#Relatable, zar ne?: Bad Habits

21:31

Kao što već znamo, niko nije savršen i svako od nas ima neke, nećemo reći mane, nego loše navike, koje smo (većinom) svesni ali ne možemo prestati da ih radimo. Neke navike su bezazlene, dok druge zaista mogu da prouzrokuju i veće probleme. Ja ću vam pisati moje loše navike a znam da će se mnogi od vas pronaći i poistovetiti sa mnom.


1. Ceđenje bubuljica/diranje svega što se pojavi na licu ili telu. O da, ovo je moja najgora navika, i zaista je navika. I da, svesna sam da nije dobro i da ću napraviti samo još gore, ali ne mogu protiv toga. Ponekad to i nesvesno radim, ponekad zbog stresa, kada se iznerviram... Ne treba mi čak ni ogledalo za to, tačno znam gde mi je koja bubuljica i onda mogu da počnem! Mislim da svi znate da to zaista nije dobro i to sve, ali ja imam još jedan problem. Često mi se na telu pojavi kao bubuljica i ja, naravno, to čačkam jer ne mogu da se smirim, međutim to kasnije postane mladež. I ako to čačkam počne da krvari u malo većoj količini, ali to je valjda znak da ne treba dalje dirati i da će to postati mladež. A vi vrlo dobro znate da se sa mladežima ne sme igrati. Tako da sam shvatila da, šta god da mi se pojavi na koži, ne smem da diram jer može zaista biti opasno. Sada sam to malo smanjila ali nisam iskorenila.

2. Grickanje usne/unutrašnjosti usta. Ovo sam skoro počela da radim i znam da mi je to zbog nerviranja i napetosti. To većinom radim u školi i onda deluje da sam jako nesigurna u sebe. Sada kad sam na raspustu, primetila sam da to uopšte ne radim, jer i nema razloga za nerviranje i stres. Potrudiću se da ovo smanjim koliko mogu, jer zimi naročito šteti usnama. Inače su nam usne ispucale zimi, još ako ih grickamo... Često mi se stvaraju ranice koje umeju da bole. Zaista, svi mi koji ovo radimo treba da prestanemo, makar tokom zime.

3. Nepranje četkica za šminku. Jednostavno, ili nemam vremena za ovo, ili zaboravim. Svakako da je, za mene, nemoguće da perem četkice svaki dan, ali zato vikendom, ako se ne šminkam, mogu da ih operem i pripremim sa sledeću sedmicu, ali naravno, ja uvek zaboravim za to, i onda se šminkam prljavim četkicama narednih mesec dana! Da, znam da je užasno i iskreno se nadam da nisam jedina.

4. Malo sati sna. Definitivno sam sigurna da se svi pronalazimo u ovome. Mislim da je to sada postalo deo moje navike i da više ni ne mogu da zaspim pre 1h... I opet, svesna sam da to nikako nije dobro, ali uvek ima nešto što mi odvuče pažnju baš kada treba da legnem u krevet. I tako svaki dan...

5. Stvaranje zanoktica. Moja najgora navika (ili sam to već rekla za sve prethodne). Ja, na primer, nikada nisam grickala nokte, i to je, mislim jedina loša navika koju ja, srećom nemam. Ali mnogo, mnogooo gore je stvaranje zanoktica. Kada se pojavi mala zanoktica, ja od nje napravim otovrenu ranu koja ne prolazi mesecima i još milion manjih zanoktica oko nje... Da, toliko je loše... I opet je u pitanju moje nerviranje, mada mi nekada ovo pomaže kada mi je potrebna koncentracija. To mi, na primer, pomaže na testovima. Ne znam zašto, ne pitajte...

6. Neredovno nošenje aparatića. Samo za nas koji smo nosili, nosimo ili ćemo nositi aparatić. Pretpostavljam da svi znate šta je aparatić i koliko je teško naterati sebe da ga nosite što duže. Znam da, ako ga nosim duže da će mi se zubi brže ispraviti, ali ako ga jednom u toku dana skinem, nemam volju da ga vratim. I ponekad mislim da bi mi bilo bolje da sam nosila fiksni aparatić, završila bih posao za 8 meseci, a ovako nosim 2 godine. Tako da, nemojte žaliti ako nosite fiksni aparatić, bolje je izdržati nekoliko meseci i posle se opustiti i imati divne zube, nego da se mučite 2-3 godine...

Nadam se da je ovaj post bio #Relatable, pretpostavljam da mora postojati barem jedna stvar od ovih koja nam je zajednička. Ako vi imate neke loše navike, pišite mi u komentarima, možda ih i ja imam a da ih nisam svesna, ili sam ih zaboravila pomenuti u ovom postu...

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

14 komentari

  1. Iznerviram se kada uhvatim sama sebe da grickam usnu. Obično to radim kada mi je dosadno ili sam nervozna, a takođe malo sna je moj život dok traje škola i tad najviše što spavam je 6h i znam da je to loše ali ne mogu to nikako da popravim... Odličan post draga ♥
    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post!
    http://mlmr16.blogspot.rs/2017/02/samo-da-se-javim.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene zaista iritiraju ranice po ustima i prstima (zanoktice i slično) pa ih ne diram, ali sam skroz guilty po pitanju sna. Sama sebi poremećujem ciklus sna cijelo vrijeme... Strašno.


    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. jaooo doslovno sam se pronašla u svemu osim u ovome s aparatićem,ali uskoro će doći i vrijeme za to hahah
    Odličan je post :D<3 i jako #relatable

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitvno sam ovo prava ja! :D Od kada sam krenula u srednju školu, nema danakada spavam duže od 5h dnevno, a nervoznija sam no ikada u životu, pa time dolazi i grickanje noktiju kao i usana. :) Ah, ti tinejdžerski problemi! :D
    Sjjan post, draga <33

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš sam se pronašla u ovom postu i ja sam definitivno ista, pogotovo kada su bubljice u pitanju. Jednostavno ne podnosim da ih imam na licu, moram ih odmah riješiti, iako to nije dobro jer se stvaraju ožiljci :/ Sve u svemu divan post

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. Moram da se složim sa tobom oko tri stvari. Prva su četkice. Srećom pa moja sestra ih pere, jer da ne, mislim da bih bila kao i ti. Druga stvar je spavanje. Ja sam osoba koja najbolje pamti noću i tada se jedino mogu fokusirati. Bez uspjeha sam pokušavala preko 3-4 godine da učim preko dana. Ali onda i odustala jer znam da samo gubim vrijeme, a naveče najbolje pamtim i zbog toga sam najčešće budna (naravno kada idem u školu). I treća stvar jeste aparatić. U novembru će mi biti tri godine od kako ga nosim. I zaista sam ga godinu, godinu i pol nosila kako treba i onda baš kao što ti kažeš, ako ga skinem u toku dana, mrsko mi ga je vratiti ponovo. A nekada i jednostavno mi je mrsko da ga vraćam jer znam da ću uskoro jesti. Nadam se da ću početi redovno da ga nosim ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je, zaista, jedan interesantan i originalan post. Sve pohvale za temu. Iskreno moja najveća mana je što imam naviku da grickam usnu. Hajd što unutrašnjost, već i sam dio usne koji se spaja sa gornjom usnom. I to me jako nervira :/

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  10. Maria draga, odavno nisam čitala ovako divan i originalan post. Zaista sam uzivala u ovom. Pre svega moram tii cestitati sto si skupila hrabrosti i podelila svoje intimne lose navike sa nama, zaista sam se obradovala postu. Osim toga, i sama se pronašla u istom, jer i ja ponekad radim sve ove stvari a ne bih trebala.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  11. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥

    OdgovoriIzbriši