My hair ♥

23:57

Ćaooo, da li vam se dopada novi izgled bloga povodom predstojećih praznika? :) Današnja tema je, kao što možete i sami da vidite, kosa, sve o mojoj kosi i kako ja negujem kosu. Ja sam neko ko ne koristi puno proizvoda za kosu i jednostavno mislim da mi i ne pomažu toliko, pa ne vidim svrhu da dajem novac za to.


Za sada nemam problema sa kosom, nije mi oštećena ili slično, imam gustu kosu i zaista mogu da radim šta hoću sa njom. Ali, naravno kao i sve devojke, ja sam uvek nezadovoljna svojom kosom, bojom svoje kose, oblikom, dužinom... Jedan dan mi se sviđa duga kosa, jedan dan kratka, jedan dan bih da budem plava, jedan dan da imam crvenu kosu... To je večita borba! Uglavnom, ja sam imala dugu kosu, ali kada kažem dugu, to je za mene negde kosa dužine do stomaka. I ja se nisam nikada farbala i moja prirodna boja kose je negde svetlo braon. I naravno, meni je dosadila takva kosa a i već sam srednjoškolac pa moram da uvedem neke promene, odlučim ja da se ošišam... Moja inspiracija je bila MakeupbyMandy24 i ova dužina kose.


Želela sam i ovu boju kose ali u državi u kojoj ja živim, svi bi me gledali kao neku budalu i smejali mi se, tako da nisam promenila svoju boju kose. Za mene je bio blagi šok kada sam se ošišala, jer nisam nikada imala ovako kratku kosu, ali moja frizerka je zaista odradila fantastičan posao i ošišala me baš onako kako sam zamislila.
I pored toga što sam se ošišala baš kako sam želela, ja sam bila nezadovoljna, ali sada sa svojom bojom kose! Ja imam inače svetao ten, nešto slično kao i MakeupbyMandy24 i ne znam ni koja boja kose mi odgovara. Ali želela sam neku promenu i odlučila sam da ovo leto izvučem pramenove! Htela sam plave (ne mislim na plavu boju nego na žutu :D) pramenove i uradila sam ih ali zaista se i ne primete toliko jer sam ja zahtevala da se skoro nikako ne vide, jer možda neću biti zadovoljna. I opet je moja frizerka odradila fantastičan posao! Zadovoljna sam pramenovima ali i dalje nisam sigurna da li je to to. Sada razmišljam da posvetlim skroz svoju kosu, ali nisam još sigurna.

Što se tiče nege, kosu perem dečijim šamponom. Znam da je dečiji šampon ali zaista mi kosa bude mekana i sjajna. Koristim ovaj Kosili dečiji šampon.


Kada operem kosu ovim šamponom, onda na kosu stavim regenerator. Frizerka mi je rekla da će mi biti potreban regenerator zato što sam izvukla pramenove pa će mi se kosa mrsiti. Koristim Garnier conditioner. Stavim ga na kosu nakon što je operem i sačekam 5 min i isperem. Zaista mi pomaže i kosa se nenormalno brzo češlja!


Moja kosa je prirodno talasasta, a sada kad sam se ošišala, feniram je. Peglu ne koristim jer ne želim da uništavam kosu, ali zato mi kosa posle 2 dana bude opet talasasta. Često mi se i naelektriše kosa prilikom feniranja, pa koristim ovaj Syoss sprej ili šta već. On mi omogućava da mi se kosa ne elektriše i daje mi oblik kosi. Ja ga napršćem po kosi i onda prstima prođem kroz kosu da je još malo ispravim. Ovaj sprej možete naći svuda.


E sad, kada ne stignem da operem kosu, koristim šampon za suvo pranje kose. Moj je Balea šampon za sve tipove kose. I ja sam prezadovoljna ovim šamponom jer zaista čini čuda. Pre upotrebe ga protresem i popršćem po svim delovima gde mi se vidi da mi je kosa masna. Iako nikada nisam imala velike probleme sa masnoćom kose, ipak u poslednje vreme mi se malo više vidi ali ovaj šampon sve prekrije! Kada ga nanesete, protrljajte prstima. Kosa dobije dodatni volumen pa ga nekad koristim i kada mi je kosa potpuno čista.


Kada želim da uvijem kosu, napršćem ovaj Smart touch sprej, koji je zaista sjajaaaan. Daje volumen kosi, štiti je i daje joj sjaj. Ja napršćem 4-5 puta i meni je to sasvim dovoljno. Moje preporuke za ovaj proizvod, čini čuda a nije skup!


Moj neki, da kažem 'beauty trik', iako ga svi znate, jeste dečiji puder. Napravi veeeeliki volumen, ali na ovim vlažnim danima mi taj volumen i ne ostane tako dugo. Ja imam Koslili puder, ali je sasvim svejedno koji ćete koristiti.

I to bi bilo to o mojoj kosi. Kažem vam da i dalje ne znam šta da radim sa kosom, da li da se farbam ili ne... Nisam sigurna, da li sam spremna da je tako lako upropastim farbanjem jer sam još mlada. Ako vi imate neke predloge, obavezno mi javite u komenterima.

xoxo Little Girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

39 komentari

  1. I tried Garnier shampoo, but my hair didn't like it(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aww ik, i have same problems with some products too :/

      Izbriši
  2. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Post ti je baš super i uživala sam čitajući i mislim da će ovaj post koristiti svakome, jer si sve stvarno lijepo opisala i sviđaju mi se proizvodi koje koristiš. Dizanj ti je prefora i iako sam prvi pu na tvom blogu odmah sam se učlanila...ahh što da radim kad mi se svidio hahahah...Nadam se da ćeš i ti posijetiti moj blog i da ćeš se učlaniti ako ti se svidi. :)
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punoooo, posetiću obavezno i tvoj blog :) ♥♥♥

      Izbriši
  4. Predobar ti je post <3
    I ja sam jednom razmisljala da se ofarbam u roze, plavo ili da napravim plavi ili ljubicas ombre (inace imam svetlo braon kosu), ali sam odustala iz istog razloga kao i ti <3

    http://andrijanaslife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post.:)


    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing post and great product dear.
    Have a lovely Sunday.
    Kisses

    Please check it out my new post.
    http://kintanfashion.blogspot.com/2015/11/make-up-vs-nail-color.html
    http://kintanfashion.blogspot.com/2015/11/being-tourist-at-my-second-home-germany.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post! My hair is rather long and needs daily attention - so I love to get inspiration for hair products.
    - Thanks for visiting my blog! I now follow you, too :-)

    Wish you a wonderful week!
    Hugs www.blogbysine.blogspot.com <3

    OdgovoriIzbriši
  8. So many amazing products!
    Lovely post :)

    Caro x

    http://nilooorac.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello,

    Thank you for visiting my blog and following me,
    You have a really nice blog.
    I just followed your lovely blog back, No. 85,
    do hope it is visible :)

    http://dreamland1234.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  10. Great post! I definitely think you should dye your hair. Who cares what other people think? If you look awesome with the new hair color and rock it with confidence, you might start a trend and get people around you to be more experimental with their looks as well. If anything, do temporary dye so that you wouldn't have to commit too much :)
    by the way, thanks for visiting my blog! I just followed you

    ~Andrea Tiffany~
    http://aglimpseofglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yea I think that too, maybe I will dye my hair next summer :) ♥

      Izbriši
  11. Great blog thanks for visiting :)

    Following back

    http://shizasblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjajan post, bas mi se dopada :-)
    Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/11/autumn.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Awesome items!! I also use garnier conditioners! :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Post je super! I ja (Nastasija) sam koristila par puta Kosili, savršen je zaista.I da, kosi da predivan sjaj...Blog ti je sjajan, jako nam se sviđa (DNK)...Mi smo tvoj 89. član! ♥

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Poseti naš blog...Učlani se, ako želiš, jako nam znači!
    NOVI POST JE NA BLOGU! (komentariši, deli...)

    OdgovoriIzbriši
  15. Great post! Il love your blog ! I follow you can we follow each other ?
    XX
    http://nilooorac.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  16. Hi! I like you blog very much! If you want, we can follow each other so we can keep in touch! :) Kisses from Italy peonynanni.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  17. love your blog! follow on GFC? x
    http://therunwhy.blogspot.mx/

    OdgovoriIzbriši
  18. followed ! #91 on GFC follow back, kisses

    OdgovoriIzbriši