q&a

Q&A!

22:53

I posle malo dužeg vremena, konačno Q&A! Ja sam mislila da apsolutno niko neće postaviti nijedno pitanje ili će biti svega 10-ak pitanja, ali meni je stiglo preko 50 pitanja i to za moj 1. Q&A! PRESREĆNA SAM! I zato sam odlučila da odgovorim na što više pitanja! Ovo će biti jedan veeeeliki Q&A!

Neka pitanja su se ponavljala ili su bila slična, i naravno samo jednom sam odgovorila na takva pitanja.


1. Šta najviše koristiš od šminke?
Najviše koristim korektor, maskaru i rumenilo. To mi je neki basic makeup kada žurim i bez toga ne izlazim iz kuće.

2. Imaš li idola?
Konkretno nemam. Svaki dan kažem za nekoga da mi je idol jer je uspešan u nekim stvarima u kojima ja možda nisam a želim biti.

3. Čime planiraš da se baviš kad odrasteš?
Planiram da budem arhitekta. To mi je posao iz snova koji mogu ostvariti i na javi. Nadam se da ću uspeti.

4. Koliko imaš godina?
Imam 17 godina.


5. Najdraži brend šminke?
Nisam puno brendova probala pa da sad mogu nešto da kažem, ali mi je trenutno omiljeni NYX kao brend. Izuzetno kvalitetna šminka a veoma pristupačna cena. Zar to svi ne želimo?

6. Što te motivisalo da otvoriš blog?
Youtube me je motivisao. Dok nisam postala pomalo zavisna od Youtube-a uopšte nisam razmišljala o blogu i to me čak nije ni privlačilo. Ali kada sam počela da pratim Youtube želela sam da otvorim Youtube kanal, ali nisam imala hrabrosti pa je onda svakako blog došao u obzir.


7. Čime slikaš za postove? 
Koristim kameru telefona Samsung Galaxy J5. Kamera nije loša ali za blog treba mnogo bolja kamera. I prvi put kad mi se stvori prilika da kupim bolju kameru, svakako ću to učiniti.


8. Odakle dobijaš inspiraciju za pisanje postova?
U početku me je Youtube inspirisao, pokušavala sam da nekako rekreiram neke tipove videa i pretvorim ih u pisanu formu, odnosno post. Međutim, to baš i nije tako lako, sada mi mnoge ideje same padaju na pamet ali tu je naravno i Pinterest...

9. Kad si napravila blog?
Blog sam napravila u septembru prošle godine. I moj blog rođendan je prošao, i nisam ništa napisala povodom toga, ali pošto sam promenila potpuno blog, i naziv i izgled, onda ću obiležavati taj dan kao blog rođendan. Ali, već godinu dana sam ovde, i to uopšte nije malo!

10. Zašto si napravila blog? Kako si odlučila napraviti blog?
Već sam rekla da sam imala želju da napravim YT kanal, ali sam se ipak odlučila za blog. To mi je bila najbolja opcija jer se nisam zapravo morala predstaviti. Ali sam takođe želela da ubijem dosadu, verovali ili ne. Taj raspust mi je bio nekako najduži i bilo mi je jako dosadno, pa se stvorila prilika da konačno pokrenem blog. Blog zaista volim i tada sam se baš trudila, možda više nego sad, i stalno sam razmišljala o blogu.

11. Voliš li da čitaš knjige i kakve su ti omiljene?
Da, volim da čitam. Tokom škole i nemam mnogo vremena da čitam ono što volim jer moram da čitam lektire, ali na raspustu čitam koliko mogu. Nemam neki konkretno omiljeni žanr, ali su mi omiljene knjige Gijoma Musoa. Obožavam iznenadne i neočekivane rasplete, a on je majstor za to.

12. Gde bi volela da živiš jednog dana?
New York, definitivno grad iz snova, i volela bih da ga makar jednom posetim, a kamoli tek da živim. Nemoguće je, mada nikad se ne zna... Ali u svakom slučaju, volela bih da živim bilo gde izvan ovog našeg regiona.

13. Da li planiraš da studiraš u rodnom gradu ili negde drugo (gde?)
Planiram da studiram u Novom Sadu, što nije moj rodni grad. I to je sigurno jer mi je tamo već brat i zaista mi se ne menja grad.

14. Kakve postove najviše voliš da pišeš, a kakve da čitaš?
Najviše volim da čitam recenzije i favorite, volim da čitam o proizvodima i tuđa iskustva kako bih znala šta da kupim a šta ne. A najviše volim da pišem neka moja iskustva kao npr moji postovi o noktima, o aparatiću, o maturi...


15. Veruješ li u muško - ženska prijateljstva?
Da, i sama imam mnogo muških prijatelja. Možda se čak više družim sa momcima nego sa devojkama i zaista na njih gledam kao na braću.

16. Jesi li pomislila da nekad ugasiš blog?
Jesam jednom, ali ne baš da ugasim nego da napravim jednu veliku pauzu. Bila sam u nekom problemu sa školom, telefon mi je bio pokvaren, nije bilo načina da postavim bilo šta, zato i nije bilo mnogo postova, ali to mi je bila trenutna faza. Znam da ne bih mnogo izgubila ako bih ugasila blog, a opet ako nastavim mogu mnogo toga da dobijem.

17. U koliko zemalja si bila? 
Nisam imala priliku da mnogo putujem, ali to ću svakako promeniti, tako da nisam obišla mnogo država. Za sad sam bila samo u 8 država.

18. Koje su tvoje opsesije?
Nemam neke opsesije. Možda jedino Youtube, jer dan ne može da prođe a da makar nešto ne pogledam na Youtube-u.

19. Voliš li više knjige ili filmove?
Više volim knjige, filmovi mi ponekad budu dosadni pa ih često i ne pogledam do kraja, dok kada čitam mogu napraviti pauzu i nastaviti sutradan, tako da mi knjige nikada ne dosade.

20. Koji ti je cilj u bloganju?
Cilj mi je da blog bude što veći, naravno. Da imam što više pratilaca, takođe mi je cilj da fotografije budu veoma kvalitetne, i da jednostavno budem ponosna kada uđem na svoj blog.

21. Najdraža hrana?
Iskreno, volim svašta da jedem i nisam mnogo toga probala, ali mi je pizza sigurna i znam da ću je voleti kakva god da je.


22. Šta te najviše inspiriše?
U životu me najviše inspirišu moji ciljevi koje težim da ostvarim. Između ostalog i blog me izuzetno inspiriše, jer i tu imam cilj i stalno radim na tome da ga ostvarim.


23. Da li ti je drago što vodiš blog?
Naravno, zaista ne bih znala šta da radim u slobodno vreme da nema bloga.


24. Kako je reagovao tvoj razred i škola kada su čuli da imaš blog?
Nikako, jer im još nisam rekla hahaha. Za moj blog zna samo moja porodica mada sam im zabranila da ga čitaju! xD Ne volim kada neko koga poznajem čita nešto moje i prati moj rad, onda ja nisam ja i ne mogu tome maksimalno da se posvetim. I ne planiram da govorim nikome za blog.

25. Tvoja omiljena slika na telefonu?
Ova mi je najomiljenija i možete je svuda videti xD. To mi je i najlepša a istovremeno i najomiljenija slika. 


26. Kuća ili stan?
Stan definitivno. Meni je sigurnost na prvom mestu, a najsigurnije se osećam u stanu.

27. Tvoj savršen život?
Moj savršen život: Devojka koja je po profesiji arhitekta ali trenutno radi kao stjuardesa. U slobodno vreme vodi svoj blog i veoma je uspešna u tome, i živi u Njujorku. Znam, nemoguće je ali ja tako zamišljam moj savršen život. I da, želim da budem stjuardesa kako bih proputovala celi svet.

28. Koji bi grad posjetila a u kom bi živjela?
Posetila bih apsolutno sve veće gradove sveta, ali kada bih imala priliku sada da odem bilo gde, to bi svakako bio Njujork. Volela bih takođe živeti u Njujorku, mada volim i LA. Tipično, znam...

29. Imas li braću ili sestre?
Da, imam starijeg brata.

30. Kafa ili čaj?
Čaj definitivno, kafu i ne pijem toliko a i nema neko dejstvo na mene.

31. Tvoji planovi za budućnost?
Planovi za bližu budućnost su da uspešno završim i školu i fakultet, kao i da dostignem 1000 pratilaca na blogu. Ali obrazovanje mi je na prvom mestu.


32. Omiljeni okus sladoleda?
Ja sam potpuno basic osoba, te mi je omiljeni čokoladni sladoled.

33. Koja poznata ličnost ti je najmanje simpatična?
Imam dve: to su Katy Perry i Taylor Swift. Katy ne mrzim samo mi je nekako skroz antipatična a Taylor sam volela, mada poslednjih možda godinu dana ne slušam toliko njene pesme i ne znam zašto ali je nekako ne podnosim. Opet kažem, ne znam zašto...


34. Jesi li ikad imala problem s vršnjačkim nasiljem/maltretiranjem ?
Nisam, u osnovnoj školi su me često ogovarali, ponekad i javno napadali bez razloga, ali ja na to ne gledam kao na vršnjačko nasilje.

35. Ljeto vs zima?
Leto, mada s obzirom na leto danas, zima preti da pređe na prvo mesto.

36. Kako glasi zadnja poruka koju si primila?
Zadnja poruka koju sam dobila glasi :"Nema veze :)". Telefon mi je slučajno 3 puta pozvao drugaricu i ja sam joj odmah poslala poruku da ne bi pomislila da se nešto desilo i ovo je odgovor.


37. Kakvu vrstu muzike voliš slušati?
Najviše volim pop muziku.


38. Strana muzika?
Uvek sam za stranu muziku, nju samo i slušam.

39. Bili se ikada udala za fudbalera/pevača?
Mislim da bih, nemam ništa protiv njih.

40. Omiljena torta?
Zaher torta. Apsolutno omiljena...

41. Da li bi željela otvoriti YouTube kanal?
Naravno, to mi je i bila želja ali sam se odlučila za Blog, mada je YT još uvek u opticaju.

42. Omiljeno godišnje doba?
Proleće.

43. Omiljena marka automobila?
Ne razumem se u automobile i marka mi i nije toliko važna, ali bih volela da imam Mini Cooper, kao Zoella. Mada mnogi kažu da je to jako ružan automobil, ali za sada mi se on sviđa.

44. Šta bi željela biti kada odrasteš?
Arhitekta i bloger.

45. Da li bi pistala na ponudu da budeš manekenka?
Naravno, to mi je san. Svi mi kažu da bih bila odlična manekenka, ali nikako da se prijavim. Tako da bih odmah pristala na takvu ponudu!

Trudila sam se da odgovorim na što više pitanja, i MNOGO vam hvala što ste uopšte izdvojili vreme za mene i moj post. Biće još više ovakvih postova, uživala sam odgovarajući na sva ova pitanja.


xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

4 komentari

  1. Sjajan post,super si odgovorila na psva pitanja!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga! Odlično si odgovorila na pitanja te sam ih uživala čitajući, a na fotkici si preslatka *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog jer uskoro 200 članova: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Awesome post <3 I followed you :*

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši