Haul ♥

21:11

Ćao ljudi, bila sam u Beogradu i kupila mnogo toga. Uvek tako jednom u 3 meseca odem i nakupujem puno stvari koje su lepe i kvalitetne, a ne da bacam pare na nekvalitetnu odeću koja je još skuplja u mom gradu nego u Beogradu. Naravno, kupujem odeću i u svom gradu ali nešto što mi je zaista potrebno kupim u Beogradu.


Došli smo kada je bilo veliko sniženje u skoro svim buticima što je meni bilo još bolje. Ja sam otprilike sebi zabeležila šta ću uzeti jer sam gledala sajtove radnji koje sam posetila, a to su H&M, Bershka i New Yorker. Bila sam i u drugim radnjama ali ovde sam uzela sve što mi treba.

Dakle počećemo sa H&M-om. Malo sam razočarana jer su stvari toliko razbacane u H&M-u i ne znaš gde se šta nalazi, još je bila ogromna gužva pa sam jedno sat vremena tražila to sve dok nisam našla. Na njihovom sajtu sam videla ovaj divan džemper-rolku. Toliko je topao i savršen je za zimu, jedino je malo kratak pa može samo da se nosi na high-wasted farmerke ili pantalone. Cena je bila 3999 din. Jeste skup ali zaista vredi.


Zatim cipele. Meni su predivne. Kada sam ih prvi put probala, bile su mi nekako neudobne, nisu mi tesne nego jednostavno su malo tvrde. Ali sad kada sam ih već nosila, uopšte nisu neudobne, čak su jedne od udobnijih cipela koje imam. Bile su 3999 din.


I kupila sam ove gumice. Čula sam da su jako dobre, da kosa ne bude onako izlomljena kada ih nosite. Za sada su mi super. Cena je bila 399 din ja mislim.


Tražila sam još neke stvari i kada sam ih konačno našla, naravno, nije bilo veličine. Ali i ove stvari su divne.

Onda sam otišla u Bershka-u i mislim da će mi Bershka zameniti H&M jer ima predivnih stvari a i cene nisu previsoke. Prvo što sam ugledala je ovaj kaput. Ne znam za vas ali za mene je savršen! Ja inače nosim S veličinu a ovaj je L. Kada sam videla da nema čak ni M nego samo L i XL razočarala sam se, nisam htela ni da probam. I mama mi je rekla: "Pa probaj šta ti fali?", ja sam probala i savršeno mi stoji! Veličina mi je taman, ne bi valjalo ni da je manji. Odmah sam ga kupila. Cena je bila 3995 din.


Onda ovaj džemper. Ovo je nešto što bi svaka devojka trebalo da ima, jer jednostavno uz sve možete nositi! Cena je bila 2299 din.


Dok sam čekala u redu, ugledala sam ovaj sat. Znam da su sada u svetu popularni ovakvi satovi ali naravno svi su preskupi. Ovaj je bio 2299 din i znam da neće baš dugo trajati jer će se obrisati boja, ali ću ga svakako nositi.


U New Yorker-u sam kupila i ovu polu rolku, koju takođe mogu nositi uz sve. Cena je bila oko 1200 din. Ove crne pantalone koje su high-wasted, jednostavno volim high-wasted farmerke ili pantalone jer mi to lepo stoji. Cena je 2599 din. I kupila sam maramu koju sam tražila svuda i konačno sam je ovde našla. Cena je bila oko 299 din.


To bi bilo to za ovaj post. Puno toga sam kupila i uskoro će biti i post sa outfitima pa ću vam pokazati bolje kako izgledaju. Do tada mi pišite koja je po vama najlepša stvar od svega što sam kupila?

xoxo Little Girl ♥

You Might Also Like

42 komentari

  1. Najljepša stvar? Pa to ne bi bila ja kad ne bi rekla marama jer, malo je reći da te marame obožavam. :)

    I'm LM!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je! Zato sam je i tražila svuda i konačno je našla! ♥

      Izbriši
  2. Satic je odlican, sjajan izbor!

    Poseti moj blog http://missbabybluelove.blogspot.rs/ :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja svakog meseca idem kod doktora u Beograd pa opelješim Ušće haha. Kaputić je predivan. Nedavno sam bila u Ušću i vladaju fenomenalna sniženja! Ja sam takođe kupila jaknu maslinaste boje u Terranovi za 4,000 dinara :)) ♥
    Super post, obožavam Haul-ove hehe

    Učlanila sam se na tvoj blog pa uzvrati ako želiš - Tammy

    OdgovoriIzbriši
  4. Kupila si puno predivnih stvari meni su ove cipelice prelijepe. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/receznija-planetspa-collab.html?showComment=1454796938774#c478100450180492191

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidi se da imas stila, stvari su prelepe a cipele su mi najlepse, gde si ih kupila? Molim te uclani mi se na blog i komentarisi mi post. Unapred, hvala.

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Kupila sam ih u H&M-u. ♥

      Izbriši
  6. Vidi se da imas stila, stvari su prelepe a cipele su mi najlepse, gde si ih kupila? Molim te uclani mi se na blog i komentarisi mi post. Unapred, hvala.

    Chocolatemuffin555.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. That white sweater is my favorite!!!:))

    http://fashion--picture.blogspot.lt/

    OdgovoriIzbriši
  8. Interesting post, great things
    http://www.mosaictrends.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super stvari, kaput mi se posebno dopada xoxo

    www.thefurthestthingfromperfect.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post, divne stvarcice draga! :**

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/02/little-black-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican haul, super post i fotografije

    poljubac Adela Acanski

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve stvari su odlične, ali džemper na početku mi je predivan! Nedavno sam i ja kupila sličan i zaista sam oduševljena. PS: Jedva čekam outfit postove! x.

    jasminadimitri.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Those boots look sooooo cute!
    -morgan x
    www.justmorgs.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Aww i love everything you got specially ther boots!

    sarahrizaga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja ne znam šta mi se najviše dopada! Imaš odličan ukus i ja sam zaista oduševljena. :O ♥

    Molim te, isčlani se i ponovo učlani u moj blog kako bi i dalje primala obavještenja (promijenila sam link) Mnogo bi mi značilo! ♥ -----------> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti je post ♥
    Novi post na mom blogu,znacilo bi mi kad bi pogledala i uclanila se ♥
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. wow love the haul :)

    Would you like to follow each other on GFC, bloglovin? It would be great, just let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  18. thanks for following. I followed back :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Great pictures :-)

    / Alix N,
    @ www.acommonobsession.com

    OdgovoriIzbriši
  20. I love the beautiful watch :) It looks amazing

    OdgovoriIzbriši
  21. Nice haul, I follow you back :).
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdgovoriIzbriši
  22. Nice clothes!
    Would you like to follow each other to stay in touch? Follow me and I'll follow back asap.
    Just let me know with a comment on my blog!
    ❤ J'aime Les Feuilles Rouges ❤

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email