q&a

Najava za Q&A!

20:31

Odlučila sam da i ja kao i svi, uradim jedan Q&A! Ovo će biti moj prvi Q&A i sigurna sam da imate mnogo pitanja jer me i niste baš najbolje upoznali.
Želim da mi postavite što više pitanja i to mogu biti bilo kakva pitanja, potrudiću se da odgovorim na sve.

Bliži se i 1. rođendan mog bloga, tako da mi blog postoji već skoro godinu dana i mislim da je pravo vreme da me upoznate i da vam kažem što više o sebi.

Dakle, postavljajte mi pitanja u komentarima ovog posta, postavite koliko god želite pitanja i kakva želite. Q&A neće možda biti odmah jer spremam još neke postove, ali će ga svakako biti. :)

Želim da čujem vaša pitanja. Šta želite da znate o meni?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

15 komentari

  1. Kako si odlučila napraviti blog?
    Voliš li da čitaš knjige i kakve su ti omiljene?
    Gde bi volela da ziviš jednog dana?
    Da li planiraš da studiraš u rodnom gradu ili negde drugo (gde?)
    Kakve postove najviše voliš da pišeš, a kakve da čitaš :)


    smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Verujes li u musko - zensa prijateljstva ?
    Jesi li pomislila da nekad ugasis blog?
    U koliko zemalja si bila?
    Koje su tvoje opsesije?
    Nadam se odgovorima... Lep blog :D
    mojnacindaletim.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. 1.Koliko dugo imaš blog?
    2.Voliš li više knjige ili filmove?
    3.Koji ti je cilj u bloganju?
    4.Najdraža hrana?

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Brilliant post :)
    What inspires you the most?
    Are you glad you're running a blog?

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si odlucila da otvoris blog?
    Sta najvise volis da citas na blogovima?
    Omiljeni predmet u sobi?

    Zapratila sam te, nakon procitanih i nekih starijih postova. Divno pises.♥
    Znacilo bi mi da posetis moj blog i da me takodje zapratis. Imam novi post o odrastanju. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for following me.. I'm following u back :)

    Thank you for your lovely comment on my earlier post :D

    Come and check out my new post The Style Community

    Also, would you like to follow each other on GFC? Pls follow and I’ll follow back!

    Follow me on Google Plus

    Love
    Akanksha

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako je reagovao tvoj razred i skola kada su culi da imas blog?
    Tvoja omiljena slika na telefonu?
    Kuca ili stan?
    Tvoj savrsen zivot?
    Koji bi grad posjetila a u kom bi zivjela?
    Imas li bracu ili sestre?
    Kafa ili caj?
    Tvoji planovi za buducnost?

    OdgovoriIzbriši
  9. Jeeej, Q&A! Odlična ideja, imam i ja par pitanja:
    Omiljeni okus sladoleda ?
    Koja poznata ličnost ti je najmanje simpatična ?
    Jesi li ikad imala problem s vršnjačkim nasiljem/maltretiranjem ?
    Voliš li više knjige ili filmove ?
    Ljeto vs zima ?
    Kako glasi zadnja poruka koju si primila ?
    Jedva čekam odgovore, pogledaj novi post kod mene ako želiš: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Volim postavljati pitanja za Q&A,super sto si ovo odlucila za post <3
    1.Kakvu vrstu muzike voliš slušati?
    2.Strana muzika?
    3.Bili se ikada udala za fudbalera/pjevača?
    4.Omiljena torta?
    5.Da li bi željela otvoriti YouTube kanal?
    6.Tvoj život iz snova??
    7.Omiljeno god.doba?
    8.Omiljena marka automobila?
    9.Sta bi željela biti kada odrasts?
    10.Da li bi pistala na ponudu da budeš manekenka?

    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. So lovely!



    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Love this post!! Visit my blog?

    https://ameliagrace1475.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  13. Love this post!!
    http://www.udressme.co.nz/bridesmaid-dresses.html

    OdgovoriIzbriši
  14. Nice Post!!
    http://www.bandagedress.co.uk/shop-by-colors/blue

    OdgovoriIzbriši