Skin care ♥

17:57

Mislim da je nega kože podjednako važna i leti i zimi, samo što leti nemamo velikih problema sa kožom jer more potpuno očisti kožu. Naročito je važna nega lica, a mnoge tinejdžerke upravo imaju problema sa licem. Zato danas želim da sa vama podelim moje načine za negu i zaštitu kože, a posebno za negu lica.


Mogu slobodno reći da nemam velikih problema sa licem i da mi je lice prilično čisto. Naravno, kao i svi, i ja imam poneku bubuljicu ali to nije ni približno problemima koje većina devojaka ima. Mnogi me pitaju kako mi je lice tako čisto i šta uopšte koristim, a moja rutina nege lica je toliko jednostavna da mi ostali ne veruju.

Dakle, prvo i najvažnije je da skinete šminku i to potpuno. Koliko god da vam je to dosadno ili ste toliko umorni, nikada nemojte da zaspite sa šminkom. To se meni desilo nekoliko puta, i sutradan, pored toga što izgledate užasno sa razmazanom šminkom, pojaviće vam se i bubuljice i crvenila. Ako ne odmah, onda za nekoliko dana.

Kada skinem šminku, da bih je još bolje očistila lice, jednostavno se umijem. Prvo se umijem toplom vodom, koja ne sme biti baš vrela da vas oprži, ali ne sme biti ni toliko mlaka. Topla voda vam otvara pore i onda ste spremni za potpuno čišćenje lica. Nakon što pokvasim lice toplom vodom, uzmem sapun i kružnim pokretima bukvalno masiram lice. Znam da sapun može da šteti koži i da je jak za kožu, ali ja ovo radim već nekoliko godina i nisam imala problema. Naravno, vi koristite bilo šta što odgovara vašem licu i čisti ga. Posle se ponovo umijem toplom vodom a zatim promenim na veoma hladnu vodu.
Hladna voda vam zatvara pore i time štiti vaše lice od bakterija. I kada pokvasim lice hladnom vodom, nakon toga se ponovo umijem sapunom ali ne toliko detaljno, to čak i ne morate raditi.

Pošto mi koža bude jako suva posle svakog umivanja, koristim Nivea pure & natural soothing day care kremu. Meni je ovo omiljena krema za lice jer vam lice bude hidratizovano ali ne bude previše masno, krema se brzo upija i sutradan vam je lice potpuno normalno.


Imam problema sa kožom na rukama, zimi mi je koža jako suva i bukvalno puca, ruke mi budu u ranama. Taj period mi traje sve do Aprila kada je već malo toplije. Nijedna krema mi nije mogla pomoći i onda sam samo čekala da prođe hladnije vreme i da mi se ruke vrate u normalu. Ali sam videla Afrodita kremu za ruke sa bademovim mlekom i kupila sam je čisto da vidim da li će mi makar malo pomoći.
Međutim, ova krema mi je apsolutni favorit i obožavam je. Ovo je prva krema koja mi je zaista pomogla i to čim sam je namazala. Narednih mesec dana nisam imala problema a namazala sam je samo jednom. Fantastična krema i svima je preporučujem!


Dok se tuširam koristim Le Petit Marseiliais gel za tuširanje sa ekstraktom breskve u nektarine. Stalno koristim ove gelove za tuširanje, i kada mi se potroši jedan ja uzmem drugi sa nekim drugim ekstraktom. Najviše mi se sviđa vanila, ali ovaj trenutno imam. Imaju jak ali božanstven miris, mada se na koži kasnije ne oseća mnogo. Ipak, koža mi bude posle svakog tuširanja jako mekana.
Posle tuširanja koristim Nivea In-shower body milk. Meni je ovo savršeno i zaista deluje jer imam jako suvu kožu, a posle ovoga mi je koža hidratizovana i mekana. Obožavam ovo mleko za telo i svima preporučujem!


Ne koristim puno proizvoda za negu kože, ali mi i ne treba zaista mnogo jer nikada nisam imala neke veće probleme sa kožom. Preporučujem vam svaki od ovih proizvoda, meni su pomogli a mislim da će i vama.

Želim da čujem koje vi proizvode koristite i preporučujete?

xx Maria ♥

  • Share:

You Might Also Like

110 komentari

  1. Nice post! <3
    Please view my blog! <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hello, I like Nivea, too. And I love the scent of almond. Now, I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for sharing!

    xx
    Xin

    http://xincerely.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for your comment on my blog!

      Yes, i follow you too!

      xoxo Jacqueline
      www.hokis1981.blogspot.com

      Izbriši
  5. Odličan post, slike su ti predivne, drago mi je da si sa nama podjelila svoju rutinu. :)

    Zapratila sam te pa uzvrati! :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/little-lace-dress.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post! Hvala ti što si posjetila moj blog i zapratila me. I ja tebe pratim sada! <3 <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post, love it xx
    www.beautiliciousd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for following me, i followed you too. you have a lovely blog, and great post, i love nivea products
    www.mssparkleandglow.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post.
    Hvala ti na lijepom komentaru na mom blogu, zapratila sam i ja tebe! <3

    http://sohappy-sobeautiful.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. nice blogpost :)

    Love,
    Nadine
    www.lyvzblog.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  11. I also like the Nivea in shower body cream! Lovely post!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Great blog lovely!I love the variety of topics you write about and these photos are so cool! I'm now following you on GFC #181. Please follow back so we can support eachother & keep in touch! xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello dear,
    fantastic post!!
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoje slike, tvoji postovi, tvoj blog.. sve je jednostavno nevjerovatno <3
    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi ljetni izgled <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful post my dear! Amazing blog! I will be very glad if you will come to me! Please write comments to posts that you like! http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/06/babyonlinedress.html Follow your blog and G+ dear!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Love your post!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts.
    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!!
    MyLyfeMyStory

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican post,ja sam jednom prije radila takav post,stoga mi je bilo bas zanimljivo citati. Takoder,super su slike ispale i pozadina koju si ti ukrasila :)
    Uzvratila sam follow ;)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlicni proizvodi za njegu koze,neke od njih sam i isprobala tako da mogu potvrditi tvoje rijeci! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam probala ove proizvode,ali razmisljam da probam neke.Danas sam bas trazila nesto za neku koze po netu i naisla na nesto zanimljivo,ali i ovo cu takodje probati! :) Slike su odlicne!

    pogledaj moj blog ako zelis <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Probaj svakako neki od ovih proizvoda, zaista su dobri a veoma su povoljni. ♥

      Izbriši
  20. Odličan post, baš mi je ovako nesto bilo potrebno da pročitam!

    Pozdrav BebaGottel | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  21. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/q.html

    OdgovoriIzbriši
  22. Nivea is like one of my favorite skincare brands!

    Have a great day!
    xoSE
    http://www.sashaelizabeth.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Thank you for visiting my blog and of course I will follow you back, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdgovoriIzbriši
  24. Oh very cute products
    I really love it Nivea
    xx

    www.sakuranko.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Love your skincare! Would you like a GFC follow for follow? Please always keep in touch, I would love to hear from you!

    Follow me @qingsstyle on Instagram and Twitter!

    Qing's Style

    OdgovoriIzbriši
  26. Good products and really nice post!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdgovoriIzbriši
  27. Odličan ti je post i slike su savršene! :)
    Sve si super opisala. <3

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  28. Divan post! Nivea je zakon! Koristim je non-stop :)

    P.S. Hvala za tvoj komentar na mom blogu, uzvratila sam praćenje :)

    Brina xoxo,
    www.sweetstreetstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Divan post. Volim le petit marseiliais proizvode, fantasticni su. Hvala na posjeti na mom blogu.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  30. Hello thank you that you are our reader we reciprocate and of a beautiful blog ;)


    www.thefashionzoneblog.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  31. Love pure&natural Need to try the rest <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/06/in-navy-now.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It's really great product and others are amazing too! ♥

      Izbriši
  32. Thanks for comment on my blog! You have amazing blog! And now i follow you :)

    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriši
  33. hello
    thank for following my blog
    I've following you now

    Miharu Julie Blog
    www.miharujulie.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Thanks =) Oh yes it really loos like a great product.

    I love Nivea =) They have really good products for skin care.
    I follow you now =)

    OdgovoriIzbriši
  35. Great post! :)
    Would you like to follow each other on GFC? let me know on my blog :)

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  36. My family has always been a user of Nivea since then and we really love their products! :)

    xoxo,
    SHAIRA // New post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yeah, Nivea has amazing products :) ♥

      Izbriši
  37. Nice sharing, great post :)

    ohladymania.blogspot.com

    .

    OdgovoriIzbriši
  38. Thanks for your visit:) yes i follow you since many times with the name Denise, hope you follow me to kiss

    https://denimakeup95.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  39. Odlični proizvodi! Čula sam samo pohvale na račun Les petits Marseillais, jedva čekam da ih i sama probam! :D
    Želiš li da se pratimo? Ja sam tebe počela da pratim! :*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  40. Love it☺
    visit my blog ? www.classyflare17.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  41. I love the Nivea products and my skin thanks!
    If there's one thing I do is clean the skin before bedtime. There is no better than having a clean and cared for skin, especially those with acne-prone ple!
    I enjoyed meeting your blog! I'm following you
    Kiss *

    OdgovoriIzbriši
  42. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  43. Osim kreme za ruke koju nisam probala, i sama volim i povremeno koristim ostale proizvode. Volim postove ovakvog tipa :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  44. I love the shower gel, it smells gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  45. Odličan post .
    Prelijep blog .
    Pogledaj moj : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  46. Wonderful post! I like your photos!
    Thank you for sharing!
    Want to follow each other? Let me know by leaving a comment on my blog. :)

    Greetings ♥

    Mona from Monalicious World

    OdgovoriIzbriši
  47. I love Afrodita is from my country where I come from. And this hand cream is super great,pleas let me now for some support on GFC:)
    http://www.sugarloveblog.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita has amazing products! Following you! ♥

      Izbriši
  48. Super post. Preporučujem ti Freeman proizvode za lice, imaju veliki izbor i sigurno ćeš naći nešto dobro za sebe. :)

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši