SCHOOL: What's in my backpack?

22:35

Ćaoo, znam da je škola već davno počela, sad će i kraj polugotišta, ali meni je palo na pamet da vam uradim post sa temom šta se nalazi u mojoj školskoj torbi. Još nije kasno da i vi ubacite neke stvari u vašu torbu koje će vam mnogo toga olakšati!


Iii ovo je moja torba (verovatno možete i sami da shvatite)! Uzela sam je u H&M i ja sam zaljubljena u nju! Prezadovoljna sam torbom i sviđa mi se dezen i sveee! Cena je bila oko 2699 dinara.

 U glavnoj pregradi, pored knjiga i svezaka, nalazi se i moja pernica. Ako ima manja pernica od ove, obavezno mi javite xD! Ja i ne nosim nešto puno olovaka u školu pa mi i ne treba pernica čak nikako, ali ja sam uzela ovu najmanju moguću! I da, samo mogu da stanu 3 olovke i gumica. Ali ja i ne nosim ništa više od toga! Jedino ako mi zatreba korektor, onda ga samo ubacim u torbu. Pernica je... Da, pogodili ste, iz H&M-a! Opsednuta sam H&M-om jer je to jedan od boljih brendova kod nas. Malo su ovi uglovi pernice počeli da gube boju i postaju beli, ali nema veze, s obzirom na cenu pernice, ona je super! Cena ove pernice je bila oko 600 dinara.


Dakle i pored pernice, tu nosim i ovaj mali kišobran i stalno mi je u torbi jer nikad ne znam kada će pasti kiša a kada ne, a škola mi i nije baš blizu, pa ne mogu da kisnem. Uglavnom, kišobran! Preporučujem i vama da imate ovaj mali kišobran, jeste da i nisu nekog kvaliteta, pucaju sa prvim vetrom, ali opet pomognu!


Sada je na redu ova manja pregrada. Tu nosim vodu jer ako sam veoma žedna i ne mogu čekati odmor, imam je odmah, a svi dobro znamo kakva je voda iz školskog wc-a tako da... Ipak je bolje nositi vodu sa sobom!


Pored vode tu su još i maramice, vlažne maramice koje najčešće nosim da popravim šminku (ako se uopšte našminkam).


Tu je i ova torbica za naočare, ali ja tu držim telefon i slušalice i naravno, novac. Uzela sam je davno, u NewYorkeru.

Nosim i ovaj blokčić ili kako već mi to zovemo. Zatreba mi ako imam neki važan kontrolni ili zadaću, pa zapišem na listić i zalepim na neku svesku, tako da kad uzmem svesku mogu odmah da vidim kad mi je kontrolni ili šta mi je za zadaću... Iii, markeri za podvlačenje! Mi nekada učimo lekcije na času, pa i ne mogu da se najbolje koncentrišem i onda podvučem najvažnije!


Ako vi nosite šminku u školu, onda vam preporučujem neki manji neseser ili kao što ja imam ovu torbicu gde držim telefon. Tu nekad stavim i neku olovku za usne ako se uopšte našminkam da mogu uvek da popravim. Ali pošto se ja i ne šminkam tako često za školu, onda samo ubacim labelo.


Nadam se da vam se dopao ovaj post! Ja ne nosim puno stvari u mojoj torbi jer mi, jednostavno, ne trebaju! A i mislim da niko od nas ne želi da prenatrpa torbu nekim sitnim stvarima, još kod nas traže da nosimo skoro sve knjige, tako da mi ne treba još tereta...

I izvinjavam se na lošem kvalitetu slika, ali planiram da uzmem novi fotoaparat i nadam se da će slike biti bolje!

xoxo Little Girl ♥

You Might Also Like

32 komentari

  1. Hi!
    I'm following you! :)
    Let's be friends, I'll be happy to support you))

    Thank you!
    I'm Diana)
    My blog
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!

    http://smizlica11.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post :) Pernica i torbica za novac su preslatkeee ^_^

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful backpack and looks really enough space.
    Thank you for visited my blog dear.Now,I'm following your blog via GFC member.Hope you´ll follow me back.
    Let keep in touch.Kisses xox

    http://kintanfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok, imas preeesavrsen ranac. Zaljubljena sam u njega..♥♥ I prelepe su ti slike, ma bre ceo blog ti je divan. Uclanila sam se naravno, odmah...☺♥♥

    Na mom blogu je novi post, pa ako mozes pogledaj i uclani se..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep post. Slike su divne. :)
    Jooj, imaš preeslatku pernicu. :D ☺

    Girly world
    Novi post☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Ranac je prelijep, ali mi se takođe mnogo dopada pernica xoxox

    http://thefurthestthingfromperfect.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! :*

    http://smizlica11.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post! Imaš prelijep ruksak (ranac), baš po mom ukusu! A tek pernica... Također, divne fotografije. Imaš predivan blog, odličan izgled, način pisanja i fotografije, pa sam se učlanila! Bilo bi mi drago da posjetiš moj blog, i učlaniš se ukoliko ti se dopadne!
    Lijep pozdrav! :)

    zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Torbica iz New Yorkera je predivna, baš mi je privukla pažnju. :)

    The Fashion Spell

    OdgovoriIzbriši
  11. Torba i pernica su predivne!!!☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Pernica je prelepaa kao i ranac *-*
    Ne znam što misliš da su ti slike lošeg kvaliteta, odlične suu
    Učlanila sam se, postovi su ti predobri <3

    http://andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. super nice post! like it, visit me on mannyurg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Mnogo mi se dopada tvoj ranac. <3 Bas interesantno pises.
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican post. Mnogo mi se svidja tvoj ranac.

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email