Bye 2015!

17:18

Srećna Nova godina! Nisam uspela da objavim neki post pre, ali zato sam sada tu! Kako ste proveli Novogodišnju noć? Šta ste poželili da vam se ostvari u ovoj 2016-oj? Ja imam mnoštvo želja, a jedna od njih jeste i da mi blog bude još veći i da imam još više čitalaca! Kako se završila 2015. godina, odlučila sam da se malo osvrnem i pogledam šta mi se sve izdešavalo ove godine.


Kao i ostale godine, ova godina mi i nije bila nešto posebna, jer većinu godine sam provela u školi i učenju, ali dosta toga sam i naučila. Kada kažem naučila, mislim na to da sam naučila neke bitne životne lekcije, koje sam i videla kroz mnoge primere.

-Naučila sam da verujem u sebe, da volim sebe. Svako od nas ima neke mane i to svi znamo. Ja sam sebi svaki dan nalazila neku manu, stvarala sebi komplekse. Sve se to dešavalo zbog društva, mada niko mene nije direktno vređao ili slično ali u nekim situacijama sam se i osetila uvređenom. Npr. ja sam mršava i svi u školi su mi govorili "Udebljaj se malo!", "Jedeš li ti nešto?!" itd. Takođe mi je koža svetla pa mi svi govore "Jesi li bolesna?". Zato sam se svaki dan, kad dođem kući i pogledam se u ogledalo razočaravala u sebe. Ali ove 2015. godine, kao da sam se u potpunosti promenila! Više me ne zanima da li mi neko nešto kaže za moj izgled, sebi sam lepa i kada se pogledam u ogledalo, osećam se divno i ponosno. Nije bitno kako izgledate, da li imate neke mane, svaku "manu" koju imate ste samo vi stvorili. Ako ne verujete sebi i ako niste sigurni u sebe, nećete moći verovati ni u druge. I ovo nije samo za izgled, već za sve što vam se dešava. Ako vi ne verujete u sebe, nećete ni moći postići ono što želite.


-Naučila sam da se moram za sve u životu boriti. Bezbroj primera mi je to i pokazalo, ali sam ja i dalje očekivala da ću proći i bez nekog truda i napora. Ali ništa u životu nije na poklon. U to sam se i uverila u ovoj 2015. godini. Morate se izboriti za sve što želite.


Ali i pored ovih lekcija, želim i da izdvojim ono najvažnije što mi se desilo u ovoj godini! Otvorila sam svoj blog! Ponosna sam na njega, iako nije savršen i fali mu još mnogo toga, ali opet sam ponosna jer sam ga sama kreirala i do 3 ujutru sam ostajala da uredim blog, postove, slike... Samo zato što volim ovo! Uživam pisajući postove (mada i nisam neki pisac), volim da uređujem slike. Malo se mučim dok slikam sve što želim jer mi kamera i nije baš najbolja ali meni je i to dovoljno da radim ono što želim!


Ovo je moja 2015-a godina! Kakva je bila vaša? U 2016. želim da budem ista kao i u 2015. i da možda još toga naučim. Najveća želja mi je da dobijem bolji foto-aparat, ali ne želim roditeljima da stvaram problem, ako ga zaslužim, dobiću ga. Želim i da mi blog bude još lepši, ali sve ove želje ću ostvariti samo ako se sama potrudim. Isto je i za vas, samo ako se potrudite i ako verujete u sebe, ispunićete vaše želje!

Nadam se da će vam ova godina biti bolja od prošle i da će biti godina koju ćete pamtiti zauvek! A samo vi to možete i da učinite!

xoxo Little Girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

59 komentari

  1. Naučila si velike lekcije! Srećna Nova godina i želim ti sve najbolje!
    Ja takodje želim novi fotoaparat, da mi slike za blog samim tim budu bolje, ali koštaće me celu jednu platu a naravno to je mnogo.

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj način pisanja.Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Great dear!!!thank you to follow me,now I follow you too
    kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  4. I'm so happy than I can speak polish because I can understand little bit what you write on your blog! Thank you very much for follow I do this to! Your blog is so lovely and sweet! <3
    Happy New Year from cold Sweden <3

    Versjada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much! Happy New Year too! ♥

      Izbriši
  5. Happy New Year! Hope it's an unforgettable one!
    Thank for following my blog. I just followed you as well :)

    http://fashionradi.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Followed back ♥ Happy new year :3

    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post!
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    AS-Agne

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lijep post, draga, bas mi se svidio! Sve si perfektno napisala, bas sam uzivala dok sam citala.
    P.S. Imas novog clana ;)

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Happy 2016! Wishing you all the best :)
    XO
    www.thenewpersonalassistant.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much! Happy New Year too ♥

      Izbriši
  11. Happy new year
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Naučila si lekcije koje je malo ljudi naučilo i primenjuje ih. Čestitam ti na tome. Takođe ti želim da tvoj blog ubrzo postane što uspešniji i da dobiješ bolji fotoaparat.
    Moja 2015. godina je bila loša, ali većina groznih stvari nije zavisila od mene, zato nisam mogla uticati da se promene. :)

    moonsdreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Pokušaj ove godine da nekako izbegneš loše stvari ili jednostavno ne gledaj te stvari kao loše, u svemu postoji i ona dobra strana :) ♥

      Izbriši
  13. Naučila si lekcije koje je malo ljudi naučilo i primenjuje ih. Čestitam ti na tome. Takođe ti želim da tvoj blog ubrzo postane što uspešniji i da dobiješ bolji fotoaparat.
    Moja 2015. godina je bila loša, ali većina groznih stvari nije zavisila od mene, zato nisam mogla uticati da se promene. :)

    moonsdreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Great post darling! I'm following you on GFC!
    Happy New Year!!!
    xoxo, Gloria
    TheGlamourTaste
    NUOVO POST

    OdgovoriIzbriši
  15. Great post, now I´m following you too

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Happy New Year! ^^ I'm Following you back~ Have a nice day and Hope you have a great day in this year :)

    Kiss From xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  17. Sviđa mi se ovaj post. Nadam se da ćeš u ovoj godini imati još više pratioca. ☺
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. Vau! Iznenadila si me ovim postom. Divan je!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  19. Nice post. :)
    Would you like to follow each other? :) Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)
    Happy New Year! :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdgovoriIzbriši
  20. Uživala sam čitajući! Nadam se da ćeš i kroz 2016. isto tako puno naučiti i saznati.☺ Srećni praznici!♥

    pametnodete.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  21. Great post!! Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC” (#111) “Maria”.
    Keep in touch sweetie! Happy New Year<3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"



    OdgovoriIzbriši
  22. Happy new year!! my best wishes for you!!
    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you so much! Happy New Year too! ♥

      Izbriši
  23. Great post! Thanks for following my blog! Just followed you back!
    xMC
    http://mc2squared.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. happy new year!

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  26. You have a very great blog. Do you want to follow each other? Let me Know and i follow you back <3 Eileen
    Beautyarea & more

    OdgovoriIzbriši
  27. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdgovoriIzbriši
  28. I follow you <3 It's your turn<3
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši