Things need to be changed...

23:23

Kada sam započinjala ovu priču oko bloga mislila sam da ću pisati postove za mali broj ljudi, da će to biti mesto gde mogu jednostavno da pišem šta želim, mesto gde ću se izolovati od svega i reći, odnosno napisati sve što mi je na umu. Ovaj blog je i dalje takvo mesto ali počinjem da shvatam sve ovo malo ozbiljnije, želim da mi blog bude još bolji, lepši, slike boljeg kvaliteta...

Ja sam ovaj blog započela bez velikog razmišljanja hoću li uspeti, nisam razmišljala o imenu bloga, jednostano nisam uopšte razmišljala. Sve se desilo slučajno, slučajno sam izabrala ime bloga i URL, bukvalno mi je to ime prvo palo na pamet. Osim što ime nije bilo originalno, i URL je predug i teško zapamtljiv. Sada već ova priča postaje ozbiljnija i želim da učinim malo veću promenu na blogu.

Naime, došla sam na ideju da promenim ime bloga. Želim da mi se blog zove 'Marized' i možda je ovo ime glupo, jednostavno, možda i nije originalno, ali je kraće i lakše se pamti. Svi popularni blogeri pretežno nazivaju blog ili po svom imenu i prezimenu ili daju neki naziv koji ima veze sa njihovim imenom. A Maria, odnosno moje ime, i nema baš velikih mogućnosti da se nekako promeni ili da se od toga napravi neko dobro ime za blog, ali nekako sam došla na ideju da blog nazovem 'Marized'. Ne pitajte me ni šta znači, ni zašto baš to ime, mislim da znate kako je teško naći originalno ime i uopšte ime za bilo šta. Ovo mi je slučajno palo na pamet, i proverila sam sve, ne postoji nijedan blog ili stranica sa ovim imenom. Sve sam već spremila, samo sam želela vas da obavestim. Novi url je www.marized.blogspot.com
Zamolila bih vas sve da ako ste već učlanjeni na moj blog, da se isčlanite i ponovo učlanite kako biste i dalje primali obavještenja kada objavim post.


I još jedno obavještenje, letnji raspust je i to znači da ću moći KONAČNO da se potpuno posvetim blogu! Izbacivaću najmanje dva posta sedmično jer moram nadoknaditi sve ovo vreme neaktivnosti. Nadam se da ćete i dalje ostati uz mene i pratiti me, i pored ove promene, jer zaista volim ovo i jedva čekam da počnem sa postovima!


xx Maria ex Little Girl ♥

You Might Also Like

2 komentari

Page views

Follow by Email