Mini Haul ♥

20:39

Već znate da sam bila na ekskurziji, te nisam mogla a da ne kupim neke stvarčice za sebe. Osim što sam kupovala magnete i ostale suvenire za porodicu, sebi sam kupila uglavnom beauty proizvode. Žao mi je što nisam više stvari kupila jer ne znam kada ću sledeći put moći kupiti neki Kiko proizvod ili slično. Deo plana ekskurzije je bio i jedan dan u tržnom centru Palmanova u Italiji. Ako niste čuli, Palmanova je outlet village i tamo se nalaze veći brendovi ali su cene izuzetno povoljne. Isplanirala sam da tamo kupim sve što sam želela već duže vreme, ali smo na kraju imali samo sat vremena tamo. Bila sam razočarana jer je sat vremena malo da se obiđe sve što nam Palmanova nudi, ali sam uspela makar nešto da nađem za sebe.


Nisam još uspela da isporbam sve proizvode, ali ću vam preneti prve utiske. Za neke proizvode ću napraviti i poseban post. 

LUSH Mask of Magnaminty
Ovo nisam kupila u Palmanovi nego u Barseloni. Iskreno ne znam kako se zove taj šoping centar, ali LUSH radnji imate skoro svuda... Uglavnom, kada sam ušla u taj šoping centar, prvo što sam ugledala bio je LUSH. I možete samo zamisliti moju sreću kada sam prvi put ušla u Lush. Ko prati Zoellu zna da ona obožava njihove proizvode te sam i ja tako saznala za njih. Htela sam, naravno, da uzmem njihovu "bombu" za kupanje, ali sam u poslednjem trenutku mog uzbuđenja shvatila da ja nemam kadu te da ih ne mogu koristiti. Ali postoje i drugi proizvodi, i htela sam njihovu bilo koju masku za lice. Sledeći problem je bio to što je sve pisalo na španskom... Srećom, tu se našla devojka koja mi je objasnila koja je maska dobra i za šta. Kupila sam ovu i pišem vam poseban post o njoj dok je još malo isprobam. 
Kada tek otvorite pakovanje, osetićete izuzetno jak miris mente. Probala sam je jednom i na licu se gubi taj miris i imate osećaj hlađenja. Detaljnije u nekom od sledećih postova. :)



U svim mestima koje smo posetili bio je i Kiko ali sam ga ja svaki put zaobišla jer, naravno, nisam imala vremena. Konačno u Palmanovi sam odmah otišla u Kiko i kupila neke stvari. Cene su bile izuzetno niske i žao mi je što nisam još nešto kupila.


 KIKO Radiant Touch (highlighter)
Toliko mi je bio potreban highlighter i konačno sam odlučila da probam Kikov. Tražila sam onaj obični, odnosno kameni highlighter ali nisam uspela da ga pronađem, ne znam čak ni da li Kiko proizvodi takve. Pronašla sam jedan u stick-u. Postoji u 2 nijanse: jedna tamnija i jedna svetlija. 102 je tamnija nijansa, neka šampanjac boja, međutim ja sam svetla i nije mi odgovarala ta nijansa. 101 je svetlija, rozikasta nijansa i nijansa koju sam ja kupila. Pigmentacija je odlična, malo je slabija na licu nego na ruci. Još ga nisam dobro testirala ali utiske vam pišem u nekom od narednih postova.



KIKO Nail polish
Lakovi za nokte su bili po 1 € i prosto sam morala da ih kupim. Ne znam kakvog su kvaliteta i iskreno ne očekujem mnogo od njih. Dopale su mi se ove dve nijanse i mislim da će mi svakako poslužiti.



U Palmanovi sam naišla i na Pupa radnju. Ako niste znali, Pupa je italijanski brend kozmetike, u Italiji je poznat i šminka im je izuzetno kvalitetna a i cene su malo više, moram priznati. Srećom, mi smo bili u outletu te su cene pristupačnije. Opet, zbog vremenske ograničenosti, nisam uspela da vidim šta sve Pupa nudi.


PUPA Vamp! Mascara
Još pre sam čula za njihovu maskaru, mogla se pronaći i kod nas ali je nikada nisam probala, te sam otišla odmah tamo gde stoje maskare i kupila bukvalno prvu koja je tu bila. Probala sam je kada smo se vratili i ja sam oduševljena! Ova maskara je sve što sam ja tražila u maskari! Ne volim maskare koje skupljaju trepavice i ostavljaju previše proizvoda, a to rade sve nove maskare koje sam ja do sada probala, stoga sam koristila stare, isušene maskare i postizala sam efekat prirodnih dugih trepavica. Ova maskara upravo pravi trepavice prirodnim i dugim, ne ostavlja grudvice, ne skuplja trepavice, za mene je savršena! Kajem se što nisam kupila još jednu, ali nisam znala da će me tako oduševiti.


PUPA Viva Carioca Long Lasting Eyeliner
Na ulazu u radnju su bili izloženi ajlajneri, bili su na nekoj akciji i svi su bili po 4 . Nije bio nijedan crni od ovih koje sam ja ugledala, bili su samo u zelenoj i plavoj boji. Ja sam kupila zeleni i poklonila ga mami. Ona kaže da je odličan, ja inače ne koristim ajlajnere jer ne znam da ih stavim, te ne mogu mnogo da pričam. Ovaj ajlajner ima četkicu, pa se možda malo teže nanosi, ali opet, nije moj te vam ne mogu mnogo reći.


Zbog stalne žurbe nisam uspela da na miru pregledam sve i kupim šta želim, najviše žalim što nisam još nešto kupila u LUSH-u, ali sam otkrila da oni dostavljaju i za naše prostore (ne znam gde sam živela do sad!) te ću naručiti još proizvoda. Možda krajem avgusta svratim sa porodicom do Palmanove opet, ali ću ovog puta na miru da pogledam šta sve nude.

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

21 komentari

  1. Draga divan haul, još divnije fotke. Najviše mi se dopadaju kiko lakovi, inače kod mene u gradu tog brenda nema, ali mi se nijanse mnogo dopadaju i skroz su u ljetnom duhu :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  2. Great haul :). Cool products :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. these all sound like amazing products!!!
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I love your images.
    http://societyfix.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno zanimljivi proizvodi i divne fotografije. Meni se najviše sviđaju lakovi. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Proizvodi su fenomenalni. Ne bih mogla da se odlucim koji mi se najvise dopada... ljubac

    http://style-ladies.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCXw5wOAoFsvU_Xj7VU5eSqQ

    OdgovoriIzbriši
  7. Super proizvodi, jako mi se svidaju :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja jedva cekam post o Lush maski za lice. Predivne stvari si izabrala, sve mi se svidjaa :)

    Samo perje

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for visiting to my blog. Follow you!

    Welcome to my blog - https://bezdushna.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  10. This post is great! Thank you for visiting my blog, I'm following you too ;)

    xx
    graciellashiaryn.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši