An amazing and exhausting experience // Prom excursion

21:30

I opet se vraćam na blog, posle već ko zna koje pauze koju pravim. Međutim sada sam, kao i uvek, imala opravdan razlog da se malo udaljim od bloga. Ako me neko od vas prati na Instagram-u (ako ne, ne znam šta čekate: @m.ilic9) zna već da sam postavila toliko slika u roku od 7 dana koliko nisam ni za mesec dana, što može biti samo jedno: moja maturska ekskurzija. KONAČNO! Mislim da sam u nekoliko postova pisala kako će ova godina da bude posebna i upravo je maturska ekskurzija jedan od razloga.



Ne želim mnogo da pišem, želim da uživate u fotografijama koje nisu baš dobrog kvaliteta, ali trudila sam se da budu lepe i pre svega želim da mi budu, naravno, jedna od uspomena sa ekskurzije. Mi smo obišli 3 države: Italiju, Francusku, Španiju i odlična stvar je to što smo obišli toliko gradova i poznatih mesta za samo 7 dana. Ali sve ima svoju cenu, tako smo i mi svaki dan više vremena provodili u autobusu, imali smo jako malo slobodnog vremena, svaku noć smo prenoćili u drugom hotelu, malo smo spavali ili čak nismo nikako... Sve to je rezultiralo umorom i iscrpljenošću, ali smo mi i pored svega prikupljali energiju i uživali u svakom danu kao da nam je prvi.
Pokušaću fotografijama da vam prenesem makar dio utisaka i emocija koje su u meni izazvali predivni gradovi. Nikada do sada nisam bila u nekim većim državama ili većim gradovima kao što su Barselona, Venecija, Verona, Nica, Monte Karlo... Nisam znala da takvi gradovi umeju da vam vrate energiju i pokrenu još veću želju za putovanjem.


Italija / Italy

Lido di Jesolo






Verona









Venecija / Venice









Trst / Trieste




Kneževina Monako / Monaco









Francuska / France

St Raphael








Nica / Nice




 Španija / Spain

Barselona / Barcelona









Camp Nou












Muzej Salvadora Dalija / Salvador Dali Museum






Ovo nisu sva mesta koja smo posetili, bilo je tu još mnogo toga ali nisam htela da fotografišem mnogo, želela sam da uživam i da to doživim svojim očima a ne preko telefona. Pišem još jedan post o mojim utiscima i emocijama posle ekskurzije i kako je to sve uticalo na mene. Nadam se da sam uspela da vam prenesem makar deo ove lepote i preporučujem vam da obavezno posetite Španiju nekada. Ja ću se definitivno vratiti ponovo u Barselonu da je polako obiđem bez žurbe i vremenske ograničenosti.

xx Maria ♥

You Might Also Like

36 komentari

  1. Nice photos :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Fotografije su divne, nemam sto dodati.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. beautiful photos! =)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista predivne fotografije! Odusevile su me ^^
    Pratim te <3
    cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršene fotografije. Sigurna sam da je bilo vrlo iscrpljujuće, ali i zabavno posjetiti tolike gradove i mjesta. Zavidim ti. ;)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. WOW! Odlična avantura. Fotke su ti vrh! :) Zapratila sam te, ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu!♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. I like all the pics! Great post.
    I follow you #315.

    FashionnPasion

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Slike su predivne :) Zapratila sam i ja tebe :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. I was in venice last week ♥
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh really? I'm in love with this city! Ty ♥

      Izbriši
  11. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    OdgovoriIzbriši
  12. A fascinating post! Nice to meet you, dear. Thank you for visiting my blog. I too follow you now)
    alishapony.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  13. Lovely photos! I am your newest follower #318
    xoxo

    www.thezigzaglane.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Thanks for follow me, I'm following you!
    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  15. Zaista preeeelijepe slike! Voljela bih i ja jednom da posjetim sva ova mjesta, predivno je! Svaka čast ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Nadam se da će ti se želja ispuniti ♥

      Izbriši
  16. Amazing pictures!! Wish to come back to Europe now...!
    Thank you for dropping by my blog... following you now! <3
    Love,
    Neha
    Beat the heat with stripes
    Let's Talk About Everything

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email