SCHOOL: Study tips!

20:59

Heej! Danas sam odlučila da napišem još jedan post sa school tematikom. Podeliću sa vama neke moje savete kako da učite bolje, kako da budete motivisani za školu i da vam učenje postane zabavno (ako je to ikako moguće xD)! Činjenica je da idemo u školu oko mesec dana, ali to ne znači da ne možete već danas da promenite neke svoje navike!


Prvo što je najvažnije kod učenja jeste da ispunite neke uslove, a uslovi su:
1. Da vam prostorija bude osvetljena, da bude provetrena;
2. Ako učite naglas preporučujem vam da zatvorite vrata od sobe jer meni, iskreno, bude lakše kad znam da me baš ne čuju svi kako učim;
3. Ono što vam preporučujem je da sedite dok učite, odnosno da ne ležite na krevetu jer tako nećete nište zapamtiti, spavaće vam se i najverovatnije će ući neko u sobu i zateći vas kako spavate sa bačenom knjigom... Samo ćete imati probleme posle. Zato vam ja preporučujem da nikako ne učite na krevetu, već za radnim stolom ili da sedite na podu i naslonite se uz zid jer ćete tako biti koncentrisani na učenje.
4. Naravno, mislim da već svi znate da ne smete da imate telefon kraj sebe, TV ne sme da bude upaljen, kompjuter takođe, i sve ostalo što bi vam odvuklo pažnju. Ja vam čak ne preporučujem ni sat da imate kod sebe, jer tako ćete samo videti kako vreme leti a vi niste još naučili!


Kada smo ispunili sve uslove, smestili se, pripremili knjige, vreme je da učimo! Mislim da već svi znate za metode podvlačenja markerima u boji ili olovkom, nema potrebe da vam i ja sad to govorim. Naime, ja uopšte ne podvlačim iako znam da je tako teže, ja ne mogu da pamtim samo podvučene rečenice, uvek mislim da sam nešto propustila tako da na kraju čitam sve pa šta od toga naučim, naučila sam.



Prvi način je da dok čitate lekciju, napišete neka najvažnija pitanja iz lekcije u neku svesku i ostavite ih, a vi nastavite sa učenjem. Ako imate više lekcija da učite ili više različitih predmeta, za svaku lekciju napišite pitanja (ali samo najvažnija) i kada završite sa učenjem, pred spavanje uzmite pitanja i preispitajte se, tako ćete najbolje znati da li ste naučili ili niste i da li vam se sve pomešalo ili ne. Takođe možete ta pitanja da napišete na papiriće i da izvlačite pitanja, ali to vam oduzima malo više vremena. Ovu metodu možete da primenjujete za neke važne godine ili pojmove koje učite. U svakom slučaju, ova metoda je meni mnogo pomogla a nadam se da će i vama!


Sledeće, nikako ne smete da učite napamet! Čitajte lekciju nekoliko puta, sve dok ne zapamtite veći deo. I kada završite sa učenjem, pokušajte da zaspite jer ako posle budete na internetu, velika je mogućnost da ćete zaboraviti većinu stvari. Ujutru obavezno ponovite jer tada se prisetite nekih stvari koje ste prethodno naučili.

Pravite pauze, ali ne pauze od 3 sata, nego po 10 minuta ali to vreme ne smete da provodite na internetu, jer će tih 10 minuta ustvari biti 4 sata...


Najvažnije je biti organizovan.Znam da vam ovo svi govore ali zaista vam pomaže. Ja nisam bila do skoro organizovana, ali sada imam jedan rokovnik gde pišem dane i otprilike koliko sati će mi trebati da naučim jedan predmet. Ovo je nešto što mi je naviše pomoglo da postignem sve! Dakle, znate koliko vam otprilike treba vremena da naučite neki predmet i zapišete od koliko do koliko sati ćete učiti (npr: subota, 10:00-11:00 učim biologiju). Tako da možete da rasporedite svoje vreme i isplanirate svoj dan!


Biće vam mnogo lakše ako unapred odredite šta ćete sutra obući u školu i da ostavite tu odeću negde kao i nakit, spakujte vašu torbu i uštedićete vreme ujutru i možete ga bolje iskoristiti (npr. možete duže da spavate :D).

Takođe, nemojte da zamračite prostoriju pre spavanja, jer ujutru nećete znati ni da li je dan ili noć, pa kad vam alarm zazvoni, pomislićete, onako pospani, da je noć i da možete da nastavite sa spavanjem. Najlepše ćete se probuditi uz prirodnu sunčevu svetlost i nećete biti umorni uopšte!


Nadam se da su vam ovi saveti pomogli. Ja već znam kako da učim i kako da se organizujem tako da mi ovi saveti i nisu potrebni, ali svakako sam ih koristila kad sam bila mlađa i dosta su mi pomogli! Ako i vi imate neke savete za učenje, ostavite komentar tako da možemo da saznamo još neke načine.


Samo mislite na to da učite samo za sebe, jer danas su srećni oni koji mogu da bez škole postignu nešto u životu. Nemojte da gledate neke Youtube-ere i da mislite kako je njihov život divan, ne rade ništa ili slično... Iza svakog uspešnog čoveka stoji mnogo rada i truda! Zamislite samo da nikako više ne idete u školu i ne radite ništa, ne znam koliko vas bi to moglo da izdrži... Zato učite sad dok vam je samo to jedini posao u životu, i zapamtite, učite samo za sebe i za vaše dobro!

xoxo Little Girl ♥

You Might Also Like

28 komentari

  1. Odlični saveti,ja imam običaj da mi je komjuter stalno uključen pa čak i kad učim i stvarno tada mnogo malo naučim.... :)
    Probaću sa ovim definitivno... :)
    Fashion Awake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, nikako ne smeš da držiš uključen kompjuter jer će ti samo odvući pažnju :) ♥

      Izbriši
  2. Odličan post.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post, dear!
    Thank you for your nice comment!! I follow you now on GFC, I hope you follow me back!

    Hugs & Kisses
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  4. Super:)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice post, dear
    Yes, it would be nice to follow each other. I'm your new follower #56. Now it's your turn, dear
    xoxo
    Liza
    Liza’s Corner l Instagram l Bloglovin

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan ti je post! Sjajni saveti. I ja sam na tu temu napisala nešto :)

    Bacite pogled na moj blog i zapratite me, nova sam. Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, videla sam i tvoj post i zaista mi se dopada :) ♥

      Izbriši
  7. thank you for these tips
    I was needing
    kiss
    following you :)

    follow me back

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2015/10/welcome-autumn_10.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool tips! The sitting while learning is so true:)

    http://livinlikeaileen.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Amazing post!!!!
    Would you like to follow each other on GFC ?
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super cool tips! Enjoy the day, dear!

    Check my last post HERE!

    Follow each other let me know! ;)

    Mary ♥ | Mary María Style

    OdgovoriIzbriši
  11. Cute blog! :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. I love your blog!
    Do you wann follow each other? Would be so nice ♥
    Chloé♥
    http://la-vie-est-belle-lynnchloe.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email