SCHOOL: Kako protiv svih?

00:35

Ćao ljudi! Za danas sam mislila da podelim sa vama neke moje stavove i moja mišljenja o društvu.
Znam da svako od nas ima neki problem, većina vas nije prihvaćena u društvu ili vas je najbolji/a drug/drugarica upravo izdao/la, i slično. Želim i da čujem vaša mišljenja, da i vi podelite neke vaše savete.

Ja idem u srednju školu, i kao većina, i ja sam mislila da će srednja škola biti mnogo zanimljivija, društvo na sve strane, lepi momci oko mene... Ali ne, ništa od ovoga se nije desilo! (pogotovu ne ovo za momke xD)

Prvo, ja sam došla u razred gde nikoga nisam znala, što je za mene na neki način bilo OK jer sam u osnovnoj bila loše prihvaćena u društvu... Mislila sam, okrećem novi list, biće ovo najlepši period mog života! Ali... Ne mogu reći da se i dalje nisam pronašla u društvu, imam ja jedno 10 najboljih drugarica iz razreda, ali nikako ne mogu da nađem drugaricu koja će me u potpunosti razumeti! Svi nekako traže neku pomoć oko škole, a kada je raspust niko se ne javlja... Da li se i vi nekada nađete u ovakvoj situaciji? Ponekad mislim da nikada neću moći imati onu jednu drugaricu koja mi je kao sestra...

Drugo, kod mene u školi, a verujem i kod vas, postoje dve grupe: "popularni" i "nebitni". E sad, ja sam negde između, ali više vučem ka "nebitnima". Zbog čega je to tako? To se i ja pitam, valjda je sada u društvu najvažnije da se slušaju narodnjaci, ako izađete naveče do grada morate da se napijete da ne znate za sebe, da promenite 543285 momaka/devojaka, da se ljubite pred svima ako ste u vezi, da znate šta se dešava sa ostalim "popularnim" ljudima iz grada... Ne znam za vas ali mene ove stvari ne privlače... Možda zbog toga i nisam tako prihvaćena u društvu. Da li ja to idem ispred svoje generacije? Ponekad pomislim da bih se možda mogla bolje snaći u nekoj drugoj državi, gde ljudi imaju neki drugačiji pogled na svet...

Treće, nikada nisam imala dečka. Pa šta? Svi mi se čude kada to kažem, ali ljudi, ja imam 16 godina! Šta moja generacija uopšte zna o vezama? Mi smo još uvek deca, hteli to ostali da prihvate ili ne! Ne znam zašto sad deca imaju potrebu da idu ispred svog vremena, da rastu brže, da budu odrasli pre vremena! Iz dana u dan vidim kako vreme brzo prolazi, svakako brzo rastemo, ne moramo da najlepši deo života proživimo u danu! Svakodnevno vidim oko sebe ljude koji imaju previše problema, razmišljaju o svemu, dali bi sve samo da ponovo budu mladi i u našim godinama. Još mi nismo svesni šta nas dalje čeka u životu, naše jedine brige su da li nam se majica slaže sa cipelama, da li mi je kosa lepa danas, da li će me danas neko isprozivati, možda ću se obrukati danas i svi će mi se smejati?

Želim samo da vam kažem da ne žurite sa odrastanjem, ako želite da se ponašate kao da imate 20 i više godina, vaše prave godine će vas jednostavno odati. Hteli mi to da priznamo ili ne, mi smo svi još uvek deca, a ako već izlazite i radite sve što rade stariji od vas, kada dođete u njihove godine, život će vam biti dosadan jer ste sve već prošli. Ako vas brinu neke stvari, setite se da niste jedini na ovoj planeti, pomislite na druge. Koliko ljudi sada plače ili je tužno? A vi brinete da li vas je dečko ostavio ili ste nervozni jer nemate šta da obučete... Ovo je moj stav i želim da ga se pridržavam što duže.

Ovi moji stavovi i moja mišljenja me čine srećnom i svaki put kad imam problem, setim se da ima i drugih koji tuguju i koji ma je teže. Lošim raspoloženjem ćete i ostalima kojima značite, pokvariti raspoloženje. "Don't worry, be happy!" je odlična rečenica koje možete da se držite! Ostanite srećni ma šta da vam se dešava, jer verujte, postoje i gore stvari.

xoxo Little Girl ♥

You Might Also Like

54 komentari

  1. Svi smo imali te probleme, svi smo hteli da budemo stariji u srednjoj, sada vec sa 21 bih se vratila vrlo rado u srednju.. Uzivajte dok mozete!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i ja kažem, ali eto sad sam i sigurna da dobro razmišljam :) ♥

      Izbriši
  2. Super post, imamo dosta toga zajedničkog i sviđa mi se kako razmišljaš! :D
    Učlani se na moj blog ako želiš i ja sam na tvoj :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! :)

    http://dejzi23.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello from Spain: I too had the same problems. But over time solve those situations. Interesting reflections. Keep in touch

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post :) I u potpunosti se slažem sa svim što si rekla...Vrlo smo slične i ja se nalazim negde na sredini između grupe ''popularnih'' i ''nebitnih'' mada sam bliža ovoj drugoj..Ponekad se iskreno zapitam da li je problem u meni (da li ja nisam normalna) ili je problem u osoba koje su oko mene,jer imam samo dve drugarice...
    Fashion Awake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, i ja se često zapitam da li je problem u meni, a onda vidim da postoje ljudi koje imaju isto mišljenje kao i ja pa shvatim da nije do mene :) ♥

      Izbriši
  6. Imaš dobar stav.Poprilično drugačiji od mojeg,ali je dobar:) <3 Mislim da nije toliko do tebe koliko do drugih.Iskreno,mislim da se i ti trebaš malo opustiti.Naravno ne mislim napit se da ne znaš za sebe,bit s 5728 dečkiju i radit ono što te ne privlači.Samo se malo opustiti i razmišljati pozitivno.Doći će jednom ta prijateljica koju ćeš zavoljeti kao sestru,prije ili poslije.Zapamti,ovo nije hejt samo moje mišljenje i nije mi namjera uvrijediti te. :)
    P.S. Pratim te,ako želiš uzvrati http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na iskrenosti, i želim od drugih da iskreno kažu svoje mišljenje. Pokušavam da se opustim i uklopim u to društvo, nije meni problem da radim sve što i ostali, ali se nekako ne pronalazim u tome pa ostalima bude smešno ako ja izađem naveče ili slično... Često pomislim da je problem do mene pa se i često zabrinem... Ali i pored svega, uspevam da budem pozitivna i da mislim pozitivno :) To mi i jeste bila poruka ovog posta. Još jednom, hvala ti puno na iskrenosti ♥

      Izbriši
  7. Thanks for commenting on my blog! Glad I found you!
    -Margaret
    http://happyinheels.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post!
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis: Fashion and style
    i molim te klikni na ovaj link: Site

    OdgovoriIzbriši
  9. Cool!!

    Check my last post HERE!
    I'm following u! Follow each other? Let me know! :)

    Kisses from
    http://marymariastyle.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  10. cute blog! follow for follow on GFC? xo
    www.therunwhy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. lets follow each other :)

    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši

  12. Your blog is great! First time I don't understand 'coz you write by language I don't understand. But I see the translation, so great!
    Will follow your blog Lisa @ Myfancybathroom

    OdgovoriIzbriši
  13. Your blog is so lovely! :)

    Would you like to support an follow each other via Bloglovin, GFC or Facebook? I'd be super happy! :)

    XX, Sara

    OdgovoriIzbriši

  14. So nice...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on gfc
    Let me know follow you then back.
    bye :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovo je odlicno sto si napisala :)
    Bas si se uzivela i vidi se da se trudis,drago mi je zbog toga <3
    Ako zelis postani clan mog bloga :) <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan post,veoma originalan.Bravo♥
    Ako zelis poseti moj blog,nova sam : https://ilanna07.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  17. The pictures are amazing! You have a wondeful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin,, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdgovoriIzbriši
  18. Divan post, svaka cast na iskrenosti. I ja sam srednjoskolac, doduse prva godina, ali se u potpunosti slazem oko ovoga za veze. Za sve ima vremena :)
    my blog -> https://barbiegirl06.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Great post, girl. Always do what is best for you, what makes you happy. Thx for dropping by my blog and leaving such a nice comment. Already followed back on GFC #105. Happy 2016!!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  20. Hello dear,
    fantastic post!
    Thank you very much for your comment, of course I'd like to follow you! I follow you now on GFC, please follow me back <3
    Hugs & Kisses
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  21. Ipak imaš 16 godina i mislim da i jeste vreme da imaš dečka,sigurno ga nećeš imati u 18- toj,ali sa druge strane možda nisi spremna za to.Danas su ogromne brige da li je kosa lepa,da li se majica slaže sa cipelama...jer sigurno ne zelim biti kao neka utvara |shvatas me| ☺
    Naravno to je moje mišljenje,nemoj shvatiti pogrešno sve ovo.Obožavam tvoj blog i divan je,prelepo pišeš...i ovo nije neka vrsta hejta samo neko moje mišljenje.Sjajan post ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, svako ima svoje mišljenje. Hvala ti na iskrenosti to veoma cenim! Naravno da je vreme da imam dečka ali mislim da trenutno to nije najbitnija stvar i naravno da moramo gledati da li nam se slažu majica i cipele, ja prva pratim modu i želim da se lepo oblačim ali i sama sam rekla da su nam to jedine brige u životu i da nismo svesni šta nas dalje čeka. Naravno da tvoj komentar nije hejt, ako je neko iskren ne znači da je hejter. ♥

      Izbriši
  22. Amazing blog,I really love it!
    Maybe we can follow to each other?
    Let me know. :)

    www.anetesdomas.blogpot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Nice post! Thanks for the visit and follow. Following back!
    www.effortlesslady.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Nice post! :)
    I'm following you,I hope you will follow me back

    OdgovoriIzbriši
  25. amazing blog! I follow you now on GFC; I hope you follow me back!

    keep in touch... ;)

    xoxo

    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši

Page views

Follow by Email