Back2School: First day of High School! // My Experience

20:13

Srednja škola - san svakog osnovca, želja da kroči u srednju i započne novi list života, upozna mnogo prijatelja, uživa u svakom danu i ludo se zabavlja svakog vikenda... A tu je i REALNOST...


Mnogi od vas za nekoliko dana ili započinju ili su već započeli taj novi list i postaju srednjoškolci. Znam kako vam je i znam da jedva čekate taj dan ali pre nego što pomislite da je srednja sve ono što mislite da jeste i da vam upravo sledi najlepši deo života, možda bi trebalo da se upoznate sa ne tako sjajnom realnošću.

Dakle, ja sam bila pod tolikim stresom oko početka srednje i znam da sam se bukvalno tresla prvog dana i jedva sam pokušavala da se smirim. Mi smo mogli i pre prvog dana da vidimo koji smo razred i sa kim idemo u razred. Ja apsolutno nikoga nisam poznavala što je meni i bilo dobro jer i nisam bila baš u najboljim odnosima sa društvom iz osnovne.
Prvog dana mi nismo morali da nosimo torbu i sveske, samo smo poneli parče papira da zapišemo raspored. Okupili smo se svi u holu škole i čekali da razrednici prozovu svoj razred i svaki razred je otišao u učionice.

U učionici sledi najneprijatnija situacija, ulazim i ne znam uopšte s kim ću da sednem. Naišla sam na jednu devojku koja je sama sedela i pitala je da sednem sa njom što je ona odmah odobrila. I makar je to dobro prošlo... Počele smo da pričamo kao i dva momka koja su sedela iza nas i ja sam se već opustila. Većim delom je vladala tišina i to ona neprijatna, ali sam to nekako podnela. Dobili smo raspored i to je bilo to!

Otišli smo kući i ja sam nekako i dalje bila pod stresom. Upisala sam gimnaziju, opšti smer i mnogi su govorili da je teška škola, da ću verovatno ići na popravni (iako sam bila vukovac), svi su me plašili pa sam zato bila pod tolikim stresom jer sam shvatila šta sam ustvari upisala.

Sledeći dan je zapravo bio pravi prvi dan. Dobili smo raspored i sada je bila misija da pronađemo odgovarajuće učionice. Najgori trenutak je kada dolazim ispred škole, ne znam ni gde imam čas, ne znam nikoga iz razreda pa da ih pitam, jednostavno ne znam gde da idem. Slučajno sam naletela na jednu devojku koja me je pitala da li idemo zajedno u razred i ja sam rekla da idemo i to me je spasilo.

Kada je čas počeo, neprijatnost se malo smanjila jer su većim delom pričali profesori koji su se trudili da nas uplaše koliko to mogu. Na odmorima smo svi bili na istom mestu i pričali i upoznavali se. Mada sam ja i dalje osećala tu neku neprijatnost i sećam se da sam posle tog drugog dana u gimnaziji htela da se ispišem, jer nisam mogla da podnesem to. Profesori vas plaše, jako malo pričate, predugo ste u školi...

Ali, vremenom mi je bilo sve lepše i zapravo ta prva godina u srednjoj mi je bila najlepša godina od svih ovih godina koje sam provela u školi! Bila sam najopuštenija i svi smo se družili, a već sada postoje određene grupe...

Dakle, kada dođete u školu prvi dan, biće pomalo neprijatno ako ne poznajete baš nikoga iz razreda, ali sve će to proći. Nemojte se plašiti profesora, oni moraju da ostave takav utisak na vas da bi vas motivisali da radite na njihovim časovima. I nemojte da se ispisujete na osnovu prvih utisaka, verujte mi, ako je vaša želja bila da upišete neku školu i ako se razočarate odmah prvog dana, nije razlog da se ispišete.

I srednja škola uopšte nije toliko teška, čak opšti smer gimnazije je kao nastavak osnovne škole, samo morate malo više da radite. Takođe, prvi utisak je VEOMA važan, kakve ocene budete imali na kraju prvog polugodišta, najverovatnije ćete ih imati i do kraja 4. razreda. Tako je bar u mojoj školi.

Nadam se da sam vam makar malo pomogla, naravno vaš prvi dan možda bude jedan od najlepših dana u životu, ali ako ipak ne bude tako, znajte da je to potpuno normalno i da će proći. Ne zaboravite da ostavite odličan utisak i na društvo, izgledajte što lepše i budite što pozitivniji!  
A ako ste već preživeli svoj prvi dan u srednjoj, pišite mi utiske u komentarima!

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

30 komentari

  1. Hvala ti puno na ovom postu! :) Ja u ponedjeljak krećem u srednju školu i toliko sam se bojala, ali mi je ovo pomoglo jer sam shvatila da kako je i meni tako je i svima i svi se boje kao i ja, sve je to normalno :)

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi! Ne brini, svakome je tako na početku, ali brzo ćeš se navići da će ti posle biti smešno što si imala toliki strah. ♥

      Izbriši
  2. Odličan post :)
    Jooj i ja sljedeću godinu krećem u srednju i već me strah hvata kako ću :') ,ali ti si mi olakšala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Uživaj još u osnovnoj, jer srednja i neće biti toliko zanimljiva... :) ♥

      Izbriši
  3. Great post for new high schoolers
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, pomislila sam da ces sad reci kak su profesore uzas i sve (sto ne moraju a i mogu biti, zavisi od osobe) i na kraju sam bila impressed. Odlicno si sve objasnila, rijeci su suvisne!♥

    https://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/grades.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo! Profesori uopšte nisu onakvi kakvi se na početku predstave, čak su bolji i od nastavnika u osnovnoj! ♥

      Izbriši
  5. Ja krećem sutra u 2. srednje i prošle godine nije bilo toliko teško. Prvi dan sam mrzila 2 ženske, a evo danas sam najbolja prijateljica s njima jer su stvarno predobre osobe i slažem se s ovime što si rekla da se ne treba suditi po izgledu. Predivno si ovo napisala! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nikada ne treba suditi na osnovu prvog utiska. ♥

      Izbriši
  6. Ja sledeće godine krećem u srednju i baš se radujem tome, jedva čekam da odem iz moje škole. :D Ipak, kada se to desi, verovatno ću biti previše uplašena, ali ipak verujem da će posle nekoliko dana sve biti savršeno. Post je odličan i sigurna sam da si pomogla mnogima! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo! Bićeš uplašena verovatno, normalno je da imamo strah od nečeg novog, ali to je nešto što svakako moramo proći tako da nema potrebe za nekim prevelikim strahom, posebno što ćeš se brzo navići. ♥

      Izbriši
  7. Kako si započela tekst i ovaj naslov ja se prepala što ćeš da napišeš. Jako sam sretna što si napisala ovaj post i što si ga podijelila s nama, jer ja sutra krećem u 1. razred Opće Gimnazije. I stvarno kako si opisivala sebe taj prvi dan tako ću se ja osjećati i biti takva. Drago mi je što na neki način to zvuči na kraju sve divno bajno krasno. Svaka ti čast na pisanju i odličan post! <3

    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Zaista na kraju bude sve bajno jer je i društvo zrelije, škola je lepša i tu ćeš zaista pronaći prave prijatelje sa kojima će ti biti predivno! ♥

      Izbriši
  8. Great post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja sam se tresla prvog dana u srednjoj školi, ni ja nisam nikog poznavala, profesori su odmah pokazali onu strogu stranu, a kao šlag na tortu idem u gimnaziju (koja je preteška) xd, ja sam bukvalno pala u depresiju pve dvije sedmice, nisam imala ni prijatelja ni ništa, htjela sam se i prebaciti, ali sam sada sretna što nisam, jer evo sad krećem u treći razred i predivno mi je u toj školi i s tim društvom, nadam se da ćeš sse i ti brzo privići i naravno sretno

    devnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se već navikla jer sam sada treći razred, ali sam bila isto u depresiji možda čak i prvih mesec dana. ♥

      Izbriši
  10. Odličan post!Predivno si ovo napisala!Ja sam sad šesti razred.Hvala što si podelila mišljenje sa nama!Verujem da će ovaj post mnogima pomoći!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastičan post! Ja još idem u osnovno, ali za godinu dana me očekuje, ta srednjaa *-* Želim ti sreću u ovoj školskoj godini *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post This is my life

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi u školi krećemo 15-og i ja sam jako uzbuđena. Iako nisam upisala gimnaziju, upisala sam školu koja je jednako teška ili čak i teža.
    Super post, super objašnjeno sve zaista.<3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo! Sretno sa školom i uživaj još u raspustu! ♥

      Izbriši
  13. What a lovely post, dear!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Just so you know, I nominated you for an Blogger Recognition Award :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni škola ,tj. prvi dan počinje 15.9. , bilo je odgođeno pa sam imala koji dan više odmarati od drugih, sve su svemu, jako dobar post i želim ti uspješno školovanje! :D Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja sam trenutno drugi razred opce gimnazije, i apsolutno se slazem sa svime sto si napisala! Nas su takodjer profesori plasili, no to je samo trajalo u pocetku, iskljucivo kako bi nas natjerali da ucimo i da ovo ozbiljno shvatimo. Prvi dojam je jako bitan, to sigurno. Drago mi je da nisi odustala i da ti se na kraju dopalo, uopce nije tesko koliko se prica.
    Novi post kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Sjajan post, draga! Slazem se da srednja skila nijeteska, samo ako se malcice potrudimo i ulozimo truda u sve tso radimo, a da, ne iskljucujmo i pozitivnist, jer se bez osmeha na licu nista ne moze :)
    Poseti i uclaninse ako zelis:)"Teen Queen"

    OdgovoriIzbriši