Where have I been? Update

21:38

Koliko je dobar osećaj ponovo sesti i pisati sve što ti je na umu... Možda su neki primetili, ali verujem da niste, prethodnih nekoliko dana/meseci nisam pisala ništa. Iskreno nisam ni ulazila na blog, nisam čitala druge blogove, potpuno sam se udaljila od onoga što volim. To, naravno nije bila moja volja, mada sam i ja donekle doprinela tome, jednostavno previše toga se dešava trenutno u mom životu.


Kada kažem previše, to je zapravo premalo za one koji su navikli na "buran" život. Ja, iskreno nisam osoba sa mnogo zanimljivim životom, te kada se nakupi malo više obaveza, ja sam izgubljena. Zato ne stižem ni da se posvetim blogu niti bilo čemu što zaista volim.

Pored škole koja me polako ali sigurno psihički ubija, dešavaju se i mnoge druge stvari. Treći sam razred gimnazije i ove godine (kao što sam već spomenula bezbroj puta) idemo na matursku ekskurziju, stoga su profesori odlučili da sa ocenama završe do početka maja. Ko ide u gimnaziju, ili u bilo koju srednju školu, shvata koliko je zahtevno i koliko treba da se radi posebno ako nešto treba da završite u kratkom roku. I tek me čeka još teži period, ali sam konačno izdvojila, bar jedno veče da napišem post. Imam osećaj kao da sam bila odsečena od sveta...

Sa druge strane, krenula je proslava 18-ih rodjendana, iliti punoletstava. Posebno u martu, gotovo svim ljudima koje poznajem bio je u martu rođendan. Svaki vikend mi je prošao u učenju i spremanju za rođendane. Tako da je veoma teško uskladiti školu, društveni život, san i hobije. Nešto od toga mora da ispašta, na žalost kod mene je blog malo ispaštao ali nadam se da ću uspeti da nadoknadim sve što sam propustila. Često i putujem, zato što mi se brat preselio u drugi grad i skoro svaki drugi vikend idem tamo.

Iskreno, nisam imala ni volju ni inspiraciju za pisanje. Posle svega, ne želite jednostavno ništa da radite i samo želite odmor i da ne razmišljate ni o čemu. Mislim da svakome od nas dođe taj period kada je najbolje napraviti pauzu i odmoriti se. Nikada nisam želela da ovaj blog postane nešto što moram raditi, i ako mi ovo nekada postane posao, ne bih volela da po svako cenu moram da nešto pišem jer onda ja nisam zadovoljna i jednostavno nisam više ja. Ovo smatram mestom gde mogu da dođem kada želim da podelim sa nekim moja osećanja, a da to nije ni moja porodica ni moje društvo. Nekako, mislim da me ovde niko ne bi osuđivao ma šta god da napišem i zato ću se uvek vratiti bloganju kolike god pauze da pravim.

Ovo je bio mali update, da ne pomislite da sam prestala sa ovim, jer mislim da nikada neću odustati od bloga.
Ako ste srećni dok nešto raditi, nemojte nikada prestajati sa tim. Pravite pauze ali nemojte zauvek prestati. Postoji razlog zašto baš to volite i možda je baš to vaša budućnost.

xx Maria ♥

You Might Also Like

18 komentari

  1. Great post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post! I'm following you, I hope you will follow me back
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post draga
    Hvala na komentaru puno.Super sto si se vratila,jedva cekam sljedeci post.

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da si se vratila i razumijem te što se tiče škole i svega, i ja idem u gimnaziju pa te još više razumijem xd. I ja sam na drugom blogu bila na pauzi od nekih mjesec i po i to mi je nekako teško palo, kada zapostaviš nešto što voliš, to te nekako izjeda iznutra, ali sam se ponovo aktivirala, nadam se da ćeš i ti :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Sada sam tu i već planiram mnogo novih postova, možda mi je ova pauza i pomogla da sada budem još aktivnija. ♥

      Izbriši
  6. Baš sam pre neki dan prelistavala sve blogove koje pratim, pa sam tako baš videla da nam ti jako dugo nisi pisala, pa mi je sd baš drago što si se vratila, malo je reći da se radujem :) <33

    OdgovoriIzbriši
  7. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Okej, pošto trenutno vjerojatno mnogo učiš jer ti je rok do početka svibnja nadam se da će sve dobro proći. Vjerujem da ćeš nakon toga imati nešto više vremena pa se radujem postovima. :)


    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  9. Zaista je lijepo čuti da nisi zaboravila blog :D. Iskreno, razumijem te. Bila sam u sličnoj situaciji i još uvijek osjećam taj pritisak zbog užurbanog ritma. Kako nisam kampanjac to mi je jaaako teško palo, ali izdrži se. I na kraju se isplati jer mirne glave si na eskurziji i možeš uživati bez da razmišljaš kako ćeš ponovo sjest da učiš. Želim ti lijep provod i mnogo divnih uspomena.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email