My First DSLR! // Canon EOS 700D Review

22:15

Ko me prati malo duže, zna da je ovo veoma poseban post za mene. U skoro svakom postu sam morala spomenuti kako želim bolji fotoaparat, kako želim da mi fotogragije budu kvalitetnije... E pa, došao je i taj trenutak! KONAČNO sam dobila fotoaparat i ne mogu biti srećnija!!! Već nekoliko meseci izučavam sve vezano za fotografiju i samo sam čekala trenutak da uzmem aparat u ruke. Naime, ovo je bio poklon za moj 18. rođendan koji je bio 1. jula, i ja sam znala da ću dobiti aparat jer sam prethodno otišla da izaberem koji hoću. Čekala sam nekoliko dana i juče sam ga konačno dobila! Od tada ga ne ispuštam iz ruku i jedva čekam da počnem sa mnogo boljim i kvalitetnim postovima. Ali još ovaj post je fotografisan mojim telefonom, sa kojim sam takođe zadovoljna, ali mislim da se kvalitet ne može porediti sa profesionalnim fotoaparatom.


Ne mogu reći da se baš ne razumem u fotografiju jer sam je toliko izučavala u poslednje vreme da sam naučila dosta toga. Međutim, ne mogu vam dati baš sve detalje o ovoj kameri, podeliću sa vama neke opšte utiske, a postoji i internet pa možete dodatno pogledati sve što vas zanima.

Zašto Canon a ne Nikon? Prosto mislim da je Canon bolji, znam za njihovu čuveni 5D Mark III koji je jedan od najboljih aparata, a i svi postovi koje sam čitala i videi koje sam gledala su preporučili Canon.

Zašto baš 700D? Ovo je bio poklon od mojih roditelja i ja nisam htela najskuplju moguću kameru, posebno što sam početnik a i smatram da nije bitna oprema (toliko) koliko je potrebno znanje i umeće. Mogu vam reći da ni ovaj fotoaparat nije bio jeftin, ali mu je cena sasvim ok s tim da spada u malo bolje.



Canon 700D je došao sa objektivom 18-55mm f/3.5-5.6 III. Objektiv je ok, čak je i bolji nego što sam ja zamišljala, jedina mana je što nije STM, odnosno glasan je kada fokusira, što meni ne smeta toliko ali jeste jedna od mana.


Velika prednost ovog aparata je to što ima ekran osetljiv na dodir i još može da se okrene pa da možete da vidite sebe ako želite da snimate video ili slično. Mislim da je fantastičan za snimanje videa, ali ja ipak neću preći na Youtube, bar ne za sada. Dakle, sve je na dodir i onda lako podešavate ISO, aperture i shutter speed (teško je prevesti). Ove 3 stvari su osnova fotografije, i to menjate u zavisnosti kakvu fotografiju želite i kakvo vam je osvetljenje.




Fokusirate tako što samo dodirnete šta želite da bude u fokusu ili pritisnete okidač do pola i automatski vam zumira šta želite.
Nisam još videla šta sve ovaj paparat nudi, ali evo primeri mojih prvih fotografija:




Ne razumem se previše u tehnologiju, ali sam se potrudila da vam objasnim koliko mogu. Na vama je da sami pretražite ako želte neki od DSLR aparata, ja sam mesecima pretraživala i menjala odluke bezbroj puta dok nisam došla do ovog aparata. Ja sam prezadovoljna, veliki je prelaz sa kamere na telefonu do DSLR kamere. Očekujte uskoro nove, mnogo kvalitetnije postove, već sam slikala mnogo toga za nove postove. Sada ću se stvarno potruditi da što češće objavljujem, jer sada nemam razloga da se žalim na nešto.

Šta vi mislite o mom novom fotoaparatu? Koju kameru vi koristite i koju biste preporučili?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

26 komentari

  1. Great camera :). He makes great pictures :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Cant wait to see new pics

    OdgovoriIzbriši
  3. Woow! Zaista izgleda sjajno fotoaparat *-*
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ono što mogu reći jeste da ti zavidim. Već duže vrijeme sakupljan jednu kamaricu da mogu kupiti ovaj fotić. Očarana sam njegovom moći slikanja. Uživaj i želim ti puno dobrih fotkica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ne kajem se što sam ga kupila, zaista vredi! ♥

      Izbriši
  5. Wonderful review, I have been dreaming of getting my first dslr too I just have one wait until it's possible I especially want if because I started YouTube but in time I will get it again nice review
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  6. I also bought my first camera and noticed a huge difference in the image quality by using them.
    http://societyfix.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi je drago što ti se želja ostvarila :)
    O ovoj kameri znam zaista mnogo, što iz videa koje sam pogledala, što od porodičng prijatelja koji je fotograf i koji ga zaista hvali na sav glas. <33
    radujem se novim fotkama <33

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Drago mi je da i fotograf hvali ovu kameru! ♥

      Izbriši
  8. Kamera je preprepredivna!!♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je sto ti se ostvarila ta zelja. Fotoaparat deluje super, a ove fotke koje si napravila s njom su divne.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Veoma mi je drago zato što si konačno dobila ono što si priželjkivala već puno vremena.. ♥

    teen-scorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Fotke koje si napravila sa njim su predivne, ja sam prosto očarana! :D

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
  12. Aa zavidim ti i ja bih voljela imati canon. I ja mislim da je on bolji jer ga vecina i youtubera koriste 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja štedim baš za ovaj canon 700d :D
    Imam već 3-4 godine Nikon coolpix p610, ok je, klasičan optical zoom, ali nema zamjenski objektiv, kao i kvalitetu fotografija kao dslr fotoaparati.

    Novi izgled bloga: moonstears

    OdgovoriIzbriši
  14. отличная камера, и объектив - то, что нужно для блогера ))

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši