Holiday? Yes, please!

17:58

Kako sam se tek vratila sa mora, puna utisaka pišem već drugi post sa tematikom mora i leta i nekako želim svega da se prisetim i da se barem maštom vratim tamo! Već nekoliko godina idem na more u Bečiće (blizu Budve). To je jako mirno i malo mesto, što je za mene dobro jer ja ne volim gužvu. Kada sam bila mlađa, na more sam gledala kao na kupanje i igranje u pesku i nisam znala koliko je more ustvari korisno za druge stvari.


Odlazak na more uvek smatramo i godišnjim odmorom, stoga nisam želela da nosim laptop jer onda ne bih ni videla more, nisam želela da provodim mnogo vremena na društvenim mrežama, jednostavno sam želela da se opustim i ne razmišljam ni o čemu. Dobro, razmišljala sam šta ću obući kada izađemo naveče, ali to je druga priča... Dakle, ako već idete na odmor, nikako nemojte nositi laptop, tablet, itd, jer će vam to odvući pažnju a odmor će vam izgledati kao da ste kod kuće, tako da ništa niste učinili...

I dalje ne shvatam ljude kojima je glavni cilj da odu na more i leže na suncu 24/7 kako bi kasnije svima dali do znanja DA SU BILI NA MORU. More nudi toliko mogućnosti a ne samo da dobijete boju koja će vam trajati nekoliko meseci. Ja sam ostala verna starom dobrom hladu, mada sam i pored hlada izgorela....


Pre svega, vazduh na moru je mnogo čistiji nego u gradu, pritisak je niži tako da pomaže ljudima koji imaju problema sa visokim pritiskom. Morska so je jako delotvorna, meni je skroz očistila telo i lice od bubuljica i mitisera, uklonila mi je bubuljice sa leđa koje, sigurna sam, mnogi tinejdžeri imaju. Ja sam ostajala što duže u vodi, potpuno potopljenih leđa, a kada izađem iz vode, leđa okrenem suncu da ih sunce još više isuši.

Cilj mi je bio da se odmorim i napunim baterije za sve što me čeka, a najviše za školu. Trudila sam se da uživam u svakom danu, da budem sa mojom porodicom, koju skoro i ne viđam kada je škola. To preporučujem i vama, ako ste otišli na more sa porodicom, nemojte izbegavati da budete sa njima zato što vas je sramota ili slično? Ja imam 17 godina i idem sa porodicom svake godine na more i ne želim da ih izbegavam i da izlazim sama, mislim da nema potrebe za tim jer ih, kako sam već rekla, ne viđam skoro nikako kući.

Btw ove ljude sam krišom fotografisala već poznatom "Selfie" tehnikom samo što nisam koristila prednju kameru... Budite kao oni, ljudi su se toliko zabavljali da sam im zavidela! I samo se nadam da niko od njih neće videti ovu sliku...

Na moru sam se otkrila mnogo novih outfita jer sam mogla da eksperimentišem sa komadima odeće zato što me tamo niko ne zna, dok bi me ljudi u mom gradu veoma čudno gledali... I ovde su me ljudi čudno gledali, ali šta ću ja što oni ne znaju šta je sada u trendu. Ovo su samo neki od mojih outfita...


Majica - Stradivarius
Farmerke - H&M
Patike - Bershka
Lančići sa chokerom (komplet) - Bershka
Tašna - Lokalni butik


Majica - Stradivarius
Šorc - Bershka
Sandale - Lokalni butik
Ranac - New Yorker
Choker - Terranova
Lančići (komplet) - New Yorker

Bilo je tu još mnogo outfita, ali se nekada i nisam slikala ili mi se ne sviđaju ostale slike, uglavnom ću rekreirati te outfite za postove.


Ovo mi je omiljeni outfit za plažu. Ako ste se malo uspavali i već kasnite na plažu, ovo je najlakši outfit!
Bikini - Bershka
Majica - Lokalni butik
Naočare - New Yorker
Šešir - Kupljen u Crnoj Gori

Ako još niste otišli na odmor, svakako bih vam preporučila da odete, ne mora to biti more, idite gde god vi želite, uživajte i odmorite se. Ako ipak ne idete nigde, onda se opustite kod kuće uz omiljenu knjigu i sladoled! I nemojte vreme provoditi na internetu, bar nekoliko dana! Onda ćete se zaista odmoriti!

xx Maria ♥

You Might Also Like

55 komentari

  1. Ja sam isto odabrala lepo i mirno mesto za odmor i uopšte se ne kajem! Divne fotografije, vidi se koliko si uživala! <3

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3 Mislim da su mirna mesta najbolja za odmor. :)

      Izbriši
  2. Cool photos

    Silvervea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo napisano! Sviđa mi se prva kombinacija i sandale s druge kombinacije, mislim ne kažem da mi se druga kombinacija ne sviđa, ali su mi sandale posebne! Divaaan post! :*

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Prvo sto mi zapada za oko jesu jako lepe kombinacije. Vidim da imas stila. Sto se tice Becica , lepo je mesto , mirno. Medjutim kada biramo destinaciju za more uglavnom su to veca i urbanija mesta posto , za razliku od tebe , volim guzvu. Slazem se da je bezveze topiti se na suncu samo da bi nekome stavio do znanja da si bio negde tokom raspusta. Ja jako volim da se suncam i volim preplanulli ten pa mi to ide u korist. Ne mogu a da ne pomenem da si totalno u pravu sto se tice godisnjeg odmora sa roditeljima. U cemu je fora stideti se da izadjes i prosetas sa njima. Volim da odem i sa drustvom. To su moji vrsnjaci i imamo puno zajednickih tema , ali u potpunosti zaboraviti na rodjitelje je besmislica. Super su fotografije i sve je lepo receno :)

    https://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Svako bira mesto za odmor koje mu odgovara i svako radi ono što želi :) ♥

      Izbriši
  5. Great post :)
    Nice photos :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post i sve si divno napisala!


    Ako želiš pogledaj moj blog.
    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo je jedan od najboljih postova koje sam pročitala u posljednje vrijeme. Slažem se sa svime što si rekla. I ja sam bila na moru i mnogo toga mi se poboljšalo, lice mi se očistilo i slično. Zaista svaka čast na ovom postu, odličan je

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne slike i post! :) Ja nisam bila na moru, ali sam stvarno uživala ovo ljeto, i još uživam jer ljeto još nije gotovo :) Slažem se sa svime što si rekla, a posebno s ovim da se treba malo odmoriti od tehnologije i provoditi više vremena s obitelji.

    bernardasinnerbeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Najvažnije je odmoriti se i napuniti baterije za sve što nas očekuje a najbolje je odmoriti se od tehnologije. ♥

      Izbriši
  9. lovely pics and outfits
    have a lovely weekend
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super kul post, svidjaju mi se Becici iako vise volim Canj.
    Da li bi mogla da pogledas moj blog i da me zapratis ukoliko ti se svidja?Ja sam postala tvoj clan.Pozz :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Prezadovoljna sam tvojim blogom, konkretno ovaj post je divan, odusevlila sam se, i tvojim tekstom a i slikama. Bilo bi mi drago da posetiš moj blog i procitas moj post,jer sam nova i bila bih srecna da mi neko strucan poput tebe prokomentarise prvi post. Takođe bih zamolila ostale devojke da posete moj blog, i pretplate se, uzvraćam http://firstblogofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post dear
    Love your outfit
    Kisses

    https://softcutie.blogspot.com.uy

    OdgovoriIzbriši
  13. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlično napisano i slažem se u potpunosti.
    Super su ti i kombinacije.
    Zapratila sam tvoj blog pa ako možeš i ti moj.

    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    OdgovoriIzbriši
  15. Nemam reci...Vidi se da imas stila i da si kreativna,sve pohvale..♥

    OdgovoriIzbriši
  16. Great pictures, looks like a fab place!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  17. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Awesome!!! <3


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Sjajan post! Drago mi je da si otišla na more i da si se lijepo provela. Također ne razumijem ljude kojima je dobivanje boje glavni prioritet, more sa sobom donosi i druge zanimljive stvari. Na ljetovanje inače ne idem zato jer ionako živim na moru, a u nestanak bubuljica sam se lično uvjerila. Sviđaju mi se outfiti, jedva čekam vidjeti još :)
    Hvala što si posjetila moj blog, uzvratila sam follow: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Divne fotografije sa plaze, vidim da si se divno provela :)

    Ako hoces, pogledaj moj blog i uclani se ukoliko ti se dopada :) Uzvracam :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  21. Lepe fotografije! I zašto bi te iko čudno gledao, outfiti su odlični! :)

    mojsvetbm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  22. Lepe fotografije! I zašto bi te iko čudno gledao, outfiti su odlični! :)

    mojsvetbm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  23. Odličan ti je post! Super si ga napisala i outfiti mi se mnogo sviđaju.. Ja također eksperimentiram sa outfitima i ostalim stvarima radije u drugim gradovima nego u svome jer se osjećam slobodnije. :)

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

  24. You look so stunning and cosy in those looks and the place looks beautiful!

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it. ^^
    www.tomntins.com

    OdgovoriIzbriši
  25. It looks beautiful!
    Would you like to follow each other to stay in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdgovoriIzbriši
  26. Hello my dear beautiful blog ...I follow you now on GFC I hope you want follow me back
    kisses <3<3<3

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email