tag

TAG: 30 pitanja koja niko ne postavlja!

21:31

Heeej ljudi, ove sedmice sam bila preeezauzeta pa nisam mogla da spremim neki super post, ali draga +Dejzi B me je tagovala za ovaj post i ja joj se zahvaljujem :*


1. Spavaš sa otvorenim ili zatvorenim vratima na ormanu?
Zatvorenim.

2.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?

Pa i ne baš, obično ponesem sve što mi treba.


3. Da li ti se sviđaju post-its?
 

Daa i stalno ih koristim! :)


4.Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
 Ne.


5.Da li bi radije bila napadnuta od strane medveda ili roja pčela? 

Možda pre od medveda, jer se pčela užasno plašim.


6.Da li imaš pegice?
Ne trenutno ali leti dobijem pegice od sunca :)

7.Da li se uvek smeješ na fotografijama?

Najčešće se smejem, jedino ako hoću neku fotografiju sa ozbiljnim licem ili nešto tako, onda se ne smejem.


8.Da li si nekada brojala svoje korake?
Da jednom sam pokušala, ali brzo sam odustala od toga. 


9.Da li igraš kada nema muzike?
Daa ponekad :D

10.Da li grickaš olovke?

Ne.  


11.Koje veličine je tvoj krevet?
Nisam ga baš merila, ali običan je krevet.

12.Koja je tvoja pesma nedelje?

Cheerleader-Pentatonix

13.Da li je dobro da muškarci nose roze?

Svejedno mi je, ali pored toliko boja, ne moraju baš roze da nose :D

14.Gledaš li crtane filmove?

Daaa!
15. Da li si bila na scout?
Ne.


16. Najbolji doručak?

Volim sve da jedem, ali palačinke su dobrodošle u svakom trenutku! :D 


17.Kada obično ideš na spavanje?
Između 00 i 2h.

18.Kada si bila mala u šta si se maskirala za noć veštica?
Mi ne slavimo noć veštica ali sam se u kući maskirala u duha :D




19. Šta si u kineskom horoskopu?

Ne znam hahah. 


20. Gledaš li telenovele?
Kao mala stalno sam ih gledala, ali sada ne. 
21. Da li si nekad koristila oružije?
Ne.

22.Prvi koncert?

Mislim da je bio kada sam imala 4 godine, ali ne znam tačno čiji je koncert bio.

23.Da li pevaš pod tušem?

Neee jer me je sramota da me svi čuju hahah :D

24.Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?

Svašta, najviše sam želela da budem učiteljica, želela sam da budem model, da budem glumica... Ma svašta :D

25.Da li veruješ u duhove?

Daaaa...

26.Da li nosiš patofne?

Ne.

27.Da li si nekad plakala od sreće?

Da i to mi je najlepši osećaj!





28.Da li si bila zaljubljena?

Da.


29.Čaj ili kafa?

Čaj.

30. Ko treba da uradi ovaj tag?

Ja sam nova na blogu i stvarno ne znam koga bih mogla da tagujem, ali zato ću da vas sve tagujem, tako da slobodno možete da uradite ovaj tag i da napišete da sam vas ja tagovala!
xoxo Little girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

15 komentari

  1. Odlicno odradjen TAG!
    beyourself2003.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Super TAG
    tajfunblog.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. super post, zanimljiva pitanja xoxox

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Fun tag:) I hate bees :D

    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post! Dopada mi se izgled bloga. Tag je predobar i moram da ga odradim! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Dopada mi se izgled bloga. Tag je predobar i moram da ga odradim! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši