Fall essentials

00:32

Jesen je stigla a vi niste još uzeli sve potrebne stvari? Tačnije, još malo će zima, ali ja ću vam danas pokazati ono što ja smatram da vam je potrebno za ovu jesen! I da, ako vidite da kasnim sa postom, razlog je škola, i trudim se da što češće budem na blogu ali zaista ne stižem, jer je sad najgori period u školi. Ali, još je malo ostalo do raspusta pa se nadam da će tada postovi biti češći!



Počećemo od odeće.

Prvo, i moja verovatno omiljena stvar za ovo godišnje doba, jeste ovaj džemper! Potpuno mi je u jesenjim bojama, po mom mišljenju stvoren je za jesen! Fantastično izgleda kada ga obučete, ja ga obično nosim na običnu belu majicu i veoma je topao tako da ga i zimi možete nositi! Cena mu je bila 3199 dinara. Jeste skup ali zaista ne žalim što sam ga uzela! Možete ga poručiti OVDE.



Sledeće je svakako šal! Jesen ne može proći bez ovih divnih, toplih šaleva. Moj je sivi ali planiram uzeti u još nekoj boji! Ovaj šal sam uzela davno ali ih svuda možete naći.



Šal i ovaj džemper su fantastična jesenja kombinacija!

Lak u nekoj tamnijoj boji vam je svakako potreban! Ja koristim Essence gel lak jer duže ostaje na noktima. Jeste i nije nešto taman na slici, ali meni je ova boja totalno jesenja i veoma mi se sviđa! Uzela sam ga u DM-u i ne znam tačno cenu.


Sveće je ono što vam je potrebno za svako godišnje doba, a posebno za jesen! Kod nas i nije veliki izbor sveća ali vi uzmite koja vam najlepše miriše! I da... Ovo su samo neke od mojih željenih sveća, ali naravno, kod nas ih nema...




Što se tiče dekoracija za vašu sobu, svakako su tu bundeve, možete ih svuda naći.




Kako mi ovo zovemo, ćebe? Ili kako? Uglavnom, znate na mislim i ovo je nešto što bi svakako trebalo da imate jeeer je stvoreno za jesen!



Filmovi! Izaberite neke filmove koje najviše volite, po mogućnosti neke kišnje, jesenje. I uživajte u kišnjem danu uz šolju čaja, pokriveni ćebetom i slušajte kako kiša lije niz prozore. Da, izgleda divno, bilo bi i moguće da nemamo da učimo! Ali opet izdvojite jedan dan da uživate! :D

Nadam se da vam se dopao ovaj post! Recite mi i vi šta je za vas najpotrebnije za jesen! Jesen je jedno od najlepših godišnjih doba, iako kiša svakodnevno pada, ali zaista ume da bude divno. Uživajte u malim trenucima!

xoxo Little Girl ♥

  • Share:

You Might Also Like

22 komentari

  1. Fenomenalan post :) Džemper i šal su savršendtvo :)

    Fashion Awake

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post Dear:) Nice sweater:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so nice! Would u like for us to follow each other? Im your newest follower!

    -Eva M.
    www.evaaguspina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, dear) Thank you for visiting my blog!
    I'm now following you via GFC)

    kireikana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post! I love Yankee candles and cozy cardigans!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks for coming to my blog dear.
    yes, of course I go to follow each other, beginning ... I have just become a follower of your blog!
    My blog "Demilla". Welcome!

    OdgovoriIzbriši
  7. Love all the photos, I'm following you, hope you support me too :)

    Check out my blog: astadek.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Stunning, so amazing !!! Would you like to follow each other? Let me know on my blog ... so I follow back ok?
    I'm waiting for you ... :-)
    Kisses

    Diana
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post. http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši