Summer Favorites / Essentials

15:52

Znam da me dugo nije bilo, ali bila sam na zasluženom odmoru. Dobro, kada je blog u pitanju odmor baš i nije zaslužen jer nisam ništa uradila od onoga što sam planirala, ali je svakako zaslužen zbog drugih razloga. Dok sam bila na moru, iskoristila sam priliku da spremim nekoliko postova i nekako nadoknadim ovo vreme mog odsustva. Danas vam pišem o mojim letnjim favoritima koji su mi u isto vreme spasili odmor i sačuvali me da ne ostanem prikovana za krevet.



1. Nivea Sun protect & bronze krema za sunčanje 
Uvek sam koristila Nivea proizvode za sunčanje i provereno znam da su odlični. Ove godine sam kupila kremu za sunčanje sa 30 faktorom ali mislim da mi ipak treba 50 faktor jer sam, kao i svake godine, izgorela. Ali ja uvek izgorim, a ove godine sam izgprela samo na mestima gde nisam namazala kremu za sunčanje, tako da me je ipak Nivea krema zaštitila. E sad, druga je priča što ja mrzim da se mažem i mislim da je najgori osećaj kada imam kremu za sunčanje na sebi. Ali dobro....


2. Jekoderm-riblje ulje
Nisam sigurna da li ovo postoji izvan našeg regiona, ali sam sigurna da može da se kupi u Srbiji, BiH, Crnoj Gori. Uglavnom, ovo je SPAS za sve nas koji uvek izgorimo na moru! Ovo me je spasilo sigurnih opekotina i sigurne temperature. Dakle, reč je o ribljem ulju koje pomaže oštećenoj i izgoreloj koži. Nanesete malu količinu ulja na mesto gde ste izgoreli i ja sam to držala preko noći. I već sledećeg dana, koža vam na tom mestu potamni i više nemate opekotine. Ako želite da ipak dobijete malo boje, ali imate problem kao ja pa obično uvek izgorite, onda vam svakako preporučujem Jekoderm. I dalje se pitam da li u svetu postoji nešto slično ovome jer verujem da bi mnoge spasilo! Samo pazite da ne upropastite odeću jer je jako masno!




3. Biobaza Losion za produženje preplanulog tena
I nisam baš toliko preplanula pa da mi je ova krema neophodna, ali u ELLE magazinu sam dobila besplatan uzorak tako da sam htela da probam. Ono za šta sam ga ja koristila jeste da mi spreči "ljuštenje" kada vam spada boja. Ne znam da li se to dešava vama, ali meni svaki put tako spada boja i to me najviše nervira. "Ljuštenje" je počelo još dok sam bila na moru iako sam tada tek počela da  koristim Biobaza losion ali čim sam došla kući, prestalo je! Mada mi i dalje nije jasno kako je moglo tako brzo da deluje, verovatno zbog fantastičnog kvaliteta. Za Biobazu sam tek sada čula i ne znam gde može da se kupi, ali mislim da je još uvek u prodaji Avgustovski broj ELLE magazina, tako da i vi možete dobiti ovaj besplatan primerak. I da, predivno miriše!

4. Labello Lip Butter
Apsolutni favorit za zaštitu usana od sunca. Probala sam oko 10-ak proizvoda ali mi je ovaj lip butter najbolji. Usne mi nikada nisu bile toliko hidrirane koliko su bile na moru, dugo ostaje na usnama, čak i kada izađete iz vode tako da su usne zaštićene celi dan. Ja koristim Vanilla & Macadamia najviše zbog mirisa, ali mislim da su svi istog kvaliteta tako da je svejedno koji imate, a verujem da imate neki od Labello proizvoda!

5. Essence lash & brow gel mascara
Sigurna sam da već znate za ovaj proizvod. Ja ga koristim samo za obrve, za trepavice mi se i nije baš pokazao. Na moru se nisam uopšte šminkala, samo sam pred odlazak na plažu oblikovala obrve sa ovim i one su stajale tako i posle izlaska iz vode. Definitivno preporučujem svima, cena je pristupačna a dobijete jako kvalitetan proizvod! Detaljnije o ovome u nekom od sledećih postova!



6. Gumice za kosu 
Sada koristim samo ovakve gumice za kosu jer mi uopšte ne zatežu kosu previše a opet je drže, i što je najvažnije, ne pucaju (barem meni nisu pukle)! Kosa mi je bila jako kovrdžava na moru i probala sam da je zavežem nekom drugom gumicom, ali je ona odmah pukla, tako da sada samo ovakve koristim. Možete ih svuda pronaći, ja sam moje kupila u H&M-u.

7. Sunčane naočare
Najpotrebnija stvar za leto! Sada je samo pitanje koje su vaše omiljene? Ja imam nekoliko omiljenih ali ove su mi basic. Ono što najviše volim kod ovih naočara jeste da se ne mrse u kosi! Mislim da su nam ovakve svima potrebne! Btw, naočare su iz NewYorker-a.


8. Šešir
Ovakvi šeširi me odmah podsete na leto i prosto sam morala jedan da imam. Štite od sunca ali i lepo izgledaju tako da dobijate 2 u 1! Svi znamo da je ipak važno biti stylish i na plaži! 

9. Časopisi
Preporučila bih vam neku knjigu, ali ove koje sam ja pročitala na moru i nisu me baš oduševile. Tako da vam svakako preporučujem da uživate na plaži dok se upoznajete sa trendovima za jesen/zimu 2016. Ako niste ljubitelj ELLE magazina, onda uzmite svoj omiljeni i prepustite se maštanju dok gledate najnovije krpice najpopularnijih brendova...

Planirala sam da izbacujem 2 posta sedmično, jedan da bude ili neki Q&A ili da pišem o nekim temama. Ako želite nešto tako, možete mi već sada postavljati pitanja za Q&A!
I ovo leto je samo jedno u nizu svih leta koja su prošla a da nisam ni osetila. Nekako vreme jako brzo prolazi i kada shvatim da je sada Avgust i da se bliže #backtoschool postovi, nije mi dobro... Ali leto još uvek traje, zar ne? Zato uživajte u letu dok možete i isprobajte neke od ovih proizvoda!

xx Maria ♥

You Might Also Like

52 komentari

  1. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Naočale su predobre :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POSTS ---> http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/08/maxi-dresses-on-tbdresscom.html and https://blondelafemme.blogspot.ru/2016/07/mandy-lashes.html Please view the post and leave a comment in my blog =))

    OdgovoriIzbriši
  4. pitanja za Q&A:
    Šta najviše koristiš od šminke?
    Planiraš li Back to School postove?
    Imaš li idola?
    Čime planiraš da se baviš kad odrasteš?
    Koliko imaš godina?

    OdgovoriIzbriši
  5. Post je stvarno divan! Lijepo napisano i slike su vrh! :*
    Član sam tvog bloga. :)
    Pitanja:
    Raduješ li se povratku školi? )svi znamo odgovor al svejedno haha)
    Najdraži brend šminke?
    Što te motiviralo da otvoriš blog?


    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! I hvala na pitanjima! ♥♥♥

      Izbriši
  6. Fotografije su ti odlične *.* Pitanja: Čime slikaš za postove? Odakle dobijaš inspiraciju za pisanje postova?

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Fotografije su ti vrhunske draga, a post kao i uvek obara. :-)

    https://xsparkleistax.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Skorije sam saznala za tvoj blog i odusevljena sam! :)
    Preodobre slike i post.

    Ja sam spremila julske favorite pa mozes da pogledas.. poslednji post i youtube kanal. <3
    http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, imala sam Niveinu kremu za sunčanje i odlična je. Zapratila sam te. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nivea ubedljivo ima najbolje proizvode za sunčanje. ♥

      Izbriši
  10. Hi,

    Thank you so much for following my blog. I followed you back. 💙💙

    OdgovoriIzbriši
  11. Iskreno ti moram reći da mi se i previše sviđa tvoj blog i način na koji pišeš! Zaista se vidi da se jako trudiš i slike ti izgledaju fantastično! :D

    Ja pratim tvoj blog pa ukoliko želiš možeš i ti mene zapratiti? :)(naravno ukoliko već ne pratiš!)

    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -new post on my blog :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Great stuff :)
    Beautiful glasses :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. great post!!
    have a lovely weekend
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Great set for going to the beach! Everything you need!
    Would you like to follow each other? Follow me and I will follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow,koliko ti curo imaš dobar blog i ovaj post je stvarno super.Slike su jako dobro ispale,i sve si lijepo objasnila.Imaš moj follow!♥♥♥

    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Mnogo mi znače tvoje reči! ♥♥♥

      Izbriši
  16. Zdravo draga ! Odlican post ! Nova sam u porodici blogera pa bi mi tvoja podrska puno znacila. Ako zelis mozes me zapratiti . Hvala unapred !
    http://wonderfullifebloger.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Super post,ovo su definitivno must haves za ljeto! Pitanja za Q&A
    1. Koliko imas godina?
    2. Kad si napravila blog?
    3. Zasto si napravila blog?
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice blogpost dear! Have a happy weekend ««««

    follow me via gfc and I follow back


    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako mi se sviđa izgled bloga. :)
    Inače, post je predobar, a naočale su mi jako lijepe. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  21. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would like to have you follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Super post,a i blog,možeš pogledati moj blog,nova sam i zapratila sam te ♡
    http://myloveforyou265.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  23. Neka si se odmorila al nadam se da ce vise postova biti uskoro :) <3 Predivan post i super proizvodi! Skoro svi isti koje i ja volim da koristim ^^ Nadam se da si se lijepo provela na odmoru :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Odmorila sam se i zaista mi je bilo potrebno da se odmorim od svega, i sada sam puna energije i pripremam mnogo postova! ♥

      Izbriši
  24. Na tvom blogu sam prvi put i jednostavno si me odusevila. Izgled bloga je divan, vidi se da je uredjen sa ukusom. Zbog njega sam se prvo uclanila, pa presla na citanje postova. Postovi su ti fantasticni. Mnogo lijepo pises. Fotografije su ti takodje odlicne. Hvala ti na ovim preporukama, post je veoma koristan. Koristila sam ovaj isti lip butter. Sada idem da citam jos tvojih postova, jer... mislim da su sjajni.
    Mnogo bih voljela da posjetis moj blog i kazes mi sta mislis, ipak si bolja blogerka od mene ♥ ----> (klik na ime) Simona's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako veza ne radi, posjeti link: simonasdiary.blogspot.com

      Izbriši
    2. Hvala ti na ovim divnim rečeima! Mnogo mi znači! Naravno da ću posetiti tvoj blog, i da nema ovde boljih blogera, svi smo jednaki :) ♥

      Izbriši

Page views

Follow by Email