Makeup Haul + First Impressions

16:58

Blog mi sve više prerasta u beauty blog iako mi to nije želja, ali jednostavno sam morala da podelim sa vama šta sam sve kupila od šminke. Pošto mi je trebala nova šminka (kvalitetnija) za neki događaj gde sam se sama šminkala, kupila sam dobru količinu proizvoda. Naravno, opet su to 'drogerijski' proizvodi jer sam već rekla da ne želim da dajem mnogo novca na šminku. Sve sam ih već probala, tako da vam mogu reći i moje prve utiske.


Počećemo od jednog brenda kojim sam oduševljena, a to je Catrice. Drogerijski brend ali jako dobrog kvaliteta. Možda jesu proizvodi malo skuplji ali nisu ni približno skupi kao high-end proizvodi.


Za njihov korektor ili kamuflažnu kremu sam čula i pre, čak sam je i koristila nekoliko puta, ali sam retko uspevala da je nađem tako da sam sada kupila čak dva - što je sigurno, sigurno je... Više je razloga zašto sam zaljubljena u ovaj proizvod:
1. postoji najsvetlija nijansa koja je svetlija čak i od mog tena
2. jako dobro prekriva bubuljice i crvenila
3. najvažnije: prekriva podočnjake i moje ljubičasto-plave krugove ispod očiju...
Kupila sam najsvetliju nijansu a to je 010 Porcellain. Verujem da ste i vi čuli za ovaj korektor i verujte, nije bez razloga. Ako budete u prilici da ga pronađete, kupite obavezno (ne nije sponzorisano, korektor je toliko dobar da ga morate probati)!

Ne znam da li je ovaj puder njihov novi proizvod ili ne, ali svakako mi je trebao puder za ovu priliku pa sam htela da probam od istog brenda jer sam sa korektorom oduševljena. Ovaj puder ima pumpicu i tečan je, ali bukvalno je tečan kao voda... Mislila sam da je to loše i da mi neće ništa prekriti... Ali naravno, iznenadila sam se... Dobro, možda nije najsasvršeniji puder, ali je sasvim ok, najvažnije je što ga uopšte ne osećate na licu, koliko god pudera da stavite. To je ono što volim kod pudera, taj osećaj da nemate bukvalno ništa na licu. Mat je, tako da vam ne treba puder za matiranje (jedino ako imate baš masno lice).

Ugledala sam ovu paleticu za konturisanje koja se sastoji od bronzera i highlightera. Svidelo mi se to što ovaj bronzer nije toliko narandžast, (iako na slici izgleda prilično narandžasto), već je neka prirodna boja, nije mnogo jak, možete da ga nadogradite ako volite da vam se konture više ističu, a može izgledati potpuno prirodno. Dakle, bronzerom sam oduševljena, ali sa highlighter-om i ne baš... Nije pigmentovan i meni se ne vidi na licu, ne znam, možda je na nekome drugačiji... Ali svakako obožavam ovu paletu, ako ništa onda zbog bronzera!


Mislim da svi znate za Lash Sensational maskaru, svi je koriste, i zaista je odličnog kvaliteta. Ono što ja volim kod nje je to što trepavice izgledaju prirodno, valjda ne ostavlja puno proizvoda pa da stvara one grudvice, ili je do četkice, uglavnom meni je savršena. Ovo je neka nova verzija te maskare pa sam kupila da je probam. Neke posebne razlike ne vidim, možda jedino kad i kad stavite malo proizvoda trepavice budu baš crne, ili je to zato što je nova... Uglavnom odlična je kao i prvobitna verzija.


Beauty Blender, ili sunđerčić, koristim ga još od prošle godine i oduševljena sam. Prvi sunđerčić mi je bio Cala sunđerčić kojeg možete pronaću u Alexandru. Bukvalno sam ga koristila dok već nije počeo da ostavlja komadiće na licu tokom blendanja... Sad sam kupila Ebelin-ov beauty blender, takođe je dobar, samo je nekako malo je tvrđi pa je malo teško za blendanje, bukvalno me zaboli ruka dok sve izblendam. Ali je ovako sasvim ok. Možda jedan od najboljih drogerijskih sunđerčića (ako ne računamo Cala proizvode u drogerijske)! Kupila sam i još jedan Ebelin-ov proizvod, to je ova četkica za puder u kamenu. Dobrog je kvaliteta, za sad, jer sam je samo jednom koristila i nisam stigla još uvek da je operem.


Nadam se da sam vam pomogla ovim postom da odlučite šta bise mogli da kupite. Naravno ovo su moji prvi utisci, možda mi se promeni mišljenje o ovim proizvodima, ali ne verujem, mislim da su jedni od kvalitetnijih u mom makeup neseseru!

Ako i vi imate neke nove proizvode, pišite mi u komentarima kao i prve utiske!

xx Maria ♥

You Might Also Like

29 komentari

  1. Jako lep post, draga. Iako su svi proizvodi iz drogerije meni se jako svidjaju. I veoma su kvalitetni. Veoma dobro obavljaju svoj posao. Oduševila si me ovim postom, zamo nedostaju mi lifestyle postove jer kako si reka ovaj blog polako prelazi u beauty blog a meni se više svidja ovakav. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja imam Catrice korektor i divan je,ja ga obozavam! Maybelline maskare su divne,ja imam onu ljubicasto sivkastu i stvarno je onakva kakvom je hvale! :)
    Proizvodi su ti jako kvalitetni! A i slike su jako dobre :)
    Pogledaj moj post ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post,slažem se jeftini su,a opet jako kvalitetni.:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalan post!Ja veoma volim beauty blogove,nema veze što ti je blog u to postao!Meni se iskreno veoma dopada i kada mi je potrebno mišljenje za neki proizvod ja odem do tvog bloga i nađem sve što mi je potrebno!Maskara predobro izgleda!Fotke su sjajne!♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Interesting products;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvo da kazem da ti je blig stavrno jako lijep.I ja volim Catrice pogotvo njihov korektor koji je fenomenalan.Takodje ova maskara je dobra i ja je koristim i super daje volumen kao i izduzuje trepabice.

    Olivanda.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je baš dobar haul, jako volim catrice-ove proizvode, puno sam čula o ovoj kamuflaž catrice i svi hvale, ja još nisam probala, ali svakako hoću, a što se tiče pudera, znam da su im puderi savršeni, jer ih i sama koristim. Inače fotke su divne

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  9. Diivan post, prezanimljivo mi je bilo ovo za citati, a slike su odlicne! :)
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz mog zadnjeg posta,hvala ako to ucinis :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. I love Catrice ! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/moja-miosc-pedzle.html

    OdgovoriIzbriši
  11. I'm using that same Maybelline mascara and the nudes palette and I love them both. Would definitely be repurchasing them.

    www.fashionradi.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Mayballine maskaru obozavam! :) Super post :)

    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  13. Great post :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti što si posetila moj blog i drago mi je da sam kliknula na tvoj. Imaš odlične teme, super zanimljive fotografije i, sve u svemu, "bright" blog, što smatram da je bitno! :)

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  15. Uživala sam čitajući ovaj post. Vjerojatno ću uskoro isprobati novu verziju MNY maskare, jer stariju mnogo volim. :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  16. Ove Catrice kamuflaze nikako da isprobam :) Maybelline maskaru trenutno koristim i bas sam zadovoljna<3

    OdgovoriIzbriši
  17. woow odlican post! Slike su ti divne i zaista si lepo napisala :) Ja zelim vec odavno da probam catrice puder i korektor i nikako da dodje na red :) #Samokazem

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email