High Heels: Yes or No? // My Experience

22:16

Koliko god želimo da priznamo da smo još uvek deca i da sama pomisao na cipele sa potpeticom (zvaćemo ih skraćeno štikle) nisu za nas, varamo se. Ja još uvek mislim da sam dete ali ipak imam 17 godina i mislim da je i te kako vreme da počnem da učim da hodam na štiklama.


Kako sam već napomenula u prošlom postu, period je proslava punoletstava a ujedno i vreme da konačno počnem izgledati kao devojka. Ja ne izlazim vikendom i ne privlači me to, stoga dane provodim u pidžami ili farmerkama kada sam u školi. Sve proslave izbegavam jer nisam taj tip, ali nije uredu da odbijem dolazak na rođendan.

Ja sam se trudila da izbegavam štikle u što većem krugu, pokušavala sa da obučem nešto što može lepo izgledati i u ravnom.
Savet: Ukoliko i vi imate neku proslavu, a pritom niste baš vešti na štiklama, trudite se da ih izbegnete.
Inače ne želim da, kada odem negde imam neki teret, a štikle su upravo teret za mene, onda ne mogu baš u potpunosti da se opustim. Međutim, ako ste pronašli neku haljinu koja jednostavno mora da se nosi na štikle, onda je vreme da se napravi veliki korak. Meni se baš to desilo, kupila sam predivan kombinezon koji je prosto morao da se nosi na štikle. Kako sam bila zaljubljena (a i još uvek sam) u taj kombinezon, pristala sam i na štikle samo da ga obučem. Mada mi je teško palo jer sam štikle obula pre toga samo jednom u životu, a sada moram pred celim društvom da hodam i igram u njima...


Kada ste već došli do trenutka da je neophodno obuti štikle, gledajte da to bude sasvim normalna peta, u kojoj možete hodati a koja opet lepo izgleda.
Savet: Kada kupujete štikle, kada ih probate, popnite se na prste i ako je štikla iznad zemlje, znači da vam visina štikle odgovara.

Ja sam već imala u glavi kakve bih kupila, ali je jako teško pronaći štikle sa normalnom visinom pete. Pronašla sam jedne, baš kakve sam zamislila, u Stradivarius-u i ovako izgledaju (možete ih poručiti OVDE):


Svidele su mi se i odmah sam ih kupila. Kada sam ih probala, bile su mi sasvim ok, mogla sam da hodam, a pritom sam još vežbala hodanje kod kuće.
Savet: Kada kupite štikle, hodajte u njima što više možete, tako ćete se navići na njih i neće vam biti problem izdržati veče u njima.

Kada sam kupila cipele i celi dan hodala po kući u njima, sledi 'show time'. Najgori strah koji možete da imate jeste pad sa tih istih štikli. Taj pad sadrži još nekoliko podstrahova:
1. pasti i obrukati se pred celim društvom;
2. pasti i udariti glavom u slavljeničku tortu;
3. pasti i slomiti neku kost ili uganuti nogu (u najgorem slučaju);
Sve ovo mi je prolazilo kroz glavu, a posebno strah da ću se povrediti. Ali trudila sam se da što manje razmišljam o tome, nadala sam se da nisam toliki baksuz da mi se nešto od toga desi.

Srećom, ništa od toga mi se nije desilo i čak sam celo veče izdržala u štiklama, igrala sam, stajala sam... Mogu reći da sam ponosna na sebe. Kada već dođete na neki događaj a pritom ste u štiklama, nemojte ih skidati a da nemate nešto drugo da obujete.
Savet: Pretrpite bol to veče i nemojte se izuvati, izgledaćete "jeftino"(tako barem svi kažu).
Jako ružno izgleda kada se devojka izuje i hoda bosa. Pre svega se možete povrediti (jer su komadi razbijenog stakla oko vas), a i sami ćete videti kako loše izgleda kada je veče već odmaklo, šminka vam se pokvarila, frizura je otišla i vi još bosi... Ja sam celo veče pretrpela neverovatan bol u stopalima, i kada sam stigla kući nisam mogla da stanem na noge, bukvalno. Ali, sama sam odabrala to.

Da zaključimo, ako niste baš vešte na štiklama, izbegavajte ih što više možete. Uvek možete obući nešto a da to izgleda lepo i u ravnom. Ja sam rekla, štikle više neću obuti do daljneg, mislim da me samo sprečavaju da uživam u večeri.

Kakva su vaša iskustva sa štiklama? Da li sam ja jedina devojka koja još uvek ne zna najbolje da hoda na štiklama?

xx Maria ♥

You Might Also Like

10 komentari

  1. Beautiful shoes :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Uzivala sam citajući.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja definitivno obozavam stikle. Kroz godine naucila sam da biram one najudobnije. I naucila sam da nisu sve niske potpetice udobne. Kao najudobnije izdvojila bih cipele koje imaju puniju, siru stiklu, poput tih koje si ti izabrala, ali jos su bolje ako imaju i malu platformu napred. I kao najudobnije stikle koje sam nosila su one koje imaju veliku stiklu i veliku platformu, definitivno i ubedljivo najbolje za hodanje, kao da idem u ravnom. Ne znam koliko imas godina, ali za sve ce doci vreme, pa tako i za stikle. Odlican post zaista zanimljiv#Samokazem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Od sada ako budem morala da nosim štikle, biraću neke samo da su udobne. ♥

      Izbriši
  4. Ja jako volim štikle, i kao i ti imam 17 godine, a prvi put sam počela nositi potpeticu prošle godine, kada sam kupila čizme koje imaju potpeticu, jednostavno su predivne i imam puno veće samopouzdanje kada ih nosim, ne znam zašto, ali isto tako poželim nositi ravnu obuću, poput starki ili slično. Inače odličan post i sama ideja

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! U štiklama imam i ja veće samopouzdanje samo što je još uz to i nesigurnost. Ali daju potpuno drugi izgled svakom outfitu. ♥

      Izbriši
  5. Super post, veoma zanimljiv, štikle baš daju drugi izgled outfitu, to si u pravu, i nekako se osećaš lepše ❤❤ Uzvratila sam ti praċenje i samo nastavi sa pisanjem! ❤❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Heh, ne znam da li ćeš mi povjerovat, ali i ja imam isti problem. Iako se bližim tridesetima još uvijek nisam savladala tehniku hodanja u potpeticama. Definitivno sam tip koji obožava ravnu obuću. Ali ako se već mora onda biraj nešto što će ti biti udobno. Npr. ja kada biram štokle gledam da ne budu previše visoke i da budu bez platforme. Imala sam strašnih problema sa potpeticama na platformu da je ludilo. Previše ukočim stopala i ne mogu da hodam, no i to se vrmenom savlada, ali ako ne treniraš često, zaboravi se :D. I da, da se vratim, kada biraš potpetice biraj one u kojima ćeš moći da se propneš na prste kada ih obuješ. Znaš ono, obuješ štikle i onda pokušaš stojeći da se izdigneš na prste. E ako to uspiješ onda budi sigurna da si odabrala one koje nemaju previsoku petu i prvi korak od blama za padanje ostaje iza tebe :D. A onda kada dođeš kući, štikle na noge i pospremanje sobe može da počne :D. Ja tako, najčešće, savladam noćenje štikle, a uz to izbjegnem žiljeve od nove obuće :D. Piši kako je prošao prvi susret sa štiklama.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email