Ja sam vam pokazala različite načine kako da ih, da kažem, upakujete. Većinu ovih stvari sam već imala, tako da se ne sećam tačno gde sam ih uzela.
Nadam se da vam se svideo ovaj post! Želim da radim više prazničnih postova, trudim se koliko mogu i koliko mi škola dozvoljava. Hvala vam na preko 4500 pregleda!

Svako zaslužuje poklon za Novu godinu ili Božić, posebno vaša porodica koja je na prvom mestu! Zato izdvojte malo vremena da napravite poseban poklon za one koje volite! Još malo je ostalo do praznika, zato požurite sa vašim poklonima! Sitno brojimo!

xoxo Little Girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

50 komentari

  1. Lovely ideas! I like how they are very personalized and are mini gift sets. This is a really creative idea :)

    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Great n Creative...lik tiffany said love idea...

    www.lexhansplace.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideje su ti predobre, kaoo i ceo blog <3

    andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Great ideas:) kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Najbitnije je da svima kupimo stvari koje oni vole..☺♥

    Na mom blogu su poceli novogodisnji postovi pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post, svaka cast :) <3 Ja ne mogu da verujem da sam kupila skoro pa isti poklon za sestru kao i ti, a to je ovaj sa 4, 5 i 6. slike :D
    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. sjajne ideje i jako lep upakovan poklon!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je predivnooo,sličice su prelepe :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicne ideje. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. lovely ideas!
    I'm new follower please follow me back <3
    xoxo
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Baby lips is a cutest idea for sweet present)

    OdgovoriIzbriši
  12. Cute ideas and your blog is so amazing! Really like it :)

    Love,
    Christina ♥
    cinapeh.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  13. hello beautiful, thank you for visiting my blog and leave a comment. I already followed you, do you mind to follow mine?

    xoxo,
    Sylvi Gautama

    www.sylvisasyhello.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. hvala za komentar na blogu :)
    pogledaj moj novi post--->Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. great ideas and lovely packs!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  16. Followed you

    Love your post, great content!

    Only ONE MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    OdgovoriIzbriši
  17. OMG!PREDOBAR POST!

    DUPLI GIWEAWAY KOD MENE - http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/12/4christmaspostdouble-giweaway.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Awwww bas su preslatke ideje, definitivno si mi dala inspiraciju za odabir poklona. Ova posljednja ideja mi se najvise dopada, ali u sustini svatko moze pronaci nesto za sebe i to je ono najbitnije. Svaka cast za post!
    Novo kod mene pa pogledaj, pretplati se i ako zelis uzvratit cu: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  19. Followed you back thanks for following me and stopping by. Lovely blog

    OdgovoriIzbriši
  20. Thank you for following me, i followed your beautiful blog too! All my downloads do work for the Sims 3 and 4 :) have a lovely day!

    http://www.simsaddiction.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. I love your blog! Thanks for following mine, I followed back
    :)
    -Morgs x
    http://justmorgs.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  22. Woow ovo su stvarno odlicne ideje i bas je sretnik onaj koji ce dobiti pokoji od ovih poklona! Super su slike ispale i bas mi se svida ovaj post!
    Usput uzvratila sam ti follow :*
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasne ideje, i prekrasne slike, bas mi se sviđa post :D

    recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. cool post.
    visit my blog
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdgovoriIzbriši