Cocomelody dresses ♥

23:10

SRB: Heeeey! Današnji post je saradnja sa kompanijom Cocomelody.
Svako od nas je maštao o svom venčanju još kad smo bili deca. Mislim da je venčanje nešto najlepše što vam se može desiti u životu i taj dan je jednostavno poseban. Kada pomislimo na venčanje, mislim da je prva misao, za nas devojke, venčanica.

ENG: Heeeey! Today's post is a collaboration with Cocomelody.
We have dreamed about the wedding since we were kids. I think the wedding is the best thing that can happen in life and that day is very special. When we think of the wedding, the first thought for us, girls, is the wedding dress.

SRB: Kao što sam već rekla, dan venčanja je poseban dan u životu, tako da i vi morate izgledati posebno.
Cocomelody je sajt na kome možete pronaći venčanicu iz snova! Cene su veoma povoljne za ovako divne venčanice. Iako još ne razmišljam o venčanju, svakako sam maštala kako bi to izgledalo, a najviše sam maštala o svojoj venčanici. Na ovom sajtu mi je svaka predivna i svakako bih mogla ovde pronaći nešto za sebe.

ENG: As I said, the wedding is a special day in your life, so you have to look special.
Cocomelody, is online store where you can find the wedding dress of your dreams! Prices are very affordable for such a wonderful wedding dresses. Although I still don't think about the wedding, of course I've dreamed how it would be like and the most I've dreamed about the wedding dress. On this site is every wedding dress beautiful for me and here I could find something for me.

SRB: 2016 wedding dresses, njihove najnovije venčanice od kojih sam već izdvojila nekoliko omiljenih.

ENG: 2016 wedding dresses, their newest wedding dresses of which I have already picked a few favorites. 

SRB: Toliko su divne, prva mi se najviše sviđa. Ali još lepše su mi beach wedding dresses, to je nekako u mom stilu. A i ja sam maštala da se venčam na plaži, pa ako mi se to ostvari, imam gde i da tražim venčanicu!

ENG: They are so wonderful, I love the first one. But even better are beach wedding dresses, it's kind of my style. And I dreamed to get married on the beach, so if it happens, I know where to look for a wedding dress!

SRB:  Pošto smo se uverili koliko su divne sve venčanice a cene toliko povoljne, ovo nije sve! Cocomelody vam daje popust od $15 na venčanice koje su iznad $150, koristeći kod: wedding15! Ponuda traje sve do 30 januara.

ENG: Since we have seen how beautiful are all wedding dresses and prices so affordable, this is not all! Cocomelody gives you a discount of $15 on wedding dresses that are above $150, using the code: wedding15! The offer lasts until 30 January.


SRB: Zaista sam oduševljena ovim sajtom. Venčanje zaista nešto posebno što nas sve čeka. Ipak je venčanje jednom i nisam sigurna koliko je pametno davati mnogo novca na nešto što ćete jednom u životu obući. Ali Cocomelody nudi ovako predivne venčanice za jako pristupačne cene. Svakako treba da ih posetite. Koje su po vama najlepše venčanice?

ENG: I am really impressed with this site. The wedding is really something special that awaits us all.
However, the wedding happens once and I'm not sure how wise is spending a lot of money on something that you will wear once in your life. But Cocomelody offers this beautiful wedding dresses for a very affordable prices. Be sure to visit them. What are your favorite wedding dress?

SRB: Iako su većina vas koji čitaju ovo veoma mladi, kao i ja, ipak vredi pogledati ovaj sajt i na mom blogu će uvek biti ovaj post, pa kada dođe i taj dan, uvek se možete vratiti ovde i pogledati njihovu stranicu.

ENG: Although most of you who read this are young, like me, it still worth visiting this site and this post will always be on my blog, so when that day comes, you can always come back here and look at their site.

xoxo Little Girl ♥

You Might Also Like

46 komentari

  1. that wedding dress are gorgeous :)

    http://christynate.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. these are gorgeous dresses loving 2 and the two last ones

    OdgovoriIzbriši
  3. Vjenčanice izgledaju predivno *-*
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -pročitaj novi post na mom blogu. ako želiš ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. It looks very nice! Fantastic dress! ♥ ♥ ♥

    Would you like to follow each other? ;)
    My blog "Demilla". Welcome!

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice selection!!
    Thanks for stopping on my blog, have a nice week

    xx L.

    www.lalouuula.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi dear and thank you for your visit! I like very much this selection....dresses for princesses! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely dresses ;w;
    I followed you too cutie ♥

    http://sweetyrainydays.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  9. Cute blog! Thanks for follow, I'm your new follower too (#137)

    jointyicroissanty

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan post!!!Sve pohvale od mene!!!

    Imam novi post,pa me poseti na bojanasworlddd.blogspot.com ako zelis i uclani se!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. wow!! amazing dresses!! <3 I follow your blog also dear! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  12. all the dresses you picked as a favorite are really pretty! I like it <3
    btw, thank you for visiting and follow my blog :) I follow you back dear on GFC ( Icha ) ^^

    have a nice day!
    http://bunnyawn.blogspot.co.id/

    OdgovoriIzbriši
  13. lepe su ha;jine!
    jako lepo dopada mi s kako pises! ako zelis mozemo da se zapratimo :)
    puno pzdrava
    http://highheelpoodl.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. These look beautiful!
    -morgs x
    http://justmorgs.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  15. Cocomelody ima PREPRESAVRSENE haljine! <3
    Molim te , poseti i uclani ako zelis. Hvala mnogo unapred! :) http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa, stvarno su savršene. Posetiću i tvoj blog naravno :) ♥

      Izbriši
  16. Thank you so much for your comment and for following me! I'm so happy that you liked my outfit and the blog! :) Ok, I'm following your too ;) Happy day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdgovoriIzbriši
  17. Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Odličan post!
    http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2016/01/new-makup-products.html

    OdgovoriIzbriši
  19. Cool post draga. :)
    Da li zelis da zapratimo0 jedna drugu?
    Ako zelis zaprati me i ja cu uzvratiti. :)
    Isto vazi i za Instagram ukoliko zelis, mozes me zapratiti na @andjela.dujovic

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  20. Haljine su bas magicne, jako mi se svidaju svi dizajni ♡

    ✖❤ kreativanblog.blogspot.com ❤✖

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlican post!
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  22. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email