New Year's Resolutions!

19:07

Srećna Nova godina! Kako je već počela ova nova 2017. godina, došao je i period kada uvek kažemo: "Ova godina će biti posebna! Ova godina je moja godina!". U većini slučajeva to baš ne bude tako, što vidim ne samo po sebi već i po drugima (#relatable, zar ne?). Mislim da smo mi tinejdžeri još u tom periodu kad nam se ne dešava sad nešto posebno u životu (čast izuzecima) i dani su nam prilično isti, tako da i svaka godina otprilike bude slična prethodnoj. Stoga više i ne možemo da se setimo koje smo godine šta uradili jer, u mom slučaju, svaka godina od 2010. pa nadalje je potpuno ista. Postoje, naravno, trenuci koji se pamte ali ništa nešto preveliko, nešto što bi mi promenilo život.


Ponekad se zapitam, da li je to možda što ne postavim sebi ciljeve... Ustvari, ja uvek imam ciljeve ali nikako da imam neki cilj i da kažem sebi tačno u kom roku da ga izvršim, nadam se da me razumete. Ali već sada znam da će mi sledeća godina, mogu reći, biti prilično drugačija od ostalih. Prvo što će biti drugačije je što ću napuniti 18 godina! Verovali ili ne (ni ja ne mogu da verujem), i to vreme je došlo, tj doćiće... Kako se to činilo daleko pre možda 5 godina, a evo me, polako koračam u tu čuvenu 18-u godinu... Mada opet mislim da to neće biti neka velika promena, jer niti ću polagati vozački, niti izlazim u klubove pa da sad mogu slobodno da ulazim i pijem koliko hoću... Dakle biće prilično isto kao i pre. Međutim, za moj 18-i rođendan ne želim nikakve žurke ni proslave već samo jedan poklon - foto-aparat. Nadam se da će mi se ta želja ostvariti, jer to će mi doneti mnogo toga. Pre svega biću mnogo aktivnija na blogu jer ću ja mislim 24/7 fotografisati tako da ću moći uvek nešto da postavim.
Sledeće po čemu će se ova, 2017. godina razlikovati je to što ću ići na matursku ekskurziju! Konačno i to da dočekam! Tome se posebno radujem, ne samo što ću se tada najviše družiti sa ljudima iz škole, već što ću i mnogo toga videti i naučiti, možda ću i upoznati neke nove ljude... Nikad se ne zna. To mi je trenutno događaj do kog već odbrojavam dane i sate... Naravno, o celom doživljaju ćete čitati ovde!
Ali ipak postoje ciljevi koje postavljam sebi za ovu godinu, i to sada prvi put radim, a to su:

1. Aktovnost na blogu. Želim da budem mnogo, mnoogooo aktivnija na blogu. To uvek kažem a onda dođe škola i lepo me dočeka sa svim lektirama i testovima i zadaćama... Nadam se da ću uspeti u tome i upravo ovaj post će mi biti podsticaj za to! Znam da ja nisam neki veliki bloger pa da sad ljudi umiru što nisam objavila post (to i ne očekujem jer za to treba mnogo više rada i truda nego što ja ulažem), ali želim jednostavno zbog sebe da radim na blogu, da ga poboljšavam, da izbacujem mnogo postova, da radim ono što volim. I zaista je to nešto u čemu uživam, ali pošto sam ja veoma neorganizovana osoba, ne mogu baš najbolje da uskladim i školu, koja mi je prioritet, i blog. Iskreno se nadam da ću uspeti u ovome, nije težak cilj samo treba malo više vremena za to a nadam se da ću ga nekako pronaći.

2. Zadržati postojeći uspeh u školi. Ovo zvuči  totalno štreberski, ali verovali ili ne, i vi ćete ovako razmišlljati kada dođete do 3. ili 4. razreda srednje, pa kad već morate da razmišljate o fakultetu za koji je i te kako važan prosek. Ja sam odličan učenik i nije sad da se nešto hvalim, nego za fakultet koji želim da upišem pomoćiće mi ovo. Odlična sam već sve 3 godine gimnazije, pa zašto sada kvariti? Ipak mi je škola trenutno prioritet jer sam učenik i učenje mi je jedina obaveza.

3. Preći 350 pratilaca na blogu i 100000 pregleda stranice. Možda sam se malo precenila, ali mislim da to mogu uraditi u ovoj godini! Nadam se da će biti još više ljudi koji će me pratiti i ako ovo uspem, ja ću biti presrećna. Već sam govorila da sam ovaj blog započela i iz ljubavi a i da bih nešto radila u slobodno vreme, tako da je i ovo sada što imam previše. Nisam zaista očekivala da će nekoga da zanima moje mišljenje ili koje proizvode ja koristim, ali ipak, to se desilo. I zato hvala vam na tome!

4. Raditi ono što volim. Ponekad zaista nemam vremena za stvari u kojima istinski uživam kao što su čitanje knjiga, gledanje filmova/serija, da provodim više vremena sa porodicom... Možete li verovati da sam već sada prošle godine, odgledala samo 2 serije do kraja?! I kada pronađem malo mesta za nešto što želim da radim, obično smišljam ideje za blog ili pišem postove. Svakako, i to je ono što volim da radim, ali želela bih da imam više vremena da posvetim sebi i da budem više opuštenija. Mislim da će ovo biti malo teže za ostvariti, ali ću se potruditi.

5. Početi vežbati i raditi više na svom izgledu. Jedan totalni cliche, znam... Ja nikada nisam išla u teretanu ili vežbala kod kuće, iskreno nemam potrebu za tim, ali sada to želim i zbog boljeg izgleda i zbog zdravlja. Mislim da je svakome potrebno malo fizičke aktivnosti, koje definitivno nemam. Takođe, prošle godine sam jako malo vodila računa o mom licu, koži... Mrzelo me da se još i time bavim... Sada želim to da promenim jer je svakako lepše imati potpuno čisto lice. Ja to mogu, samo je potrebno i za to malo truda...

To su moji ciljevi za ovu godinu! Malo je ciljeva ali ću se zato truditi da ih sve ispunim. Obavestiću vas na kraju ove 2017. godine šta sam ostvarila, a šta ne. Naravno, biću potpuno iskrena, a za neke ćete možda i sami videti da li sam uspela!

A vama... Vama želim da budete još više uspešniji u ovoj godini, ukoliko je to moguće, a jeste... Želim vam da što manje razmišljate o nekim nevažnim stvarima, da što više radite ono što volite. Blogerima koji ovo čitaju želim još mnogo pratilaca i pregleda, još mnogo saradnji, mnogo više postova i fantastičnih fotografija po kojima su blogeri poznati. A nama koji idemo u školu... želim još više uspeha i još više druženja...
Hvala vam za svaki komentar i nadam se da ćemo se i dalje čitati u ovoj godini!

Kakva je bila vaša 2016. godina? Koji su vaši ciljevi za ovu 2017. godinu?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

61 komentari

  1. Great post. I am totally hoping you achieve all the things you want to do and stay an excellent student.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicno! Ako mozes da mi das neke savete,jer mi zaista trebaju,pocetnik sam.Odlican post! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post!!!

    Nove smo na blogu pa ako zelis pruzi nam podrsku tako sto ces nam komentarisati i zapratiti nas na blogu
    http://hombl17.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kao prvo želim ti sretnu novu godinu, malim jer ti ne želim sretan praznik, nego baš godinu. Nadam se da ćeš ispunjavati sve ciljeve koje si postaviš. Iskreno ti kažem da počneš sa vježbama, ali kreni polako, možda prvo svaki dan da radiš vježbe 5 Tibetanaca?

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Hvala na savetu, svakako ću poslušati ♥

      Izbriši
  7. Super post, zaista mi se sviđa. Želim ti sve najbolje i naljpeše u 2017 godini, nadam se da će ti biti najbolja do sada!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Great blog.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow???Please follow me on GFC ll back to you.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da svi imamo i treba da imamo ciljeve, drago mi je što su i tvoji ciljevi poprilično realni i nadam se da ćeš ih ispuniti i vjerujem u tebe :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Nadam se da ću uspeti... ♥

      Izbriši
  10. Great post dear :) Happy new year :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post. Sretna Nova 2017g.
    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post.
    How about we follow each other on bloglovin'? Follow me and I'll follow you back.
    http://societyfix.blogspot.com.eg/

    OdgovoriIzbriši
  13. Prvo srecni praznici, zelim ti sve najljepse. Drugo, mnogo mi se svidja ovaj post. 2016-ta je bila godina kada sam ja prozivjela bas ono cemu se ti radujes u 2017-oj. Napunila sam 18 godina, ekskurzija itd. Moram ti priznati da sve ono sto si spomenula u uvodu je ziva istina. Svaka godina je licila jedna na drugu do tog 18-og rodjendana kada se barem nesto pocinje mijenjati (ali ni to nije nista drasticno, vidjeces i sama). Zelim ti puno uspjeha u skoli kao i u nastavku blogovanja. :) <3

    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Svesna sam da neće biti neka velika promena ali znam da ću definitivno pamtiti ovu 2017. godinu baš po svemu što sam navela. :) ♥

      Izbriši
  14. Dizajn je savršen.

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post, zapratila sam te, pa ako zelis uzvrati ❤❤❤https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  16. Great blog post! I'm following your blog now :)

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  17. nice post :) i hope your resolutions will come true :)

    do you want to follow each other on gfc? if yes, let me know on my blog and i will follow you back. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. super su ti zelje i ciljevi za novu godinu! mislim da super izgkedas ali ako smatras da treba da se bavis nekom rekreacijom samo nastavi!
    sve najbolje u novoj goidni!
    pogledaj moj novi post >> http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/01/irresistible-me-extensions-review.html

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlican post , zelim ti da ti se sve zelje ostvare <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Hi! Thanks for visiting and following my blog, I'm staying here as your new follower too :)

    Kisses,
    Le Style et Moi
    https://lestyleetmoi.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  21. Thanks for following my blog. I just followed you back.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdgovoriIzbriši
  22. Divne želje i ciljevi za ovu godinu. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  23. -Predivan post!Uživala sam čitajući ga!Nadam se da češ sa osmehom na licu ispuniti svaki od ovih rezolucija!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  24. Prredivan post draga! Srecni ti novogodisnji i bozicni praznici.

    Pratim te <3

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  25. Nice to keep resolutions, hope you'll make them happen!:) Follow you back my dear!:)
    http://color--your--life.blogspot.ro/

    OdgovoriIzbriši
  26. Imamao neke slicne zelje :)
    Stvarno prekrasne zelje :)

    Zapratile smo te,ako zelis uzvrati :)

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  27. Great post. Amazing


    Vânia Nunes
    www.vanianunes.pt

    OdgovoriIzbriši
  28. I really love your post.
    So inspiring.
    Have a nice week.
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši